BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Flagowa seria BMW przeszła małe odświeżenie wszystkich wersji: coupe, kabriolet i Gran Coupe.
BMW serii 8 przeszło mały lifting na rok modelowy 2022, który obejmuje wszystkie wersje nadwoziowe w zakresie technologii, stylizacji nadwozia i oferty kolorystycznej.
Tak jak wcześniej polska oferta BMW serii 8 będzie obejmować trzy główne wersje silnikowe, wszystkie powiązane z linią stylistyczną M Sport. Podstawę stanowią wersje 840i (benzyna) oraz 840d (turbodiesel) z sześciocylindrowymi, rzędowymi jednostkami. W przypadku tych wersji można wybierać pomiędzy napędem na jedną oś, a napędem xDrive. Kolejny stopień to wersja M850i z podwójnie doładowanym silnikiem 4.4 V8 i napędem xDrive. Parametry silników nie zmieniły się, więc najmocniejsze BMW M850i nadal ma 530 KM. Wszystkie modele serii 8 są wyposażone w 8-biegową skrzynię automatyczną w standardzie.
Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są jedynie kosmetyczne, zaakcentowane najbardziej w obrębie przednich kratek grilla o nieco innych wzorach. Kontrowersyjnym pomysłem jest na pewno podświetlenie przednich “nerek” jako element wyposażenia standardowego. Do oferty dołączają nowe barwy lakierów i wzory felg podobne jak w aktualnej serii 4.
Debiutuje odświeżone BMW M8 Competition >
Wewnątrz ekran centralny mierzy teraz 12,3 cala zamiast 10,25 cala, ale ważniejsze jest to, że oprogramowanie jest zaktualizowane do najnowszej wersji dostępnej w BMW. Bawarski producent proponuje kilka nowych kolorów tapicerki i rodzajów wykończenia wnętrza, więc można skonfigurować swoją serię 8 na więcej unikalnych sposobów.
BMW nie wprowadza żadnych zmian w układzie jezdnym serii 8, która nadal bazuje na podwójnych wahaczach z przodu i wielowahaczowym układzie z tyłu. Modele M850i mogą być wyposażone w adaptacyjne zawieszenie M, z którym kierowca otrzymuje też aktywny system korygowania przechyłów nadwozia znany z niektórych SUV-ów BMW oraz układ skrętnej tylnej osi.
Ceny zaczynają się od 451 000 zł za wersję 840i Gran Coupe z napędem na jedną oś. Dopłata do wersji xDrive wynosi 17 000 zł. Wersja M850i to wydatek co najmniej 589 000 zł. Modele dwudrzwiowe są odrobinę droższe niż Gran Coupe, bo ich cennik startuje od kwoty 466 000 zł za coupe 840i. Kabriolet jest droższy o 38 000 zł w każdej wersji.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.