Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Range Rover definiuje luksusowego SUV-a dokładnie tak, jak robili to jego przodkowie. Pomimo silnej konkurencji jazda nim to nadal niezwykłe przeżycie.
To naprawdę trudne zadanie, by nie uśmiechnąć się szeroko gdy wciska się prawy pedał wersji V8 z kompresorem głęboko w dywanik i przód auta wstaje jak łódka na gładkiej tafli jeziora. W swojej najmocniejszej wersji 565 KM rozpędza Range Rovera do 100 km/h w 5,4 s. Masa na poziomie 2591 kg tłumaczy dobitnie w jaki sposób taka moc nadal nie jest w stanie złamać bariery 5 sekund.

Słabsze odmiany P400 i P400e osiągają wynik odpowiednio 6,3 oraz 6,4 s, ale chyba nie będzie zaskoczeniem, że najsłabiej w tym zestawieniu wypadają turbodiesle. Potrafią one w spokojnym stylu napędzać Range’a na fali potężnego momentu obrotowego, ale do 100 km/h przyspieszają w 7,4 i 7,1 s. To przeciętne wyniki, ale zdecydowanie pasują do niewymuszonego stylu poruszania się Range Rovera.
Z takimi osiągami RR nie jest w stanie zaniepokoić nawet kierowców słabszych hothatchy podczas startu spod świateł, ale zupełnie nie o to tutaj chodzi. Najlepiej się pływa tym “statkiem” na wolnych obrotach, w idealnej harmonii z drogą, gdzie Range może dostojnie toczyć się zamiast szturmować zakręty jakiejś wiejskiej drogi tam i z powrotem.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Kalendarz Pirelli 2026 „Elements” Sundsbø to filmowa opowieść o żywiołach, naturze i emocjach redefiniujących „The Cal”.
Poddana fabrycznej renowacji Carrera GT składa hołd zwycięzcom 1970 24h Le Mans w Porsche 917.
Tylko 10 lojalnych klientów Rimaca dostało przywilej nabycia dedykowanej Nevery R Founder’s Edition.
Silniki i skrzynie biegów BMW już od 25 lat stanowią podstawę napędów wszystkich modeli Morgana.
Nowoczesne powłoki ceramiczne, folie PPF i innowacyjne rozwiązania Ceramic Pro chronią lakier, zmieniają wygląd auta i podkreślają jego styl.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Testujemy GAC Hyptec HT – elektrycznego SUV-a z Chin, który stawia na komfort, jakość i dojrzały styl.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
F.A. “Butzi” Porsche - twórca sylwetki 911 - został uhonorowany w edycji specjalnej modelu GT3.
Nie tylko AMG i Porsche, ale także Bentley Continental GT stał się obiektem zainteresowania Brabusa.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.