Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Nie mogliśmy spodziewać się nowoczesnego samochodu sportowego, który spowodował tak wiele szumu wokół swojego pojawienia się na rynku, i sprostał oczekiwaniom. Toyota GR Yaris zamknęła usta krytykom i zrzuciła ze swych barków ten ciężar, za sprawą unikalnych doznań za kierownicą, jakie wszyscy mieliśmy nadzieję zaznać, od kiedy zobaczyliśmy jej krągłe nadwozie 2 lata temu.
Ten natychmiastowy sukces jest upleciony z wielu jej cech składowych, ale kilka z nich uderza do świadomości trochę bardziej niż fakt, że jest to relatywnie niedrogi samochód sportowy z krwi i kości. Nie powstał jako część marketingowego planu pobicia jakiegoś kolejnego mało znaczącego rekordu na jednym ze słynnych torów, a raczej jako dobra baza do wielkich osiągnięć w motorsporcie. Toyota GR Yaris to ‘homologation special’ w najbardziej dosłownym znaczeniu tego wyrażenia.
Tego typu maszyny należą do czołówki wszechczasów magazynu Evo np. Ford Sierra RS Cosworth, Porsche 993 GT2 i wiele innych. Na dodatek to jest jeden z tych (na szczęście), które rzeczywiście trafiły w odpowiedniego klienta i popyt na niego daleko przekracza wielkość produkcji zarówno w Europie jak i Japonii. Wydłużająca się lista chętnych winduje ceny tych aut powyżej cen ustalonych przez samego producenta.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Nowe Porsche 911 GT3 992.2 ustanowiło rekord okrążenia Nürburgringu wśród aut ze skrzynią ręczną.
W drodze do przebicia bariery 500 km/h teksański Hennessey prezentuje kolejne wcielenie Venoma F5.
W 2026 roku na starcie 24h Le Mans stanie zespół Genesis Magma Racing z modelem GMR-001.
Niedługo poznamy nowe Lamborghini Urus Performante - rywala Astona DBX707 i Ferrari Purosangue.
Unijni urzędnicy wzięli na celownik włókna węglowe, których rozpad jest szkodliwy dla zdrowia.
Od 2027 roku do Ferrari, Porsche i Aston Martina w stawce WEC dołączy nowy gracz - McLaren.
MGA Factory Edition od brytyjskiej firmy Frontline to klasyk o osiągach godnych supersamochodów.
JCR to specjaliści od tuningu Porsche, a ich najnowsza kreacja bazuje na wspaniałym 911 S/T.
Super-GT Aston Martina wkrótce doczeka się wzmocnionej i nastawionej na tor wersji specjalnej.
Gama Bentleya powiększa się o bazowe warianty Continentala GT i Flying Spura z napędem hybrydowym.
Mali producenci będą mogli sprzedawać w UK samochody spalinowe do 2030 roku, a hybrydy do 2035.
Karbonowe dodatki, bodykit i ponad 500 KM to pakiet jaki Abt proponuje do limitowanego Audi RS3 R.