Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Range Rover definiuje luksusowego SUV-a dokładnie tak, jak robili to jego przodkowie. Pomimo silnej konkurencji jazda nim to nadal niezwykłe przeżycie.
To naprawdę trudne zadanie, by nie uśmiechnąć się szeroko gdy wciska się prawy pedał wersji V8 z kompresorem głęboko w dywanik i przód auta wstaje jak łódka na gładkiej tafli jeziora. W swojej najmocniejszej wersji 565 KM rozpędza Range Rovera do 100 km/h w 5,4 s. Masa na poziomie 2591 kg tłumaczy dobitnie w jaki sposób taka moc nadal nie jest w stanie złamać bariery 5 sekund.
Słabsze odmiany P400 i P400e osiągają wynik odpowiednio 6,3 oraz 6,4 s, ale chyba nie będzie zaskoczeniem, że najsłabiej w tym zestawieniu wypadają turbodiesle. Potrafią one w spokojnym stylu napędzać Range’a na fali potężnego momentu obrotowego, ale do 100 km/h przyspieszają w 7,4 i 7,1 s. To przeciętne wyniki, ale zdecydowanie pasują do niewymuszonego stylu poruszania się Range Rovera.
Z takimi osiągami RR nie jest w stanie zaniepokoić nawet kierowców słabszych hothatchy podczas startu spod świateł, ale zupełnie nie o to tutaj chodzi. Najlepiej się pływa tym “statkiem” na wolnych obrotach, w idealnej harmonii z drogą, gdzie Range może dostojnie toczyć się zamiast szturmować zakręty jakiejś wiejskiej drogi tam i z powrotem.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Lamborghini nie będzie kontynuować przygody z WEC w sezonie 2025. Zadecydowała zmiana regulaminu.
Jaguar pracuje nad rywalem dla Porsche Taycan - mamy pierwsze zdjęcie konceptu tego auta.
Aston Martin wreszcie pokazał kosmiczne osiągi Valkyrie. Samochód ten pobił rekord toru Silverstone.
W 2025 roku Mercedes powraca do Le Mans z AMG GT dostosowanym do wymogów klasy LMGT3.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.