Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Wielokrotny Wyścigowy Mistrz Polski Mariusz Miękoś z Fastline Racing Academy wykonał wielki krok w kierunku Le Mans.
Mariusz Miękoś, dziewięciokrotny Wyścigowy Mistrz Polski, założyciel szkoły jazdy sportowej Fastline Racing Academy wykonał kolejny niezwykle ważny krok, spełniając jednocześnie wielkie wyścigowe marzenie, i wziął udział w pierwszych testach za kierownicą prototypu Ligier LMP3. Zgodnie z deklaracją złożoną na antenie Eurosportu podczas komentowania ostatniego wyścigu 24h Le Mans Miękoś będzie chciał wrócić na tor Circuit de la Sarthe, ale już nie w roli komentatora. Testy na torze Autodromo Algarve w Portimao są kolejnym krokiem na drodze do tego celu.

Testy odbyły się w zespole Virage jeżdżącym z polską licencją w wyścigach ELMS, Road to le Mans oraz The Ultimate Cup. Polski kierowca jeździł pod okiem szefa zespołu, doświadczonego francuskiego kierowcy Juliena Gerbiego, dzieląc samochód z młodym, obiecującym kierowcą Formuły 4 Pedro Perino.

Miękoś usiadł za kierownicą prototypu LMP3 po raz pierwszy w życiu, ale bardzo dobra znajomość toru Portimao przełożyła się na najlepszy czas dnia, uzyskany na mokrej nawierzchni - 1:52,4. Pedro Perino z czasem 1:55,4 stracił do polskiego kierowcy prawie 3 sekundy.
Do tej pory Mariusz Miękoś jeździł w barwach Fastline Racing Academy w zespołach GT3 Poland, Forch Racing, Lukas Motorsport i Seat Sport Polska. Ścigał się wyłącznie samochodami GT – Lamborghini Huracan Super Trofeo, Porsche GT3 Cup, Seat Leon Supercopa walcząc w WSMP, DSMP, Endurance WSMP, Hour Race, Endurance CEZ i pięciokrotnie reprezentując Polskę w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju, dwukrotnie stając tam na podium.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Stworzona od podstaw, flagowa Toyota GR GT ma być perłą w koronie oddziału Gazoo Racing.
NSX od JAS Motorsport ma być autem, w którym spotyka się piękno, osiągi i sztuka inżynieryjna.
Bridgestone umacnia pozycję lidera: w 2025 r. zdobywa topowe wyniki w testach opon zimowych, całorocznych i letnich.
Edycja Collezione Giulii i Stelvio nawiązuje do koniczyny obecnej w drogowych Alfach od 1963 roku.
Luksusowa terenówka Mercedesa powróci do korzeni i zyska nowy, lifestyle’owy rodzaj nadwozia.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.
Audi udowadnia, że da się jeszcze stworzy mocny i oszczędny silnik diesla o większej pojemności.
W światłach Las Vegas Mercedes-AMG pokazał najnowszy prototyp elektrycznego następcy AMG GT 4-door.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Nowy Mercedes CLA Shooting Brake łączy sportowy styl z praktycznością kombi i wydajnym napędem.
Pustynia w Emiratach i bulwary w Monako - Brabus XL 800 Cabrio świetnie pasuje do obu tych miejsc.