Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
RS6 stało się perfekcyjnym autem wielozadaniowym - praktycznym, komfortowym, szybkim i dającym radość z jazdy.
Oficjalne zużycie to ponad 12 l/100 km, ale w trasie da się zejść do około 10 l/100 km. Układ mild hybrid i system dezaktywacji cylindrów robią co mogą, aby zużycie paliwa niemal wyczynowego silnika zostało na akceptowalnym poziomie. Nie jest to jednak żadna magia, więc wynik na poziomie 12-13 litrów na 100 km nie może dziwić.
Czasami jednak rzeczywistość okazuje się bardziej łaskawa dla portfela. Duży silnik faktycznie wciąga paliwo wiadrami gdy korzysta się ze wszystkich 600 koni, ale też pozytywnie zaskakuje podczas długich tras. My osiągnęliśmy około 9,5 l/100 km podczas jednej z kilkusetkilometrowych tras testowych w realnych warunkach. Na autostradzie bardzo szybko system odłącza niepotrzebne cylindry, a funkcja żeglowania w skrzyni pozwala kompletnie wyłączać silnik gdy akurat nie wciskasz gazu. Oczywiście V8 ożywa natychmiast gdy tylko noga z powrotem znajdzie się na prawym pedale.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Elektryczne GranCabrio Folgore to pierwszy na rynku kabriolet segmentu GT z napędem bezemisyjnym.
Kariera Alfy Romeo Milano trwała kilka dni. Włoski rząd zmusił producenta do zmiany nazwy na Junior.
Torowy GMA T.50 oznaczony literą ‘s’ jest lżejszy, mocniejszy i ma lepsze aero niż model drogowy.
Zbliża się debiut najmocniejszej Corvette w historii - nowego ZR1 generacji C8.
Pagani wraz z Instituto Europeo di Design stworzyło wizję Zondy w roli hipersamochodu przyszłości.
Toyota GT86 zmieniła rynek sportowych coupe, a późniejsze GR86 doprowadziło tę formułę do perfekcji.
W nowym Plus Four Morgan poprawił podwozie i wnętrze, ale pozostawił legendarny design z lat 30.
Jeśli żegnać kultowe V10 Lamborghini to w takim stylu - limitowanym, torowym modelem opartym na STO.
Następna generacja modeli EV Neue Klasse od BMW będzie korzystać z baterii opracowanych w Chorwacji.
Stylowy i luksusowy Mercedes S63 Coupe to niedoceniane, choć świetne GT za dobre pieniądze.
Na rok modelowy 2024 Audi wprowadza do S3 poprawki układu napędowego i odświeżony design.
BMW zdecydowało, że nowe M5 Touring będzie sprzedawane także za oceanem.