Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Nowa generacja kluczowego dla Audi modelu jest już całkiem blisko.
Prototyp nowego Audi A4 Avant został zauważony przez fotografów podczas testów drogowych. Zdjęcia zamaskowanego kombi dają nam lekki pogląd na to jak będzie wyglądał prawdopodobnie ostatni spalinowy wariant A4, a co za tym idzie, także RS4.
Nacisk, jaki wszyscy producenci kładą obecnie na rozwój elektrycznych modeli sprawia, że tradycyjne auta tracą na znaczeniu. W przypadku A4 nowy model w dużej mierze bazuje na rozwiązaniach obecnego, bo płyta podłogowa nadal opiera się o architekturę MLB Evo. Należy oczekiwać jedynie dalszego poszerzania palety wariantów zelektryfikowanych kosztem czysto spalinowych napędów.
Zamiast forsować nową platformę A4 kolejnej generacji skupi się na modernizacji wyglądu i technologii, szczególnie w kabinie, gdzie design deski rozdzielczej ma się znacząco unowocześnić względem tego co jest obecnie.
Oczywiście powrócą wersje od Audi Sport, ale moment w jakim się znajdujemy podpowiada, że tylko w formie hybryd plug-in. To będzie m.in RS4 w swojej ostatniej, tradycyjnej iteracji, a jego sprzedaż skupi się na europejskim rynku.
Jak podpowiada sfotografowany prototyp nie będzie rewolucji w wyglądzie nowego Audi A4, ale pojawią się kluczowe zmiany w poszczególnych elementach nadwozia. Po pierwsze przedni grill typu single-frame wydaje się mniejszy niż obecnie, co jest zadziwiającym posunięciem przy obecnych trendach. Poza tym dolna jego część ma trochę inny kształt.
Cienkie światła LED są wyraźnie niżej na przednim pasie i pozostają wyraźnie oddzielone od dominującej linii maski. Sama maska nie wcina się już w błotniki jak to miało miejsce w generacji B9.
W nowym modelu wyraźnie jest podkreślona szerokość przednich nadkoli - zabieg znany z obecnej generacji A3. Linia świateł i okien wydaje się bardziej łagodna, co istotnie odróżnia ten język stylistyczny od ostrych krawędzi w aktualnej generacji A4.
Zarówno kolejne A6 i A4 będą miały w ofercie Audi krewnego o przydomku e-tron, ale to będzie coś więcej niż elektryczna wersja A4. Tamto auto wykorzysta nową platformę PPE, którą Audi opracowuje wspólnie z Porsche. Na szczegóły przyjdzie nam jeszcze poczekać, być może do 2023 r. Właśnie wtedy byłby optymalny moment na nowości, bo zostałoby idealnie 7 lat do momentu pełnej elektryfikacji gamy modelowej, a właśnie tyle wynosi optymalny czas życia jednej generacji popularnego modelu na rynku.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Lamborghini nie będzie kontynuować przygody z WEC w sezonie 2025. Zadecydowała zmiana regulaminu.
Jaguar pracuje nad rywalem dla Porsche Taycan - mamy pierwsze zdjęcie konceptu tego auta.
Aston Martin wreszcie pokazał kosmiczne osiągi Valkyrie. Samochód ten pobił rekord toru Silverstone.
W 2025 roku Mercedes powraca do Le Mans z AMG GT dostosowanym do wymogów klasy LMGT3.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.