Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Wielokrotny Wyścigowy Mistrz Polski Mariusz Miękoś z Fastline Racing Academy wykonał wielki krok w kierunku Le Mans.
Mariusz Miękoś, dziewięciokrotny Wyścigowy Mistrz Polski, założyciel szkoły jazdy sportowej Fastline Racing Academy wykonał kolejny niezwykle ważny krok, spełniając jednocześnie wielkie wyścigowe marzenie, i wziął udział w pierwszych testach za kierownicą prototypu Ligier LMP3. Zgodnie z deklaracją złożoną na antenie Eurosportu podczas komentowania ostatniego wyścigu 24h Le Mans Miękoś będzie chciał wrócić na tor Circuit de la Sarthe, ale już nie w roli komentatora. Testy na torze Autodromo Algarve w Portimao są kolejnym krokiem na drodze do tego celu.

Testy odbyły się w zespole Virage jeżdżącym z polską licencją w wyścigach ELMS, Road to le Mans oraz The Ultimate Cup. Polski kierowca jeździł pod okiem szefa zespołu, doświadczonego francuskiego kierowcy Juliena Gerbiego, dzieląc samochód z młodym, obiecującym kierowcą Formuły 4 Pedro Perino.

Miękoś usiadł za kierownicą prototypu LMP3 po raz pierwszy w życiu, ale bardzo dobra znajomość toru Portimao przełożyła się na najlepszy czas dnia, uzyskany na mokrej nawierzchni - 1:52,4. Pedro Perino z czasem 1:55,4 stracił do polskiego kierowcy prawie 3 sekundy.
Do tej pory Mariusz Miękoś jeździł w barwach Fastline Racing Academy w zespołach GT3 Poland, Forch Racing, Lukas Motorsport i Seat Sport Polska. Ścigał się wyłącznie samochodami GT – Lamborghini Huracan Super Trofeo, Porsche GT3 Cup, Seat Leon Supercopa walcząc w WSMP, DSMP, Endurance WSMP, Hour Race, Endurance CEZ i pięciokrotnie reprezentując Polskę w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju, dwukrotnie stając tam na podium.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Kalendarz Pirelli 2026 „Elements” Sundsbø to filmowa opowieść o żywiołach, naturze i emocjach redefiniujących „The Cal”.
Silniki i skrzynie biegów BMW już od 25 lat stanowią podstawę napędów wszystkich modeli Morgana.
Nowoczesne powłoki ceramiczne, folie PPF i innowacyjne rozwiązania Ceramic Pro chronią lakier, zmieniają wygląd auta i podkreślają jego styl.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Testujemy GAC Hyptec HT – elektrycznego SUV-a z Chin, który stawia na komfort, jakość i dojrzały styl.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
F.A. “Butzi” Porsche - twórca sylwetki 911 - został uhonorowany w edycji specjalnej modelu GT3.
Nie tylko AMG i Porsche, ale także Bentley Continental GT stał się obiektem zainteresowania Brabusa.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Luksusowe samochody i malarstwo? Bentley i Mulliner udowadniają, że to bardzo dobre połączenie.