BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Wielokrotny Wyścigowy Mistrz Polski Mariusz Miękoś z Fastline Racing Academy wykonał wielki krok w kierunku Le Mans.
Mariusz Miękoś, dziewięciokrotny Wyścigowy Mistrz Polski, założyciel szkoły jazdy sportowej Fastline Racing Academy wykonał kolejny niezwykle ważny krok, spełniając jednocześnie wielkie wyścigowe marzenie, i wziął udział w pierwszych testach za kierownicą prototypu Ligier LMP3. Zgodnie z deklaracją złożoną na antenie Eurosportu podczas komentowania ostatniego wyścigu 24h Le Mans Miękoś będzie chciał wrócić na tor Circuit de la Sarthe, ale już nie w roli komentatora. Testy na torze Autodromo Algarve w Portimao są kolejnym krokiem na drodze do tego celu.
Testy odbyły się w zespole Virage jeżdżącym z polską licencją w wyścigach ELMS, Road to le Mans oraz The Ultimate Cup. Polski kierowca jeździł pod okiem szefa zespołu, doświadczonego francuskiego kierowcy Juliena Gerbiego, dzieląc samochód z młodym, obiecującym kierowcą Formuły 4 Pedro Perino.
Miękoś usiadł za kierownicą prototypu LMP3 po raz pierwszy w życiu, ale bardzo dobra znajomość toru Portimao przełożyła się na najlepszy czas dnia, uzyskany na mokrej nawierzchni - 1:52,4. Pedro Perino z czasem 1:55,4 stracił do polskiego kierowcy prawie 3 sekundy.
Do tej pory Mariusz Miękoś jeździł w barwach Fastline Racing Academy w zespołach GT3 Poland, Forch Racing, Lukas Motorsport i Seat Sport Polska. Ścigał się wyłącznie samochodami GT – Lamborghini Huracan Super Trofeo, Porsche GT3 Cup, Seat Leon Supercopa walcząc w WSMP, DSMP, Endurance WSMP, Hour Race, Endurance CEZ i pięciokrotnie reprezentując Polskę w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju, dwukrotnie stając tam na podium.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.