Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Charyzma, styl, technika, radość z jazdy - to wszystko sprawia, że LC500 przewyższa droższych rywali.
Nie będzie to odkrywcze stwierdzenie, ale jeśli jakieś znaczenie mają takie parametry jak zużycie paliwa, to lepiej wybrać hybrydową wersję LC. 8 litrów na 100 km to realny wynik w tym przypadku, choć dużo zależy od warunków i stylu jazdy. W trybie mieszanym wersja V8 zużyje około 11,5 l/100 km pod warunkiem delikatnego obchodzenia się z pedałem gazu. Zaletą wolnossących silników Lexusa jest to, że nawet przy ostrym traktowaniu wzrost zużycia paliwa nie będzie aż tak wielki jak to bywa przy silnikach turbodoładowanych.
Jeśli cenisz sobie jakość wykonania i niezawodność to Lexus będzie bezpiecznym wyborem w swojej klasie. Silnik V8 Yamahy jest wysoko oceniany pod tym kątem przez klientów na całym świecie, niezależnie czy trafił do amerykańskiego pikapa czy do dużego SUV-a na ramie. Zaletą szerokiego zastosowania tej jednostki są na pewno ceny części i ich dostępność. Poza tym 5-litrowe serce samo w sobie nie jest przesadnie skomplikowane, a to powinno ułatwić serwisowanie.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.
Mercedes-AMG dodał flagowe coupe GT do gamy modeli z napędem hybrydowym E-Performance.
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.
Kariera Alfy Romeo Milano trwała kilka dni. Włoski rząd zmusił producenta do zmiany nazwy na Junior.
Torowy GMA T.50 oznaczony literą ‘s’ jest lżejszy, mocniejszy i ma lepsze aero niż model drogowy.