Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
TVR ogłosił nowe partnerstwo w motorsporcie i potwierdził przejście na napędy elektryczne.
TVR ogłosił umowę sponsorską z organizatorem mistrzostw świata ABB Formuły E, na mocy której będzie partnerem serii podczas wyścigów E-Prix Monako i E-Prix Londynu, które odbędą się odpowiednio 30 kwietnia i 30-31 lipca.
Pomimo braku udziału zespołu fabrycznego w tej serii wyścigowej, umowa sygnalizuje intencje marki dotyczące rozwoju gamy elektrycznych samochodów sportowych. Nowe modele miałyby się pojawić po rozpoczęciu produkcji Griffitha z silnikiem V8. Pod koniec 2021 roku TVR podpisał umowę z Ensorcia, firmą zajmującą się wydobyciem i produkcją litu.

Zobacz: Pierwsze dostawy TVR Griffith opóźnione co najmniej do 2023 roku >>
Prezes TVR Les Edgars optymistycznie zakłada, że Griffith z silnikiem benzynowym wyjedzie na drogi w 2024 roku, a wkrótce potem pojawi się w pełni elektryczny wariant produkowany w ograniczonej liczbie egzemplarzy. Po tych dwóch samochodach pojawią się dwa kolejne, w pełni elektryczne modele budowane na zamówienie. W ich stworzeniu mieliby pomóc partnerzy technologiczni wywodzący się ze świata motorsportu.
"Nasza współpraca z ABB FIA Formula E World Championship oraz działania na miejscu podczas E-Prix Monako i Londynu nie tylko pokazują nasze zaangażowanie w rewolucję marki TVR, ale także w technologię elektryczną oraz w zrównoważony biznes z zerową emisją netto. Nasze plany wprowadzenia TVR EV na rynek są już zaawansowane, a pierwszy z dwóch modeli zostanie wypuszczony wkrótce po premierze najnowszych modeli Griffith i Limited-Edition Griffith EV w 2024 r." - powiedział Edgar.
Formuła E doświadczyła ostatnio odpływu zespołów fabrycznych, więc pozyskanie kontraktu z TVR będzie pewną ulgą dla organizatorów serii. Przypomnijmy, że TVR nie zbudował jeszcze samochodu ani nie pozyskał pełni praw do fabryki, w której mógłby go zbudować. W obliczu tych problemów angażowanie się w elektryczną serię wyścigową o ograniczonej atrakcyjności może być zaskakujące.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
Po intensywnym półroczu w WRC Kajetan Kajetanowicz rusza w Wielką Wyprawę Maluchów – charytatywny rajd dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Limitowana wersja 911 GT3 Ocelot łączy sportową duszę Porsche z kulturą Ameryki Łacińskiej.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Lamborghini Temerario Super Trofeo ma w kolejnych latach być podstawą programu wyścigowego marki.
Po rundzie w Bahrajnie znamy ostateczne rozstrzygnięcia tego sezonu WEC. Ferrari może świętować.
Paweł Sudoł – operator dronów i filmowiec, który pokazuje świat z nieba. Twórca zdjęć dla TVN, Discovery i National Geographic.
Fotograf, który łączy sztukę z precyzją. Tomek Mąkolski tworzy wizualne iluzje, redefiniując granice między światem rzeczywistym a kreacją.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Na 14 listopada wyznaczono datę premiery lekkiego tylnonapędowego Bentleya serii Supersports.
MINI prezentuje specjalną edycję stworzoną z Paulem Smithem – elegancja, detale i limitowany styl.