Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Laureat Evo Car of the Year 2017 nadal ma „to coś” i w 5 lat nie zestarzał się nawet o jeden dzień.
Pod tym kątem również jest to prawdziwy supersamochód. Tak czy inaczej w trasie da się zejść do 11-12 litrów na 100 km. Wybierając którykolwiek z samochodów McLarena spalanie pewnie nie jest na szczycie listy priorytetów. Dla tych, którzy koniecznie chcą wiedzieć ile paliwa potrzebuje 720S, informujemy: według WLTP producent podaje średnie zużycie paliwa 12,2 l/100 km. W mieście będzie to bliżej 23 litrów, a w trasie da się zejść do 9,5-10 l/100 km. Nieźle jak na samochód osiągający sporo ponad 320 km/h.
Jest to jeden z tych przypadków, gdy deklarowane dane mniej więcej pokrywały się z realnymi wynikami zużycia paliwa w naszym teście. Na autostradzie faktycznie można osiągnąć poniżej 10 l/100 km, podczas gdy zabawa na torze skutkuje spalaniem rzędu 35 l/100 km.
Standardem dla McLarena jest 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów, ale jeśli chcesz zatrzymać auto na dłużej warto zastanowić się nad gwarancją rozszerzoną do 12 lat. Pokrywa ona większość elektronicznych i mechanicznych podzespołów, choć jest kilka wyjątków. Warto też szukać egzemplarzy z wydłużoną gwarancją na rynku wtórnym, gdzie ceny 720S spadły już dosyć wyraźnie w stosunku do pierwotnej ceny i można złapać “promocję”.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.