Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Unikatowa natura tego Yarisa jest podkreślona przez jego wygląd zewnętrzny. Pomimo dzielenia ze zwykłym Yarisem świateł i lusterek, od razu da się zauważyć, że jest tu tyle samo motorsportowych odniesień, co w niektórych GT3 lub McLarenach. Poza brakiem tylnych drzwi, główną różnicą w stosunku do bardziej popularnego brata jest obniżony dach i krótki, ścięty tył, dający Yarisowi GR wyjątkowy wygląd i wiele więcej agresji.
Kolejne sportowe walory to komplet szerokich nadkoli, a zwłaszcza przód, niczym żywcem wyjęty z JDM’owego katalogu. Jest tu parę dziwnych linii i nie z każdej strony Yaris wygląda atrakcyjnie, ale z pewnością ma charakter pasujący do sposobu jazdy, nawet bez tych wszystkich dodatków i pakietów aero, jakie już widzimy oczami wyobraźni w przyszłych odmianach GR.
Dominującym uczuciem podczas obcowania z tym samochodem jest jego wyjątkowość. Spójność w dostarczaniu kierowcy osiągów i emocji uzasadniona jest każdym kawałkiem tego samochodu, a jego design idzie w parze z tymi emocjami.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Druga generacja Modelu 3 Performance ma tak dobre osiągi, że w przyszłości może konkurować z BMW M3.
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.
Mercedes-AMG dodał flagowe coupe GT do gamy modeli z napędem hybrydowym E-Performance.
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.