Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Laureat Evo Car of the Year 2017 nadal ma „to coś” i w 5 lat nie zestarzał się nawet o jeden dzień.
Jeden z ładniejszych McLarenów w gamie - agresywny, ale nie pozbawiony wrodzonego wdzięku. Czas sprawił, że wygląd 720S już tak nie szokuje jak w 2017 roku, ale nawet dziś uważamy ten samochód za jeden z ładniejszych supersamochodów na rynku. Oryginalny, wyróżniający się, zbudowany na dobrych proporcjach, ten model może z dumą nosić miano najbardziej reprezentatywnego auta z całej gamy brytyjskiej marki.
Jak wszystkie nowe McLareny, 720S ma sylwetkę z kabiną wysuniętą do przodu i zwężającą się ku tyłowi zarówno w płaszczyźnie poziomej, jak i pionowej. Szklana “kapsuła” sprawia, że w środku pasażerowie mają lepsze poczucie przestrzeni, ale także nadaje sylwetce auta charakterystyczną linię. Przez jej wyraźne odcięcie od karoserii boczne sekcje samochodu z mocnymi przetłoczeniami wychodzą w pewnym momencie na pierwszy plan i można je uznać za idealny kompromis między formą, a funkcją.
Są też szczegóły, które nadal nie pozwalają się do nich przyzwyczaić, choć minęło 5 lat od premiery. Jednym z takich elementów są przednie światła wpuszczone w obwódki przypominające oczodoły. W niektórych kolorach nadwozia widać to bardziej niż w innych, ale i tak wygląda to dość niecodziennie. Same reflektory są fantastyczne, zarówno pod kątem barwy jak i szerokości snopu światła.
Tył nadal wydaje się nieco przeładowany detalami, więc McLaren naszym zdaniem najlepiej wygląda z profilu. Właśnie z tej strony widać w pełnej krasie sylwetkę auta, pełną stylu i charakteru, którego nie miał MP4-12C. W wersji Spider auto zachowuje te same cechy stylistyczne, szczególnie z profilu, co udało się osiągnąć dzięki niewielkiej ingerencji w zdejmowaną sekcję dachu.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.