Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Nie mogliśmy spodziewać się nowoczesnego samochodu sportowego, który spowodował tak wiele szumu wokół swojego pojawienia się na rynku, i sprostał oczekiwaniom. Toyota GR Yaris zamknęła usta krytykom i zrzuciła ze swych barków ten ciężar, za sprawą unikalnych doznań za kierownicą, jakie wszyscy mieliśmy nadzieję zaznać, od kiedy zobaczyliśmy jej krągłe nadwozie 2 lata temu.
Ten natychmiastowy sukces jest upleciony z wielu jej cech składowych, ale kilka z nich uderza do świadomości trochę bardziej niż fakt, że jest to relatywnie niedrogi samochód sportowy z krwi i kości. Nie powstał jako część marketingowego planu pobicia jakiegoś kolejnego mało znaczącego rekordu na jednym ze słynnych torów, a raczej jako dobra baza do wielkich osiągnięć w motorsporcie. Toyota GR Yaris to ‘homologation special’ w najbardziej dosłownym znaczeniu tego wyrażenia.
Tego typu maszyny należą do czołówki wszechczasów magazynu Evo np. Ford Sierra RS Cosworth, Porsche 993 GT2 i wiele innych. Na dodatek to jest jeden z tych (na szczęście), które rzeczywiście trafiły w odpowiedniego klienta i popyt na niego daleko przekracza wielkość produkcji zarówno w Europie jak i Japonii. Wydłużająca się lista chętnych winduje ceny tych aut powyżej cen ustalonych przez samego producenta.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Nowy Supersports nie jest szybszy od poprzednika, ale to najbardziej sportowy Bentley od 100 lat.
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
Po intensywnym półroczu w WRC Kajetan Kajetanowicz rusza w Wielką Wyprawę Maluchów – charytatywny rajd dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Limitowana wersja 911 GT3 Ocelot łączy sportową duszę Porsche z kulturą Ameryki Łacińskiej.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Lamborghini Temerario Super Trofeo ma w kolejnych latach być podstawą programu wyścigowego marki.
Po rundzie w Bahrajnie znamy ostateczne rozstrzygnięcia tego sezonu WEC. Ferrari może świętować.
Paweł Sudoł – operator dronów i filmowiec, który pokazuje świat z nieba. Twórca zdjęć dla TVN, Discovery i National Geographic.
Fotograf, który łączy sztukę z precyzją. Tomek Mąkolski tworzy wizualne iluzje, redefiniując granice między światem rzeczywistym a kreacją.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Na 14 listopada wyznaczono datę premiery lekkiego tylnonapędowego Bentleya serii Supersports.