Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Mini JCW 1to6 dowodzi, że manualna skrzynia biegów w małym, lekkim i mocnym Mini to idealny wybór.
Marka Mini zawsze daje duże pole do popisu w kwestii personalizacji swoich samochodów, a niektóre z najbardziej odważnych projektów powstały jako fabryczne edycje limitowane. Kolejnym z tej serii jest John Cooper Works 1to6. Za bazę posłużył standardowy model JCW o mocy 231 KM. Produkcja wersji specjalnej będzie ograniczona do 150 sztuk.
1to6 Edition zadebiutuje podczas 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring, ale jego powiązania ze sportami motorowymi sięgają głębiej. W limitowanej serii nie wprowadzono żadnych zmian mechanicznych, chociaż Mini celowo pominęło opcję ośmiobiegowej automatycznej skrzyni biegów na rzecz sześciobiegowej manualnej, aby uczcić radość z jazdy z trzema pedałami i tradycyjnym lewarkiem.
Znany z innych modeli silnik B48 konstrukcji BMW rozwija w tym przypadku 231 KM i 320 Nm, które następnie trafiają na przednie koła. W wersji specjalnej przyspieszenie do 100 km/h jest identyczne jak w innych wersjach John Cooper Works z manualem - dokładnie trwa to 6,3 s. Wersja z automatyczną przekładnią jest o 0,2 s szybsza.
Specyfikacja zewnętrzna i wewnętrzna wersji 1to6 to coś, czego jeszcze nie było. Wszystkie auta będą pokryte lakierem Midnight Black z szarym pasem na masce. W sam pas wkomponowano motyw składający się z dziesiątek miniaturowych piktogramów układu "H". Do tego czarne wykończenia zewnętrzne, przyciemnione szyby i czarne 18-calowe felgi dopełniają mrocznego wizerunku Mini. W środku także dominują ciemne motywy - tapicerka składa się z czarnej skóry nappa i ciemnego zamszu. Jedynym jasnym akcentem są czerwone przeszycia i kilka logotypów stworzonych specjalnie dla tej odmiany auta.
Podwozie limitowanego modelu w stu procentach odpowiada seryjnemu JCW. Są tu te same czterotłoczkowe hamulce przednie i zawieszenie jeszcze bardziej sztywne niż w tańszym Cooperze S. Architektura UKL obecnego Mini jest powiązana z platformą przednionapędowych kompaktów BMW, dlatego z przodu pracują kolumny MacPhersona, a z tyłu układ wielowahaczowy.
Jako limitowany model specjalny Mini JCW 1to6 ma w standardzie bardzo bogate wyposażenie, w tym podgrzewane fotele, kamerę cofania, head-up display i audio Harman Kardon. Większość funkcji auta obsługuje się dotykowym ekranem o przekątnej 8,8 cala, a kierowca ma do dyspozycji zestaw cyfrowych wskaźników. Cena auta wynosi 39 600 funtów i celowo podaję ją w obcej walucie - model ten przeznaczony jest wyłącznie na rynek brytyjski.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.