BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Charyzma, styl, technika, radość z jazdy - to wszystko sprawia, że LC500 przewyższa droższych rywali.
Lexus LC to auto złożone ze skrajności i design jest tego najlepszym przykładem. Jak na samochód kosztujący połowę tego, co typowe supersamochody, ma niezwykle dużą skuteczność w zwracaniu na siebie uwagi innych uczestników ruchu. Sam kształt sylwetki jest subtelnie wyważony. Maska schodzi nisko, powierzchnie są na ogół gładkie, a kabina zwężająca się ku tyłowi podkreśla szerokie biodra auta.
Przyjrzyj się z bliska, a dostrzeżesz całe dziesiątki różnych materiałów i faktur na całym nadwoziu Lexusa. Podczas jazdy wygląda przede wszystkim agresywnie i elegancko jednocześnie, więc można powiedzieć, że wygląd auta idzie dokładnie za jego charakterem. Nadal jednak jest kilka kątów, pod którymi LC wygląda dziwnie, a jeśli wolisz podróżować bardziej dyskretnie, to zdecydowanie wybierz coś innego. Mimo wszystko trzeba przyznać, że wygląd tego samochodu to dzieło skończone, unikalne i zrobione z pomysłem.
LC jest po prostu genialne - nie podąża za trendami, nie wymaga wiele od kierowcy i ma na tyle silnie ukształtowany charakter, że stanowi naprawdę mocną alternatywę dla europejskich coupe. Jego zalety takie jak układ jezdny, silnik (jeśli to V8), wygląd i wnętrze sprawiają, że jest jednym z naszych ulubionych samochodów, nie tylko w swojej klasie.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.
Obecna klasa G w końcu zrzuca dach. Mercedes zapowiada nową odmianę Cabriolet.