Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
RS6 stało się perfekcyjnym autem wielozadaniowym - praktycznym, komfortowym, szybkim i dającym radość z jazdy.
W sprincie Audi jest bardzo mocne, ale charakterystyka silnika V8 sprawia, że nie czuć aż tak bardzo szybkości. Trudno w ogóle oczekiwać lepszych osiągów od samochodu, który może zabrać 5 osób i ich bagaże na tygodniowe wakacje. Nawet z masą przekraczającą 2 tony Audi RS6 rozpędza się do 100 km/h w niesamowite 3,6 s. Z gazem w podłodze dobije do 250 km/h, ale limiter można podnieść do 305 km/h po zakreśleniu w formularzu odpowiedniego “ptaszka”.
Odczucia zza kierownicy w żaden sposób nie potwierdzają, że sprint do “setki” trwa tak krótko, bo RS6 wykonuje tę czynność bez najmniejszego trudu. To ten typ samochodu, który po prostu wciska w fotel z niczym niezmąconą pewnością niezależnie czy akurat jest sucho, mokro czy ślisko. Z napędem quattro, centralną blokadą dyferencjału i czterema oponami 275 mm trakcja jest najmniejszym ze zmartwień. Przyspieszenie w tym aucie odbywa się z takim spokojem, że gdzieś po drodze znika cały dramatyzm.
Niebagatelną rolę ma też sama charakterystyka silnika. Potrafi on melodyjnie zaśpiewać w wyższych partiach obrotomierza i emituje typowy dla V8 grzmot podczas ostrego przyspieszenia, ale w codziennej jeździe jest tak dopracowany i kulturalny, że ginie gdzieś w tle.
Odpowiedź na gaz mogłaby być lepsza, bo czuć małe opóźnienie od skrzyni podczas startu zatrzymanego oraz podczas klasycznego kickdownu. Problem można rozwiązać przerzucając skrzynię w tryb manualny, wtedy działa bez zastrzeżeń. Zmiany są szybkie, ale Audi mogłoby jeszcze dopracować detale. Łopatki za kierownicą wyglądają i działają zupełnie przeciętnie i nie pasują nijak do wyjątkowego napędu, który się nimi obsługuje.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.