Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Nie mogliśmy spodziewać się nowoczesnego samochodu sportowego, który spowodował tak wiele szumu wokół swojego pojawienia się na rynku, i sprostał oczekiwaniom. Toyota GR Yaris zamknęła usta krytykom i zrzuciła ze swych barków ten ciężar, za sprawą unikalnych doznań za kierownicą, jakie wszyscy mieliśmy nadzieję zaznać, od kiedy zobaczyliśmy jej krągłe nadwozie 2 lata temu.
Ten natychmiastowy sukces jest upleciony z wielu jej cech składowych, ale kilka z nich uderza do świadomości trochę bardziej niż fakt, że jest to relatywnie niedrogi samochód sportowy z krwi i kości. Nie powstał jako część marketingowego planu pobicia jakiegoś kolejnego mało znaczącego rekordu na jednym ze słynnych torów, a raczej jako dobra baza do wielkich osiągnięć w motorsporcie. Toyota GR Yaris to ‘homologation special’ w najbardziej dosłownym znaczeniu tego wyrażenia.
Tego typu maszyny należą do czołówki wszechczasów magazynu Evo np. Ford Sierra RS Cosworth, Porsche 993 GT2 i wiele innych. Na dodatek to jest jeden z tych (na szczęście), które rzeczywiście trafiły w odpowiedniego klienta i popyt na niego daleko przekracza wielkość produkcji zarówno w Europie jak i Japonii. Wydłużająca się lista chętnych winduje ceny tych aut powyżej cen ustalonych przez samego producenta.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Opracowany równolegle z coupe Vantage Roadster pokazuje sportową spójność w jeździe bez dachu.
Debiutuje Emira V6 SE z poprawioną kalibracją podwozia i mocą 400 KM. Cel: Porsche 911 Carrera.
Honda wycofuje Civika Type R z Europy. Tak odchodzi jeden z najlepszych hot hatchy w historii.
Pogea R107 może być dla wielu urzeczywistnieniem wizji idealnego klasyka na letnie przejażdżki.
Już po raz 93. najlepsi kierowcy zmierzą się na torze pod Le Mans w morderczej 24-godzinnej batalii.
13 czerwca Peugeot odsłoni nowego 208 GTi, który ma reprezentować inną koncepcję niż poprzednicy.
Zniknięcie Focusa ST oznacza koniec ery szybkich Fordów jakie znamy i kochamy.
Napędzany wyłącznie 650-konnym V8 nowy Bentley Bentayga Speed ma być najszybszym SUV-em tej marki.
To jeszcze nie LT, ale 750S Le Mans to coś więcej niż McLaren z naklejkami i numerowaną plakietką.
Nowy Supersport to najbardziej wszechstronny wóz Morgana. Czy nowoczesność pozbawiła go duszy?
Pojawiła się szansa, że GR Corolla trafi do salonów w EU, bo Toyota przenosi część produkcji do UK.
Wkrótce będziemy świadkami premiery drogowego wariantu 963 o nazwie RSP, zapowiada Porsche.