Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Charyzma, styl, technika, radość z jazdy - to wszystko sprawia, że LC500 przewyższa droższych rywali.
Czy to hybryda, czy V8, Lexus LC nie jest najszybszym autem w swojej klasie. Mimo rozsądnej mocy 359 KM hybrydowa wersja osiąga 100 km/h w leniwe 5 sekund. Osiągi nie porywają, ale jako szybkie coupe na długie trasy z wysokimi prędkościami LC500h wypada bardzo dobrze, przede wszystkim z powodu rozsądnego apetytu na paliwo. Prędkość maksymalna tej wersji jest ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h.
LC500 z V8 jest tylko 0,3 s szybsze z czasem 0-100 na poziomie 4,7 s. Nie pomaga znacznie większa moc wynosząca 464 KM, bo jest osiągana dopiero przy 7100 obrotów. Trzeba na moc trochę poczekać, ale to nie do końca musi być wada - wrócimy do tego wątku później. LC500 Convertible jest cięższe i przez to wolniejsze - przyspiesza do “setki” w 5 s. Dodatkowa masa potrzebna do usztywnienia konstrukcji sprawia, że ta wersja wydaje się trochę zbyt ociężała i za słaba, szczególnie w bezpośrednim porównaniu z V8 coupe.
Jeśli oczekujesz od tego sportowego GT osiągów supersamochodu, to być może powinieneś szukać gdzie indziej, ale magia LC nie ujawnia się na papierze. To właśnie przez ten pozorny brak odpowiednio imponujących liczb LC sprawia wrażenie, że oferuje coś wyjątkowego.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
To pierwszy raz, kiedy na okładce gości nie tylko samochód! O co chodzi w zestawieniu auta i motocykla?
Zapraszamy w okolice Gór Świętokrzyskich, jednego z najstarszych pasm górskich w Europie.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Jaguar wchodzi w okres zmian, a ich nowa limuzyna EV dostanie nowy napęd, design i logo.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Koncept Mazda Iconic SP z silnikiem Wankla przeobrazi się w niewielki sportowy samochód produkcyjny.
Pierwszy elektryczny Bentley pojawi się w 2026 roku, ale marka zamierza pozostać przy ICE do 2035.