Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Range Rover definiuje luksusowego SUV-a dokładnie tak, jak robili to jego przodkowie. Pomimo silnej konkurencji jazda nim to nadal niezwykłe przeżycie.
Podobnie jak we wnętrzu, wygląd zewnętrzny nie zmienił się zbytnio od momentu debiutu w 2013 roku. Niektóre detale wydają się tandetne i plastikowe, ale ogólny design skrywający się pod nimi to wyjątkowo ponadczasowa forma. Monumentalizm sylwetki auta sprawia, że potrzebne są naprawdę ogromne koła, by całość wyglądała proporcjonalnie, ale wystarczy trzymać się z dala od tandetnych zestawów tuningowych, by nie zepsuć uniwersalnego piękna Range Rovera.
Podczas zwyczajowego liftingu w połowie cyklu rynkowego design tego samochodu zmienił się głównie w obszarze oświetlenia. Range zyskał bardziej wyraziste kształty świateł przednich i tylnych, a zderzaki zostały tylko kosmetycznie zmienione. Końcówki układu wydechowego w modelach innych niż SV są również nowe, ale niektórzy o bardziej krytycznym usposobieniu mogą je nazwać niesmacznymi dodatkami, stworzonymi w odpowiedzi na wymagania klientów.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Lamborghini nie będzie kontynuować przygody z WEC w sezonie 2025. Zadecydowała zmiana regulaminu.
Jaguar pracuje nad rywalem dla Porsche Taycan - mamy pierwsze zdjęcie konceptu tego auta.
Aston Martin wreszcie pokazał kosmiczne osiągi Valkyrie. Samochód ten pobił rekord toru Silverstone.
W 2025 roku Mercedes powraca do Le Mans z AMG GT dostosowanym do wymogów klasy LMGT3.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.