Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Charyzma, styl, technika, radość z jazdy - to wszystko sprawia, że LC500 przewyższa droższych rywali.
Czy to hybryda, czy V8, Lexus LC nie jest najszybszym autem w swojej klasie. Mimo rozsądnej mocy 359 KM hybrydowa wersja osiąga 100 km/h w leniwe 5 sekund. Osiągi nie porywają, ale jako szybkie coupe na długie trasy z wysokimi prędkościami LC500h wypada bardzo dobrze, przede wszystkim z powodu rozsądnego apetytu na paliwo. Prędkość maksymalna tej wersji jest ograniczona elektronicznie i wynosi 250 km/h.
LC500 z V8 jest tylko 0,3 s szybsze z czasem 0-100 na poziomie 4,7 s. Nie pomaga znacznie większa moc wynosząca 464 KM, bo jest osiągana dopiero przy 7100 obrotów. Trzeba na moc trochę poczekać, ale to nie do końca musi być wada - wrócimy do tego wątku później. LC500 Convertible jest cięższe i przez to wolniejsze - przyspiesza do “setki” w 5 s. Dodatkowa masa potrzebna do usztywnienia konstrukcji sprawia, że ta wersja wydaje się trochę zbyt ociężała i za słaba, szczególnie w bezpośrednim porównaniu z V8 coupe.
Jeśli oczekujesz od tego sportowego GT osiągów supersamochodu, to być może powinieneś szukać gdzie indziej, ale magia LC nie ujawnia się na papierze. To właśnie przez ten pozorny brak odpowiednio imponujących liczb LC sprawia wrażenie, że oferuje coś wyjątkowego.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.