Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Charyzma, styl, technika, radość z jazdy - to wszystko sprawia, że LC500 przewyższa droższych rywali.
Lexus LC to auto złożone ze skrajności i design jest tego najlepszym przykładem. Jak na samochód kosztujący połowę tego, co typowe supersamochody, ma niezwykle dużą skuteczność w zwracaniu na siebie uwagi innych uczestników ruchu. Sam kształt sylwetki jest subtelnie wyważony. Maska schodzi nisko, powierzchnie są na ogół gładkie, a kabina zwężająca się ku tyłowi podkreśla szerokie biodra auta.
Przyjrzyj się z bliska, a dostrzeżesz całe dziesiątki różnych materiałów i faktur na całym nadwoziu Lexusa. Podczas jazdy wygląda przede wszystkim agresywnie i elegancko jednocześnie, więc można powiedzieć, że wygląd auta idzie dokładnie za jego charakterem. Nadal jednak jest kilka kątów, pod którymi LC wygląda dziwnie, a jeśli wolisz podróżować bardziej dyskretnie, to zdecydowanie wybierz coś innego. Mimo wszystko trzeba przyznać, że wygląd tego samochodu to dzieło skończone, unikalne i zrobione z pomysłem.
LC jest po prostu genialne - nie podąża za trendami, nie wymaga wiele od kierowcy i ma na tyle silnie ukształtowany charakter, że stanowi naprawdę mocną alternatywę dla europejskich coupe. Jego zalety takie jak układ jezdny, silnik (jeśli to V8), wygląd i wnętrze sprawiają, że jest jednym z naszych ulubionych samochodów, nie tylko w swojej klasie.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Hybrydy plug-in (PHEV) miały być złotym środkiem między elektrykiem a spalinówką. W praktyce stały się narzędziem do omijania norm emisji CO2
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.