Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Zaprojektowany specjalnie do tego samochodu silnik G16E-GTS ma 3 cylindry, pojemność 1.6 litra i z pomocą turbosprężarki rozwija 261 KM i 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest przez 6-biegową skrzynię manualną na wszystkie cztery koła przez system nazwany GR-Four. To określenie Toyoty na stały napęd wszystkich kół oparty o centralne sprzęgło wielopłytkowe z elektronicznym sterowaniem.
W teorii napęd ten pozwala przekazać nawet do 100% momentu obrotowego na jedną z osi, ale w praktyce zdefiniowane są 3 tryby jazdy o określonych proporcjach rozdziału napędu. Tryb Normal daje proporcję 60:40 na korzyść przodu, Sport 30:70, a Track idealne 50:50.
Można długo mówić o technicznej stronie Yarisa GR, ale w wielkim skrócie jedynymi elementami wspólnymi ze zwykłym Yarisem są lampy przednie i tylne oraz lusterka. Jasne, to wciąż mały, 3-drzwiowy (hurra!) hatchback, ale pod spodem GR Yaris to wyjątkowa maszyna zaprojektowana z myślą o konkretnym celu.
Dach wykonano z włókna węglowego, maskę i drzwi z aluminium, a niebywała liczba rozwiązań wykonanych specjalnie dla tego auta miała sprawić, by był idealną bazą dla rajdówki, zarówno w najwyższej klasie jak i WRC2.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
Dekadę po premierze brytyjska marka Zenos podnosi moc E10 do 380 KM i cenę do ponad 140 tys. funtów.