Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Laureat Evo Car of the Year 2017 nadal ma „to coś” i w 5 lat nie zestarzał się nawet o jeden dzień.
Pod tym kątem również jest to prawdziwy supersamochód. Tak czy inaczej w trasie da się zejść do 11-12 litrów na 100 km. Wybierając którykolwiek z samochodów McLarena spalanie pewnie nie jest na szczycie listy priorytetów. Dla tych, którzy koniecznie chcą wiedzieć ile paliwa potrzebuje 720S, informujemy: według WLTP producent podaje średnie zużycie paliwa 12,2 l/100 km. W mieście będzie to bliżej 23 litrów, a w trasie da się zejść do 9,5-10 l/100 km. Nieźle jak na samochód osiągający sporo ponad 320 km/h.

Jest to jeden z tych przypadków, gdy deklarowane dane mniej więcej pokrywały się z realnymi wynikami zużycia paliwa w naszym teście. Na autostradzie faktycznie można osiągnąć poniżej 10 l/100 km, podczas gdy zabawa na torze skutkuje spalaniem rzędu 35 l/100 km.
Standardem dla McLarena jest 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów, ale jeśli chcesz zatrzymać auto na dłużej warto zastanowić się nad gwarancją rozszerzoną do 12 lat. Pokrywa ona większość elektronicznych i mechanicznych podzespołów, choć jest kilka wyjątków. Warto też szukać egzemplarzy z wydłużoną gwarancją na rynku wtórnym, gdzie ceny 720S spadły już dosyć wyraźnie w stosunku do pierwotnej ceny i można złapać “promocję”.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Edycja Collezione Giulii i Stelvio nawiązuje do koniczyny obecnej w drogowych Alfach od 1963 roku.
Luksusowa terenówka Mercedesa powróci do korzeni i zyska nowy, lifestyle’owy rodzaj nadwozia.
Bolide to projekt, który jak żaden inny poszerzył wiedzę Bugatti w zakresie osiągów na torze.
Audi udowadnia, że da się jeszcze stworzy mocny i oszczędny silnik diesla o większej pojemności.
W światłach Las Vegas Mercedes-AMG pokazał najnowszy prototyp elektrycznego następcy AMG GT 4-door.
BMW żegna roadstera Z4 limitowaną edycją dla miłośników marki i modelu.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Nowy Mercedes CLA Shooting Brake łączy sportowy styl z praktycznością kombi i wydajnym napędem.
Pustynia w Emiratach i bulwary w Monako - Brabus XL 800 Cabrio świetnie pasuje do obu tych miejsc.
Nowe Porsche 911 GT3 z Manthey Kit urywa kolejne kilka sekund z wyniku na torze Nürburgring.
Genesis GV60 Magma bazuje na rozwiązaniach Hyundaia Ioniq 5 N, ale aspiruje do segmentu premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.