Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
RS6 stało się perfekcyjnym autem wielozadaniowym - praktycznym, komfortowym, szybkim i dającym radość z jazdy.
Kabina jest nieco nudna, ale dobrze wykonana, za to liczba wyświetlaczy aspiruje do świata high-tech. Niektórych odstraszą jednak ekrany dotykowe. Na pierwszy rzut oka nie ma tu nic niezwykłego, zwłaszcza dla posiadaczy starszych Audi A6. Kabina nowego modelu, także RS6, jest wykonana z taką samą starannością, dokładnością i przywiązaniem do detali.
Nie obyło się jednak bez “dotykowej rewolucji” w obsłudze urządzeń pokładowych. Zasadniczo wszystko działa dobrze i dotykowe przyciski nawet reagują lekką wibracją po dotknięciu dając znać o skutecznym wybraniu danej funkcji. Obsługa klimatyzacji czy audio należy do tych łatwiejszych, głównie z powodu dużych i czytelnych ikon na obu ekranach.
W tym miejscu zaznaczam - to nie jest ten sam poziom intuicyjności co przy tradycyjnych, dobrze zrobionych przyciskach i niektórzy kierowcy będą mieli na początku problemy z obsługą podczas jazdy. Warto wspomnieć, że ekrany w Audi są bardzo wrażliwe na zabrudzenia, więc estetów czeka ciągła walka z odciskami, by kabina wyglądała tak dobrze, jak powinna w nowym samochodzie.
Oprócz przycisków i typowej dla Audi ponurej atmosfery we wnętrzu, nie ma się za bardzo do czego przyczepić. Trzeci ekran, ten który kierowca ma przed oczami, jest z nich wszystkich najbardziej czytelny i łatwy w obsłudze. Kierownica pokryta perforowaną skórą idealnie leży w dłoniach i bardzo łatwo znaleźć optymalną pozycję do jazdy, a wszystko, co znajduje się w zasięgu ręki, wydaje się bardzo dobrze wykonane. Bagażnik to kolejny mocny punkt - ma 565 litrów, a po złożeniu tylnej kanapy aż 1680 litrów, więc niczym nie odstaje od pozostałych wersji Audi A6.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Z 1875-konnym V12 w modelu Aurora Zenvo ma ambicje wejść na poziom Koenigsegga. Produkcja w 2026.
BMW opracowało nowy, przyjazny środowisku kompozyt, który może być zastępstwem dla włókna węglowego.
Szlagier Dacii w ostatnich latach nie ma lekko. Czy niedawny lifting i nowe wersje silnikowe umocnią jego pozycję?
VW wreszcie spuszcza ze smyczy Golfa MK8 GTI i prezentuje torowo usposobioną wersję Edition 50.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Wersja specjalna Defender Trophy odnosi się do wielkiej tradycji Land Rovera w rajdzie Camel Trophy.
Twórcy Mercedesa CLK GTR i silników Pagani V12 wystartują restomodem Mercedesa 190E Evo II w N24.