Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Bazą dla następnej Panamery będzie obecna Panamera, a główne zmiany dotyczą stylistyki nadwozia.
Spotterzy przyłapali nową Panamerę podczas zimowych testów za kołem podbiegunowym. Egzemplarz testowy zdradza kilka nowych szczegółów nadwozia inspirowanych obecnymi wersjami Taycana i 911. Nowa generacja limuzyny Porsche już jest w fazie testów, mimo że ten model przeszedł subtelny lifting zaledwie rok temu. Jedno wiemy na pewno - rewolucji nie będzie, bo następca bazuje na platformie obecnej Panamery. Projektanci połączą to, co najlepsze w starszym modelu z nowymi rozwiązaniami. Kilka z nich dokładnie widać na sfotografowanym prototypie.
Co jest nowe, a co zachowano? Prototyp ma na pewno drzwi zaadoptowane z obecnej Panamery, choć trzeba pamiętać, że to nie jest finalna wersja produkcyjna. Dach i wszystkie okna z wyjątkiem tylnego również pochodzą z aktualnego modelu. To jasny sygnał, że sama sylwetka i proporcje auta pozostaną takie same.
Dopiero wchodząc w szczegóły widać istotne różnice. Jedną z najbardziej widocznych jest zupełnie inne przetłoczenie w tylnych-bocznych częściach karoserii, które wynika po części z innego designu tylnych świateł. To raczej jedno długie światło, które w tej wersji znajduje się w małym podcięciu, podobnie jak wygląda to w Taycanie. Silnym kamuflażem przykryto ostatnie boczne okienko, co sugeruje, że jego kształt też będzie zmieniony. Jego relacja z tylną szybą i zmienionym przetłoczeniem bocznym sugeruje, że nie będzie to szczególnie istotna zmiana.
Przedni pas także się zmieni, a główną nowością wydaje się nieco bardziej kwadratowy kształt przednich lamp. Do nich trzeba było dopasować odpowiednio błotnik i zderzak, bo te elementy całkowicie otaczają lampę. Być może te dwa panele zyskają nieco ostrzejsze linie pasujące do nowych reflektorów. W przednim zderzaku umieszczono nowe, ogromne wloty powietrza, w których intercoolery i chłodnice doładowania są w pełni widoczne za niezwykle cienkimi poziomymi łopatkami.
Wygląda na to, że inżynierowie Porsche wykorzystali zmiany w przedniej części auta, aby umieścić radary i sprzęt wspomagający kierowcę w centralnej części zderzaka, a nie na zewnętrznych wlotach, jak w obecnym modelu. Takie usytuowanie prawdopodobnie ułatwi uzyskanie wyższego poziomu funkcjonalności autonomicznej jazdy, co pozwoli Porsche na większą elastyczność w dostosowywaniu Panamery do wymagań przyszłości.
To już wszystkie modyfikacje, które w tej chwili jesteśmy w stanie wychwycić na podstawie zdjęć. Oprócz zmian w wyglądzie spodziewamy się nowości w kabinie i przede wszystkim pod maską limuzyny Porsche. Cykl rynkowy tego modelu został w ostatnim czasie zaburzony, dlatego ciężko powiedzieć kiedy nowa Panamera pojawi się w finalnej formie i w jakich wariantach. Z pewnością to ostatni moment na wprowadzanie nowej generacji takiego modelu, dlatego możemy spodziewać się, że Niemcy zaoferują wszystko co najlepsze w kwestii tradycyjnych, jak i hybrydowych napędów.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.