Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Mocny silnik i napęd na cztery koła pozwalają na sprint od 0 do 100 km/h w czasie 5,5 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 230 km/h. Patrząc na same liczby osiągi tego 3-cylindrowca nie wyglądają aż tak spektakularnie, nawet biorąc pod uwagę, że GR Yaris jest dość lekki. 1280-1310 kg w zależności od wersji, to niewiele mając na uwadze ilość techniki jaką skrywa jego niewielkie nadwozie. Jeśli twoim jedynym doświadczeniem z silnikiem 3-cylindrowym jest fordowski Ecoboost, możesz mieć poważne wątpliwości czy R3 naprawdę da sobie radę na tym poziomie.
Wątpliwości rozwiewają się w momencie ruszenia z miejsca. Silnik mocno ciągnie od samego dołu, ale też nie stroni od wkręcania się na obroty, a wzrost mocy w wyższych partiach katapultuje samochód bardzo szybko do przodu.
W prawdziwym świecie GR Yaris wydaje się mocniejszy niż sugerują dane techniczne; zalety napędu na wszystkie koła sprawiają, że żaden z tych turbodoładowanych koni mechanicznych nie jest zmarnowany. Walory silnika podbija skrzynia biegów z niezbyt długimi przełożeniami.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.
Kariera Alfy Romeo Milano trwała kilka dni. Włoski rząd zmusił producenta do zmiany nazwy na Junior.
Torowy GMA T.50 oznaczony literą ‘s’ jest lżejszy, mocniejszy i ma lepsze aero niż model drogowy.
Zbliża się debiut najmocniejszej Corvette w historii - nowego ZR1 generacji C8.
Pagani wraz z Instituto Europeo di Design stworzyło wizję Zondy w roli hipersamochodu przyszłości.
Toyota GT86 zmieniła rynek sportowych coupe, a późniejsze GR86 doprowadziło tę formułę do perfekcji.
W nowym Plus Four Morgan poprawił podwozie i wnętrze, ale pozostawił legendarny design z lat 30.
Jeśli żegnać kultowe V10 Lamborghini to w takim stylu - limitowanym, torowym modelem opartym na STO.
Następna generacja modeli EV Neue Klasse od BMW będzie korzystać z baterii opracowanych w Chorwacji.
Stylowy i luksusowy Mercedes S63 Coupe to niedoceniane, choć świetne GT za dobre pieniądze.
Na rok modelowy 2024 Audi wprowadza do S3 poprawki układu napędowego i odświeżony design.