Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Wiele wad Yarisa podyktowanych jest jego rajdową naturą, ale kluczowe elementy zostały dobrze przemyślane.
Wnętrze Yarisa GR ma dwa oblicza - geniusz i ogromny kompromis w jednym, małym nadwoziu. Po pierwsze, aranżacja przestrzeni w środku jest wynikiem kompromisu niezwykłego jak na markę Toyota. Konstrukcja nadwozia wymusza małą ilość miejsca z tyłu i w bagażniku, ale to nie wszystkie tego konsekwencje. Lusterko wsteczne i ekran centralny bardzo zawężają pole widzenia kierowcy, a fotele umieszczono za wysoko, nawet dla niskich kierowców.
Poza tym Toyota dopilnowała, by reszta elementów wnętrza była tam gdzie trzeba np. drążek zmiany biegów umieszczono wyżej niż w zwykłym Yarisie, idealnie pod ręką. Pedały są dobrze rozmieszczone pod kątem dawkowania międzygazów, a wieniec kierownicy bardzo dobrze leży w dłoniach.
Toyota zrobiła również inne zmiany w kluczowych dla kierowcy miejscach. Mowa chociażby o wskaźnikach. To zespół zegarów specjalnie stworzony dla tej wersji, zupełnie inny niż w pozostałych Yarisach. Analogowe wskaźniki mają być przede wszystkim w pełni przejrzyste, dlatego postawiono na biel na czarnym tle oraz czerwone wskazówki. Takich przemyślanych działań jest w tym samochodzie więcej i to właśnie one sprawiają, że odbierasz Yarisa GR jako produkt czystej pasji, a nie tylko byle usportowioną wersję kolejnego hatchbacka.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Nowe Porsche 911 GT3 992.2 ustanowiło rekord okrążenia Nürburgringu wśród aut ze skrzynią ręczną.
W drodze do przebicia bariery 500 km/h teksański Hennessey prezentuje kolejne wcielenie Venoma F5.
W 2026 roku na starcie 24h Le Mans stanie zespół Genesis Magma Racing z modelem GMR-001.
Niedługo poznamy nowe Lamborghini Urus Performante - rywala Astona DBX707 i Ferrari Purosangue.
Unijni urzędnicy wzięli na celownik włókna węglowe, których rozpad jest szkodliwy dla zdrowia.
Od 2027 roku do Ferrari, Porsche i Aston Martina w stawce WEC dołączy nowy gracz - McLaren.
MGA Factory Edition od brytyjskiej firmy Frontline to klasyk o osiągach godnych supersamochodów.
JCR to specjaliści od tuningu Porsche, a ich najnowsza kreacja bazuje na wspaniałym 911 S/T.
Super-GT Aston Martina wkrótce doczeka się wzmocnionej i nastawionej na tor wersji specjalnej.
Gama Bentleya powiększa się o bazowe warianty Continentala GT i Flying Spura z napędem hybrydowym.
Mali producenci będą mogli sprzedawać w UK samochody spalinowe do 2030 roku, a hybrydy do 2035.
Karbonowe dodatki, bodykit i ponad 500 KM to pakiet jaki Abt proponuje do limitowanego Audi RS3 R.