Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Coraz głośniej mówi się, że odświeżone Porsche 992.2 może być pierwszym 911 z napędem hybrydowym.
Zamaskowane egzemplarze odświeżonego Porsche 911 generacji 992.2 przechodzą obecnie intensywne testy w niskich temperaturach. Model ten zadebiutuje prawdopodobnie pod koniec bieżącego roku. Jak zawsze przy modernizacji 911 Porsche wprowadzi aktualizację do napędów poszczególnych wersji, ale coraz głośniej mówi się także o hybrydzie. Byłoby to pierwsze 911 z zelektryfikowanym napędem w całej historii tego modelu.
System hybrydowy miałby być połączony z podstawowym dla tej marki silnikiem sześciocylindrowym typu bokser. Generacja 992 od początku była projektowana tak, aby w przyszłości łatwo było zaadaptować komponenty układu hybrydowego. Początkowo miało się to stać już podczas debiutu aktualnej generacji 911, ale zapadła decyzja o przesunięciu harmonogramu do czasu liftingu przeprowadzanego standardowo w połowie cyklu rynkowego.
Porsche prawdopodobnie nie zdecyduje się od razu na wariant plug-in, raczej będzie to układ mild hybrid z baterią umieszczoną przed silnikiem, w okolicach tylnej osi i tylnych siedzeń auta. Z kolei mały silnik elektryczny mógłby się znajdować przy 8-stopniowej skrzyni PDK i przesyłać swój moment obrotowy wyłącznie na przednią oś.
Obok szeroko komentowanej hybrydy 911 zyska standardowe zmiany związane z liftingiem. Przede wszystkim będą to kosmetycznie poprawione światła przednie i tylne oraz zderzaki dostosowane do chłodzenia nie tylko silnika spalinowego, ale także baterii i motoru elektrycznego. Niewykluczone, że zmiany obejmą także pokrywę silnika, a wtedy konieczne będzie przeprojektowanie poziomego, pojedynczego światła LED przebiegającego przez cały tył samochodu.
Spodziewany debiut odświeżonego Porsche 911 przypada na drugą połowę tego roku - dokładnie 4 lata po debiucie generacji 992. Nieco później można spodziewać się także zelektryfikowanego 911 Turbo.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Inspirowane F1 nadwozia to próbka możliwości jakie daje nowy program personalizacji Chapman Bespoke.
Nadal postrzegasz Polestar tylko jako elektryczny odłam Volvo? Model 5 zamierza to zmienić.
Prawie 50 lat po kultowym Renault 5 Turbo, francuski producent wypuszcza jego duchowego następcę.
Trzecia generacja najmniejszego sedana-coupe w gamie Mercedesa wkrótce pojawi się na rynku.
BMW M3 kolejnej generacji dostanie napęd elektryczny. Mamy pierwsze zdjęcia.
“Kontynuacja” Forda Escorta MK1 od Boreham Motorworks ma kilka usprawnień np. silnik o mocy 300 KM.
AMG tworzy serię ekskluzywną linię projektów Mythos, a pierwszym z nich jest speedster Purespeed.
Na 2025 rok producent symulatora jazdy Assetto Corsa zapowiada nową wersję popularnej serii.
Nowoczesne coupe Caterhama z elektryczną technologią Yamahy zakończy proces rozwojowy w 2025 r.
“Formuła Wygrywania - Mistrzowie i Pretendenci” to hasło przewodnie następnego Festiwalu Prędkości.
Szwajcarski król zegarmistrzostwa zaprasza do świata luksusu w sercu Mokotowa
Po sześciu latach oczekiwania hybrydowy hipersamochód Aston Martin Valhalla wchodzi do produkcji.