BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Charyzma, styl, technika, radość z jazdy - to wszystko sprawia, że LC500 przewyższa droższych rywali.
Nie będzie to odkrywcze stwierdzenie, ale jeśli jakieś znaczenie mają takie parametry jak zużycie paliwa, to lepiej wybrać hybrydową wersję LC. 8 litrów na 100 km to realny wynik w tym przypadku, choć dużo zależy od warunków i stylu jazdy. W trybie mieszanym wersja V8 zużyje około 11,5 l/100 km pod warunkiem delikatnego obchodzenia się z pedałem gazu. Zaletą wolnossących silników Lexusa jest to, że nawet przy ostrym traktowaniu wzrost zużycia paliwa nie będzie aż tak wielki jak to bywa przy silnikach turbodoładowanych.
Jeśli cenisz sobie jakość wykonania i niezawodność to Lexus będzie bezpiecznym wyborem w swojej klasie. Silnik V8 Yamahy jest wysoko oceniany pod tym kątem przez klientów na całym świecie, niezależnie czy trafił do amerykańskiego pikapa czy do dużego SUV-a na ramie. Zaletą szerokiego zastosowania tej jednostki są na pewno ceny części i ich dostępność. Poza tym 5-litrowe serce samo w sobie nie jest przesadnie skomplikowane, a to powinno ułatwić serwisowanie.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.
Obecna klasa G w końcu zrzuca dach. Mercedes zapowiada nową odmianę Cabriolet.