Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Ducatisti - rozrzucona po całym świecie społeczność jest zintegrowana niczym jedna wielka rodzina. Ich imprezy za każdym razem stanowią prawdziwe święto motoryzacji. Niedawno, bo 4 maja, mogliśmy się przekonać, jak silne więzi łączą famiglię Ducatisti. Wtedy to ok. 18 000 osób, z ponad 50 krajów na całym świecie, wzięło udział w paradach motocyklowych, zgodnie z hasłem #WeRideAsOne, pokazując, że prawdziwa pasja przekracza granice.
Ducatisti spotkali się także w Polsce, we wszystkich dziewięciu miastach, w których Ducati ma swoje stacje dealerskie: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Toruniu, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach. Kolejna taka okazja nadarzy się za rok – parady Ducatisti tradycyjnie organizowane są w pierwszą sobotę maja. A przy okazji stanowią rozgrzewkę przed innym wyjątkowym wydarzeniem. Mowa o World Ducati Week. Tegoroczna, dwunasta już edycja, odbędzie się w dniach 26-28 lipca na Riwierze Adriatyckiej, z finałem na torze Misano World Circuit. Czego możemy się tam spodziewać?
Przede wszystkim wyjątkowej atmosfery, którą co roku tworzą sami Ducatisti. Podobnie jak w poprzednich latach, będziemy mogli zapoznać się też z najciekawszymi pojazdami Ducati, obejrzeć interesujące wystawy, spotkać mistrzów i pasjonatów motoryzacji, wziąć udział w dziennych i nocnych rozrywkach, a także wygrać nagrody w atrakcyjnych konkursach. World Ducati Week to również niepowtarzalna okazja, by spotkać kierowców startujących na Ducati w MotoGP i WorldSBK. I wreszcie, prawdziwą wisienką na torcie ma być Wyścig Mistrzów na torze w Misano. Co ważne i niezwykle atrakcyjne, uczestnicy wydarzenia zyskują dostęp do wszystkich stref publicznych, a wraz z nim możliwość prowadzenia rozmów z inżynierami, projektantami i ekspertami Ducati oraz zdobycia autografów od cenionych zawodników.
Bilety na to wyjątkowe wydarzenie wciąż są dostępne. Do dyspozycji mamy dwie formuły: Biker Pass (uczestnik z motocyklem) i Visitor Pass (pasażer lub uczestnik pieszy) na jeden dzień lub na wszystkie trzy dni wydarzenia. Warto zdecydować się na karnet trzydniowy, bowiem oferuje on m.in. możliwość jazdy na torze własnym motocyklem oraz jazdy testowe modelami Ducati. Dodatkowo wszyscy posiadacze biletów na WDW będą mogli skorzystać ze zniżki na wejściówkę do fabryki i muzeum Ducati w Borgo Panigale. Kontaktując się z dealerami Ducati można otrzymać kody zniżkowe na zakup biletów, a więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.ducati.com.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Niedawno pokazany supersamochód Alfy Romeo osiągnął 333 km/h podczas testów dynamicznych w Nardò.
G63 nie jest lepsze niż DBX707 czy RR Sport SV, za to ma więcej fejmu niż dwaj rywale razem wzięci.
W 2026 roku Land Rover zostanie oficjalnym partnerem i uczestnikiem rajdu Dakar.
911 GT3 RS od Manthey Racing ma świetne osiągi, brakuje tylko oficjalnego czasu na Nürburgringu.
Lamborghini nie będzie kontynuować przygody z WEC w sezonie 2025. Zadecydowała zmiana regulaminu.
Jaguar pracuje nad rywalem dla Porsche Taycan - mamy pierwsze zdjęcie konceptu tego auta.
Aston Martin wreszcie pokazał kosmiczne osiągi Valkyrie. Samochód ten pobił rekord toru Silverstone.
W 2025 roku Mercedes powraca do Le Mans z AMG GT dostosowanym do wymogów klasy LMGT3.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.