Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Nowa rajdówka na drogi publiczne od Toyoty to wspaniały samochód dla ambitnych kierowców, jakiego nie spodziewaliśmy się już zobaczyć.
Mocny silnik i napęd na cztery koła pozwalają na sprint od 0 do 100 km/h w czasie 5,5 s. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 230 km/h. Patrząc na same liczby osiągi tego 3-cylindrowca nie wyglądają aż tak spektakularnie, nawet biorąc pod uwagę, że GR Yaris jest dość lekki. 1280-1310 kg w zależności od wersji, to niewiele mając na uwadze ilość techniki jaką skrywa jego niewielkie nadwozie. Jeśli twoim jedynym doświadczeniem z silnikiem 3-cylindrowym jest fordowski Ecoboost, możesz mieć poważne wątpliwości czy R3 naprawdę da sobie radę na tym poziomie.
Wątpliwości rozwiewają się w momencie ruszenia z miejsca. Silnik mocno ciągnie od samego dołu, ale też nie stroni od wkręcania się na obroty, a wzrost mocy w wyższych partiach katapultuje samochód bardzo szybko do przodu.
W prawdziwym świecie GR Yaris wydaje się mocniejszy niż sugerują dane techniczne; zalety napędu na wszystkie koła sprawiają, że żaden z tych turbodoładowanych koni mechanicznych nie jest zmarnowany. Walory silnika podbija skrzynia biegów z niezbyt długimi przełożeniami.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
Dekadę po premierze brytyjska marka Zenos podnosi moc E10 do 380 KM i cenę do ponad 140 tys. funtów.