Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Toyota oferuje Yarisa GR w trzech wersjach: Dynamic (148 900 zł), VIP (159 900 zł) i Sport (167 900 zł). Zasadniczo Dynamic to podstawa, do której w wersji VIP dochodzi parę systemów bezpieczeństwa, czujniki parkowania, system audio JBL z 8 głośnikami, HUD i nawigacja. Jest to więc wersja doposażona głównie w elementy z zakresu komfortu, które będą uprzyjemniały codzienną jazdę. Kto chce mieć Yarisa do użytku na tor powinien wybrać pakiet Sport. W jego skład wchodzą kute felgi 18 z oponami Michelin, czerwone zaciski, sportowe zawieszenie i dyferencjały o ograniczonym poślizgu.
Jeśli chodzi o konkurencję, to w tym momencie nie ma na rynku niczego podobnego rozmiarem, charakterem i ceną do Toyoty. Królem hothatchy segmentu B generalnie jest Ford Fiesta ST, ale nawet w najdroższej wersji Edition (119 900 zł) odstaje od Yarisa GR osiągami i ceną. Mimo napędu tylko na przednią oś, właśnie ta wersja jest najbliższa charakterem do Toyoty - z poprawionym zawieszeniem, lekkimi kołami i specjalnym lakierem. Kolejnym kandydatem do ewentualnego podgryzania Yarisa może być świeży Hyundai i20 N Performance w cenie od 108 900 zł. Jest równie ekscytujący dla kierowcy i ciekawie wygląda.
Na przeciwnym krańcu jest Honda Civic Type R, która cenowo konkuruje z Toyotą, ale charakter ma zupełnie inny, choć również na swój sposób imponujący.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
Dekadę po premierze brytyjska marka Zenos podnosi moc E10 do 380 KM i cenę do ponad 140 tys. funtów.