Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Wielokrotny Wyścigowy Mistrz Polski Mariusz Miękoś z Fastline Racing Academy wykonał wielki krok w kierunku Le Mans.
Mariusz Miękoś, dziewięciokrotny Wyścigowy Mistrz Polski, założyciel szkoły jazdy sportowej Fastline Racing Academy wykonał kolejny niezwykle ważny krok, spełniając jednocześnie wielkie wyścigowe marzenie, i wziął udział w pierwszych testach za kierownicą prototypu Ligier LMP3. Zgodnie z deklaracją złożoną na antenie Eurosportu podczas komentowania ostatniego wyścigu 24h Le Mans Miękoś będzie chciał wrócić na tor Circuit de la Sarthe, ale już nie w roli komentatora. Testy na torze Autodromo Algarve w Portimao są kolejnym krokiem na drodze do tego celu.
Testy odbyły się w zespole Virage jeżdżącym z polską licencją w wyścigach ELMS, Road to le Mans oraz The Ultimate Cup. Polski kierowca jeździł pod okiem szefa zespołu, doświadczonego francuskiego kierowcy Juliena Gerbiego, dzieląc samochód z młodym, obiecującym kierowcą Formuły 4 Pedro Perino.
Miękoś usiadł za kierownicą prototypu LMP3 po raz pierwszy w życiu, ale bardzo dobra znajomość toru Portimao przełożyła się na najlepszy czas dnia, uzyskany na mokrej nawierzchni - 1:52,4. Pedro Perino z czasem 1:55,4 stracił do polskiego kierowcy prawie 3 sekundy.
Do tej pory Mariusz Miękoś jeździł w barwach Fastline Racing Academy w zespołach GT3 Poland, Forch Racing, Lukas Motorsport i Seat Sport Polska. Ścigał się wyłącznie samochodami GT – Lamborghini Huracan Super Trofeo, Porsche GT3 Cup, Seat Leon Supercopa walcząc w WSMP, DSMP, Endurance WSMP, Hour Race, Endurance CEZ i pięciokrotnie reprezentując Polskę w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju, dwukrotnie stając tam na podium.
Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"
Odkrywamy, co przyniesie 51. edycja kultowego kalendarza Pirelli, zwanego „The Cal”
Lamborghini Revuelto na okładce piętnastego wydania EVO Magazine – pożegnanie sezonu z superautem!
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Nowa stylizacja zewnętrzna i poprawa jakości - to główne cele dużego liftingu Tesli Model Y.
Poprzednie GT350 było produktem licencyjnym. Nowy model to prawdziwe Shelby i ma V8 o mocy 821 KM.
Piąta generacja Quattroporte wniosła włoską limuzynę na poziom pozwalający rywalizować z najlepszymi.
Niedoceniany w swoim czasie, dziś Lexus LFA urósł do rangi ikony współczesnej motoryzacji.
BMW M3 kolejnej generacji dostanie napęd elektryczny. Zauważono pierwsze muły testowe tego auta.
W oponie Primacy 5 Michelin dąży do zwiększenia żywotności i zmniejszenia wpływu na środowisko.
Na 2025 rok producent symulatora jazdy Assetto Corsa zapowiada nową wersję popularnej serii.
W mediach rządzą najdroższe warianty 911, tymczasem zwykła Carrera także ma mnóstwo do zaoferowania.
Na zakończenie długiej i barwnej ery niezależności Alpina wypuszcza topowe B8 GT o mocy 634 KM.
Jakość jazdy na równi z coupe i szybko składany dach - tym ma się wyróżniać nowy Vantage Roadster.
Po wielu latach TAG Heuer powraca jako oficjalny partner cyklu Formuły 1.
Impreza 22B udowadnia swą wartość w cywilu nawet jeśli nie jest prawdziwym modelem homologacyjnym.