Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Charyzma, styl, technika, radość z jazdy - to wszystko sprawia, że LC500 przewyższa droższych rywali.
Lexus LC to auto złożone ze skrajności i design jest tego najlepszym przykładem. Jak na samochód kosztujący połowę tego, co typowe supersamochody, ma niezwykle dużą skuteczność w zwracaniu na siebie uwagi innych uczestników ruchu. Sam kształt sylwetki jest subtelnie wyważony. Maska schodzi nisko, powierzchnie są na ogół gładkie, a kabina zwężająca się ku tyłowi podkreśla szerokie biodra auta.
Przyjrzyj się z bliska, a dostrzeżesz całe dziesiątki różnych materiałów i faktur na całym nadwoziu Lexusa. Podczas jazdy wygląda przede wszystkim agresywnie i elegancko jednocześnie, więc można powiedzieć, że wygląd auta idzie dokładnie za jego charakterem. Nadal jednak jest kilka kątów, pod którymi LC wygląda dziwnie, a jeśli wolisz podróżować bardziej dyskretnie, to zdecydowanie wybierz coś innego. Mimo wszystko trzeba przyznać, że wygląd tego samochodu to dzieło skończone, unikalne i zrobione z pomysłem.
LC jest po prostu genialne - nie podąża za trendami, nie wymaga wiele od kierowcy i ma na tyle silnie ukształtowany charakter, że stanowi naprawdę mocną alternatywę dla europejskich coupe. Jego zalety takie jak układ jezdny, silnik (jeśli to V8), wygląd i wnętrze sprawiają, że jest jednym z naszych ulubionych samochodów, nie tylko w swojej klasie.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Zapraszamy w okolice Gór Świętokrzyskich, jednego z najstarszych pasm górskich w Europie.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Jaguar wchodzi w okres zmian, a ich nowa limuzyna EV dostanie nowy napęd, design i logo.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Koncept Mazda Iconic SP z silnikiem Wankla przeobrazi się w niewielki sportowy samochód produkcyjny.
Pierwszy elektryczny Bentley pojawi się w 2026 roku, ale marka zamierza pozostać przy ICE do 2035.