Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
28 maja poznamy wszystkie szczegóły pierwszego w historii zelektryfikowanego Porsche 911.
Aktualnie produkowane Porsche 911 przejdzie w tym roku najbardziej znaczącą modernizację w ostatnich latach. Na zdjęciach widzicie nowe Porsche 992.2, które będzie pierwszym 911 z modułem hybrydowym w historii modelu. Arcyrywal Mercedesa-AMG GT nowej generacji pokonał już prawie 3 miliony kilometrów tras testowych i jest gotowy do rozpoczęcia produkcji seryjnej.
Generacja 992 od początku była projektowana z myślą o przyszłej implementacji modułu hybrydowego, więc zostanie on tylko wkomponowany w istniejący napęd 911. Porsche nie potwierdziło który wariant dostanie jednostkę elektryczną, za to wiemy dokładnie jaki czas na Nürburgringu wykręcił nowy model.
Z Jörgiem Bergmeisterem za kierownicą hybrydowe 992.2 pokonało Nordschleife w czasie 7:16.934, czyli o 8,7 s szybciej niż jego poprzednik (choć nie wiemy dokładnie, o który model Porsche chodzi). „Nowe 911 stało się znacznie szybsze na torze”, powiedział Bergmeister. „Mamy większą przyczepność, znacznie więcej mocy, a spontaniczna reakcja hybrydy o wysokich osiągach jest wielką zaletą”. Samochód testowy był wyposażony w opcjonalny zestaw aerodynamiczny i standardowe opony drogowe.
Najczęściej powtarzaną wersją jest ta, że moduł hybrydowy zostanie zamontowany w istniejącej obudowie skrzyni biegów PDK. Jego zadaniem będzie dodawanie nieco mocy w chwilach, gdy tradycyjny napęd ma dołek momentu obrotowego, oraz poprawa ogólnej wydajności sześciocylindrowego boksera. Czy możliwa będzie chwilowa jazda tylko na elektryce nie jest w tym momencie jasne.
Zmiany wizualne będą niewielkie. Opublikowaliśmy już wcześniej zdjęcia prototypów 992.2 coupe i Targa z nowymi reflektorami LED, zmienionym przednim zderzakiem i przeprojektowanym tylnym pasem. Wspomniany wcześniej pakiet aerodynamiczny będzie oferowany w celu zapewnienia dodatkowej siły docisku przy dużej prędkości. Spodziewamy się nowych wzorów felg i powiększonej gamy lakierów - te ostatnie potencjalnie zostaną zaczerpnięte z palety Porsche Paint To Sample.
Wnętrze odświeżonego 911 będzie wzorować się na niedawno zaprezentowanym Porsche Taycan, więc można spodziewać się m.in. opcjonalnego trzeciego ekranu dotykowego po stronie pasażera. Jest on wyposażony w filtr kierunkowy umożliwiający oglądanie mediów podczas jazdy tak, aby nie rozpraszać kierowcy.
Poza tym powinien pojawić się najnowszy system multimedialny Porsche PCM z bezprzewodowym streamingiem Apple CarPlay+. Nowe 911 może powielić schemat z Cayenne i Panamery, gdzie dźwignia zmiany biegów powędrowała na deskę obok kierownicy, a tablica przyrządów jest w pełni cyfrowa. Wszystko stanie się jasne już 28 maja gdy dojdzie do oficjalnej prezentacji nowego 911.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.