Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Flagowa seria BMW przeszła małe odświeżenie wszystkich wersji: coupe, kabriolet i Gran Coupe.
BMW serii 8 przeszło mały lifting na rok modelowy 2022, który obejmuje wszystkie wersje nadwoziowe w zakresie technologii, stylizacji nadwozia i oferty kolorystycznej.
Tak jak wcześniej polska oferta BMW serii 8 będzie obejmować trzy główne wersje silnikowe, wszystkie powiązane z linią stylistyczną M Sport. Podstawę stanowią wersje 840i (benzyna) oraz 840d (turbodiesel) z sześciocylindrowymi, rzędowymi jednostkami. W przypadku tych wersji można wybierać pomiędzy napędem na jedną oś, a napędem xDrive. Kolejny stopień to wersja M850i z podwójnie doładowanym silnikiem 4.4 V8 i napędem xDrive. Parametry silników nie zmieniły się, więc najmocniejsze BMW M850i nadal ma 530 KM. Wszystkie modele serii 8 są wyposażone w 8-biegową skrzynię automatyczną w standardzie.
Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są jedynie kosmetyczne, zaakcentowane najbardziej w obrębie przednich kratek grilla o nieco innych wzorach. Kontrowersyjnym pomysłem jest na pewno podświetlenie przednich “nerek” jako element wyposażenia standardowego. Do oferty dołączają nowe barwy lakierów i wzory felg podobne jak w aktualnej serii 4.
Debiutuje odświeżone BMW M8 Competition >
Wewnątrz ekran centralny mierzy teraz 12,3 cala zamiast 10,25 cala, ale ważniejsze jest to, że oprogramowanie jest zaktualizowane do najnowszej wersji dostępnej w BMW. Bawarski producent proponuje kilka nowych kolorów tapicerki i rodzajów wykończenia wnętrza, więc można skonfigurować swoją serię 8 na więcej unikalnych sposobów.
BMW nie wprowadza żadnych zmian w układzie jezdnym serii 8, która nadal bazuje na podwójnych wahaczach z przodu i wielowahaczowym układzie z tyłu. Modele M850i mogą być wyposażone w adaptacyjne zawieszenie M, z którym kierowca otrzymuje też aktywny system korygowania przechyłów nadwozia znany z niektórych SUV-ów BMW oraz układ skrętnej tylnej osi.
Ceny zaczynają się od 451 000 zł za wersję 840i Gran Coupe z napędem na jedną oś. Dopłata do wersji xDrive wynosi 17 000 zł. Wersja M850i to wydatek co najmniej 589 000 zł. Modele dwudrzwiowe są odrobinę droższe niż Gran Coupe, bo ich cennik startuje od kwoty 466 000 zł za coupe 840i. Kabriolet jest droższy o 38 000 zł w każdej wersji.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.