Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Ducatisti - rozrzucona po całym świecie społeczność jest zintegrowana niczym jedna wielka rodzina. Ich imprezy za każdym razem stanowią prawdziwe święto motoryzacji. Niedawno, bo 4 maja, mogliśmy się przekonać, jak silne więzi łączą famiglię Ducatisti. Wtedy to ok. 18 000 osób, z ponad 50 krajów na całym świecie, wzięło udział w paradach motocyklowych, zgodnie z hasłem #WeRideAsOne, pokazując, że prawdziwa pasja przekracza granice.
Ducatisti spotkali się także w Polsce, we wszystkich dziewięciu miastach, w których Ducati ma swoje stacje dealerskie: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Toruniu, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach. Kolejna taka okazja nadarzy się za rok – parady Ducatisti tradycyjnie organizowane są w pierwszą sobotę maja. A przy okazji stanowią rozgrzewkę przed innym wyjątkowym wydarzeniem. Mowa o World Ducati Week. Tegoroczna, dwunasta już edycja, odbędzie się w dniach 26-28 lipca na Riwierze Adriatyckiej, z finałem na torze Misano World Circuit. Czego możemy się tam spodziewać?
Przede wszystkim wyjątkowej atmosfery, którą co roku tworzą sami Ducatisti. Podobnie jak w poprzednich latach, będziemy mogli zapoznać się też z najciekawszymi pojazdami Ducati, obejrzeć interesujące wystawy, spotkać mistrzów i pasjonatów motoryzacji, wziąć udział w dziennych i nocnych rozrywkach, a także wygrać nagrody w atrakcyjnych konkursach. World Ducati Week to również niepowtarzalna okazja, by spotkać kierowców startujących na Ducati w MotoGP i WorldSBK. I wreszcie, prawdziwą wisienką na torcie ma być Wyścig Mistrzów na torze w Misano. Co ważne i niezwykle atrakcyjne, uczestnicy wydarzenia zyskują dostęp do wszystkich stref publicznych, a wraz z nim możliwość prowadzenia rozmów z inżynierami, projektantami i ekspertami Ducati oraz zdobycia autografów od cenionych zawodników.
Bilety na to wyjątkowe wydarzenie wciąż są dostępne. Do dyspozycji mamy dwie formuły: Biker Pass (uczestnik z motocyklem) i Visitor Pass (pasażer lub uczestnik pieszy) na jeden dzień lub na wszystkie trzy dni wydarzenia. Warto zdecydować się na karnet trzydniowy, bowiem oferuje on m.in. możliwość jazdy na torze własnym motocyklem oraz jazdy testowe modelami Ducati. Dodatkowo wszyscy posiadacze biletów na WDW będą mogli skorzystać ze zniżki na wejściówkę do fabryki i muzeum Ducati w Borgo Panigale. Kontaktując się z dealerami Ducati można otrzymać kody zniżkowe na zakup biletów, a więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie www.ducati.com.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Zapraszamy w okolice Gór Świętokrzyskich, jednego z najstarszych pasm górskich w Europie.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Koncept Mazda Iconic SP z silnikiem Wankla przeobrazi się w niewielki sportowy samochód produkcyjny.
Pierwszy elektryczny Bentley pojawi się w 2026 roku, ale marka zamierza pozostać przy ICE do 2035.
Morgan wprowadza istotny lifting całej gamy Plus Four. Model ten po raz pierwszy trafi do USA.
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Pirelli i Bosch dążą do wykorzystania technologii MEMS Boscha w aplikacjach wewnątrzoponowych.
Napęd na cztery koła z Corolli GR zrobił z GR86 unikalną współczesną wersję Celiki GT-Four.