Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Toyota oferuje Yarisa GR w trzech wersjach: Dynamic (148 900 zł), VIP (159 900 zł) i Sport (167 900 zł). Zasadniczo Dynamic to podstawa, do której w wersji VIP dochodzi parę systemów bezpieczeństwa, czujniki parkowania, system audio JBL z 8 głośnikami, HUD i nawigacja. Jest to więc wersja doposażona głównie w elementy z zakresu komfortu, które będą uprzyjemniały codzienną jazdę. Kto chce mieć Yarisa do użytku na tor powinien wybrać pakiet Sport. W jego skład wchodzą kute felgi 18 z oponami Michelin, czerwone zaciski, sportowe zawieszenie i dyferencjały o ograniczonym poślizgu.
Jeśli chodzi o konkurencję, to w tym momencie nie ma na rynku niczego podobnego rozmiarem, charakterem i ceną do Toyoty. Królem hothatchy segmentu B generalnie jest Ford Fiesta ST, ale nawet w najdroższej wersji Edition (119 900 zł) odstaje od Yarisa GR osiągami i ceną. Mimo napędu tylko na przednią oś, właśnie ta wersja jest najbliższa charakterem do Toyoty - z poprawionym zawieszeniem, lekkimi kołami i specjalnym lakierem. Kolejnym kandydatem do ewentualnego podgryzania Yarisa może być świeży Hyundai i20 N Performance w cenie od 108 900 zł. Jest równie ekscytujący dla kierowcy i ciekawie wygląda.
Na przeciwnym krańcu jest Honda Civic Type R, która cenowo konkuruje z Toyotą, ale charakter ma zupełnie inny, choć również na swój sposób imponujący.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Opracowany równolegle z coupe Vantage Roadster pokazuje sportową spójność w jeździe bez dachu.
Debiutuje Emira V6 SE z poprawioną kalibracją podwozia i mocą 400 KM. Cel: Porsche 911 Carrera.
Honda wycofuje Civika Type R z Europy. Tak odchodzi jeden z najlepszych hot hatchy w historii.
Pogea R107 może być dla wielu urzeczywistnieniem wizji idealnego klasyka na letnie przejażdżki.
Już po raz 93. najlepsi kierowcy zmierzą się na torze pod Le Mans w morderczej 24-godzinnej batalii.
13 czerwca Peugeot odsłoni nowego 208 GTi, który ma reprezentować inną koncepcję niż poprzednicy.
Zniknięcie Focusa ST oznacza koniec ery szybkich Fordów jakie znamy i kochamy.
Napędzany wyłącznie 650-konnym V8 nowy Bentley Bentayga Speed ma być najszybszym SUV-em tej marki.
To jeszcze nie LT, ale 750S Le Mans to coś więcej niż McLaren z naklejkami i numerowaną plakietką.
Nowy Supersport to najbardziej wszechstronny wóz Morgana. Czy nowoczesność pozbawiła go duszy?
Pojawiła się szansa, że GR Corolla trafi do salonów w EU, bo Toyota przenosi część produkcji do UK.
Wkrótce będziemy świadkami premiery drogowego wariantu 963 o nazwie RSP, zapowiada Porsche.