Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
RS6 stało się perfekcyjnym autem wielozadaniowym - praktycznym, komfortowym, szybkim i dającym radość z jazdy.
Długa, niska i szeroka sylwetka plus agresywne linie sprawiają, że RS6 wygląda jak wyrośnięty Hot Wheels. Można mieć różne zdanie na temat kierunku, w którym zmierza design Audi pod kierownictwem Marca Lichte, ale jedno trzeba przyznać - RS6 przyciąga spojrzenia. Można mieć wrażenie, że wygląd obecnego modelu to tylko ewolucja poprzednika, ale im więcej się przyglądasz, tym bardziej to przekonanie się oddala. Różnica między nimi jest większa niż między poprzednim RS6, a zwykłym A6, na którym bazowało.
Całe auto wygląda na dłuższe, szersze i niższe niż wcześniej. Wrażenie to jest potęgowane przez szeroki grill, wąskie światła przednie i tylne, a także błotniki zarysowane bardziej agresywnie niż kiedykolwiek. Pod niektórymi kątami nowe RS6 wygląda jak zlepek przypadkowych kształtów, ale patrząc centralnie z boku trudno mi pozbyć się wrażenia, że patrzę na prawdziwego Hot Wheelsa. Szczególnie, gdy na samochodzie są opcjonalne, 22-calowe koła.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Jeździmy najnowszym DB12 Volante, którego misją jest przywrócić Aston Martina na właściwe tory.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.
Kariera Alfy Romeo Milano trwała kilka dni. Włoski rząd zmusił producenta do zmiany nazwy na Junior.
Torowy GMA T.50 oznaczony literą ‘s’ jest lżejszy, mocniejszy i ma lepsze aero niż model drogowy.
Zbliża się debiut najmocniejszej Corvette w historii - nowego ZR1 generacji C8.
Pagani wraz z Instituto Europeo di Design stworzyło wizję Zondy w roli hipersamochodu przyszłości.
Toyota GT86 zmieniła rynek sportowych coupe, a późniejsze GR86 doprowadziło tę formułę do perfekcji.
W nowym Plus Four Morgan poprawił podwozie i wnętrze, ale pozostawił legendarny design z lat 30.
Jeśli żegnać kultowe V10 Lamborghini to w takim stylu - limitowanym, torowym modelem opartym na STO.
Następna generacja modeli EV Neue Klasse od BMW będzie korzystać z baterii opracowanych w Chorwacji.
Stylowy i luksusowy Mercedes S63 Coupe to niedoceniane, choć świetne GT za dobre pieniądze.
Na rok modelowy 2024 Audi wprowadza do S3 poprawki układu napędowego i odświeżony design.