Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Toyota oferuje Yarisa GR w trzech wersjach: Dynamic (148 900 zł), VIP (159 900 zł) i Sport (167 900 zł). Zasadniczo Dynamic to podstawa, do której w wersji VIP dochodzi parę systemów bezpieczeństwa, czujniki parkowania, system audio JBL z 8 głośnikami, HUD i nawigacja. Jest to więc wersja doposażona głównie w elementy z zakresu komfortu, które będą uprzyjemniały codzienną jazdę. Kto chce mieć Yarisa do użytku na tor powinien wybrać pakiet Sport. W jego skład wchodzą kute felgi 18 z oponami Michelin, czerwone zaciski, sportowe zawieszenie i dyferencjały o ograniczonym poślizgu.
Jeśli chodzi o konkurencję, to w tym momencie nie ma na rynku niczego podobnego rozmiarem, charakterem i ceną do Toyoty. Królem hothatchy segmentu B generalnie jest Ford Fiesta ST, ale nawet w najdroższej wersji Edition (119 900 zł) odstaje od Yarisa GR osiągami i ceną. Mimo napędu tylko na przednią oś, właśnie ta wersja jest najbliższa charakterem do Toyoty - z poprawionym zawieszeniem, lekkimi kołami i specjalnym lakierem. Kolejnym kandydatem do ewentualnego podgryzania Yarisa może być świeży Hyundai i20 N Performance w cenie od 108 900 zł. Jest równie ekscytujący dla kierowcy i ciekawie wygląda.
Na przeciwnym krańcu jest Honda Civic Type R, która cenowo konkuruje z Toyotą, ale charakter ma zupełnie inny, choć również na swój sposób imponujący.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
…dokładnie tak jak powinna zważając na ponad 450 KM różnicy mocy.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
Le Mans GTR oraz S1 LM to dwa nowe samochody z działu zamówień specjalnych Gordon Murray Automotive.
Ringbrothers Octavia to nie popularny liftback Skody z silnikiem V8, a nowy restomod Aston Martina…
Marka Longbow buduje lekki i prosty elektryczny samochód sportowy, który ma mieć rozsądną cenę.
Jeszcze kilkanaście lat temu męska półka w łazience często ograniczała się do żelu pod prysznic 3w1 - jak jest dziś?
To jeden z najmniej emocjonujących segmentów, ale nieustannie mogący sporo zaoferować.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Kamm Manufaktur właśnie pokazało samochód będący idealnym antidotum na współczesny wyścig mocy.
Kto powiedział że W16 zniknęło? Jeśli masz kasę i wyobraźnię, Bugatti jest gotowe współpracować.
Już bez W12, ale z V8 i plejadą zmyślnej elektroniki - Bentley Bentayga Speed może zagrozić liderom.
Range Rover Sport SV w wersji Carbon nie posiada w standardzie dwóch najlepszych karbonowych opcji…