Audi S3 ma teraz więcej mocy i elektronikę z RS3
Na rok modelowy 2024 Audi wprowadza do S3 poprawki układu napędowego i odświeżony design.
Na rok modelowy 2024 Audi wprowadza do S3 poprawki układu napędowego i odświeżony design.
Modyfikacje opracowane dla Porsche Taycan mogą wkrótce trafić do pokrewnego Audi e-tron GT RS.
SQ8 e-tron z trzema silnikami jest flagowym EV marki Audi, ale ma z nich wszystkich najmniej sensu.
Audi A3 po liftingu ma nowy design i wyposażenie. Później dołączy usportowione S3 o mocy 333 KM.
Audi kilka lat temu odstawało w gonitwie za wielkością ekranów i jaskrawością podświetlanych grilów. Dziś czerpie z tego korzyści.
Audi Sport świętuje 40. urodziny wypuszczając krótką serię Audi RS6 GT w oryginalnym malowaniu.
Audi ostatnio namieszało z nomenklaturą, ale czy zmiany przyniosły też świeże spojrzenie na elektryki?
Limitowany do 99 sztuk Abt XGT to zdolne do jazdy po drogach R8 GT2, którego Audi nigdy nie zrobiło.
Elektryczne GT Audi w przyszłym roku przejdzie facelifting obejmujący design i technologię napędu.
Dwa lata po wejściu na rynek Audi szykuje rutynowy facelifting modelu RS3.
Kultowy już niemiecki rodzinny pocisk wciąż nie ma sobie równych. Odmiana Performance to skrajny biegun możliwości Audi.
Nowe Audi Q8 na rok 2024 wyróżnia się poprawionym designem i wydłużoną listą wyposażenia.
Nadchodzące Audi A6/S6 z napędem elektrycznym będzie oferowane także jako praktyczny Avant.
Niemcy celebrują 10-lecie obecności na rynku crossovera, który generuje dźwięki godne orkiestry.
Oparte na architekturze PPE elektryczne Audi A6 kolejnej generacji także będzie miało odmianę S6.
Niedługo A4/S4 przeobrazi się w A5/S5, a gama Audi zostanie podzielona na auta spalinowe i EV.
RS6 i RS7 Performance mają teraz 630 KM, więcej wyposażenia i niższą masę własną.
1400-konne Audi S1 e-tron quattro wystąpiło w nowym filmie Kena Blocka na tle rozświetlonego Las Vegas.
Audi kończy produkcję R8 z silnikiem V10, a ostatnim akordem ma być mocna wersja z napędem na tył.
Kiedyś Audi S3 było cenione za swój charakter premium, dziś to po prostu kolejne szybkie A3.
Pakiet Competition wnosi do RS4 poprawki podwozia i zawieszenia, nowe koła i inne ciekawe dodatki.
Abt zaprezentował limitowane RS3 we własnym stylu - hot hatch Audi ma aż 500 KM i jest piorunująco szybki.
RS6 stało się perfekcyjnym autem wielozadaniowym - praktycznym, komfortowym, szybkim i dającym radość z jazdy.
Pierwsze Audi TT nadal wygląda atrakcyjnie, a dobry egzemplarz można mieć za niewielkie pieniądze.
Świetny przykład niemieckiej inżynierii zrobionej według starej szkoły.
Audi A3 czwartej generacji znalazło się niebezpiecznie blisko utraty swojego statusu premium.
Silnik 5.2 V10 to serce Audi R8 - ale nie tylko ono wpływa na naszą ocenę.