Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
RS6 stało się perfekcyjnym autem wielozadaniowym - praktycznym, komfortowym, szybkim i dającym radość z jazdy.
Oficjalne zużycie to ponad 12 l/100 km, ale w trasie da się zejść do około 10 l/100 km. Układ mild hybrid i system dezaktywacji cylindrów robią co mogą, aby zużycie paliwa niemal wyczynowego silnika zostało na akceptowalnym poziomie. Nie jest to jednak żadna magia, więc wynik na poziomie 12-13 litrów na 100 km nie może dziwić.
Czasami jednak rzeczywistość okazuje się bardziej łaskawa dla portfela. Duży silnik faktycznie wciąga paliwo wiadrami gdy korzysta się ze wszystkich 600 koni, ale też pozytywnie zaskakuje podczas długich tras. My osiągnęliśmy około 9,5 l/100 km podczas jednej z kilkusetkilometrowych tras testowych w realnych warunkach. Na autostradzie bardzo szybko system odłącza niepotrzebne cylindry, a funkcja żeglowania w skrzyni pozwala kompletnie wyłączać silnik gdy akurat nie wciskasz gazu. Oczywiście V8 ożywa natychmiast gdy tylko noga z powrotem znajdzie się na prawym pedale.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.