Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Flagowa seria BMW przeszła małe odświeżenie wszystkich wersji: coupe, kabriolet i Gran Coupe.
BMW serii 8 przeszło mały lifting na rok modelowy 2022, który obejmuje wszystkie wersje nadwoziowe w zakresie technologii, stylizacji nadwozia i oferty kolorystycznej.
Tak jak wcześniej polska oferta BMW serii 8 będzie obejmować trzy główne wersje silnikowe, wszystkie powiązane z linią stylistyczną M Sport. Podstawę stanowią wersje 840i (benzyna) oraz 840d (turbodiesel) z sześciocylindrowymi, rzędowymi jednostkami. W przypadku tych wersji można wybierać pomiędzy napędem na jedną oś, a napędem xDrive. Kolejny stopień to wersja M850i z podwójnie doładowanym silnikiem 4.4 V8 i napędem xDrive. Parametry silników nie zmieniły się, więc najmocniejsze BMW M850i nadal ma 530 KM. Wszystkie modele serii 8 są wyposażone w 8-biegową skrzynię automatyczną w standardzie.
Zmiany w wyglądzie zewnętrznym są jedynie kosmetyczne, zaakcentowane najbardziej w obrębie przednich kratek grilla o nieco innych wzorach. Kontrowersyjnym pomysłem jest na pewno podświetlenie przednich “nerek” jako element wyposażenia standardowego. Do oferty dołączają nowe barwy lakierów i wzory felg podobne jak w aktualnej serii 4.
Debiutuje odświeżone BMW M8 Competition >
Wewnątrz ekran centralny mierzy teraz 12,3 cala zamiast 10,25 cala, ale ważniejsze jest to, że oprogramowanie jest zaktualizowane do najnowszej wersji dostępnej w BMW. Bawarski producent proponuje kilka nowych kolorów tapicerki i rodzajów wykończenia wnętrza, więc można skonfigurować swoją serię 8 na więcej unikalnych sposobów.
BMW nie wprowadza żadnych zmian w układzie jezdnym serii 8, która nadal bazuje na podwójnych wahaczach z przodu i wielowahaczowym układzie z tyłu. Modele M850i mogą być wyposażone w adaptacyjne zawieszenie M, z którym kierowca otrzymuje też aktywny system korygowania przechyłów nadwozia znany z niektórych SUV-ów BMW oraz układ skrętnej tylnej osi.
Ceny zaczynają się od 451 000 zł za wersję 840i Gran Coupe z napędem na jedną oś. Dopłata do wersji xDrive wynosi 17 000 zł. Wersja M850i to wydatek co najmniej 589 000 zł. Modele dwudrzwiowe są odrobinę droższe niż Gran Coupe, bo ich cennik startuje od kwoty 466 000 zł za coupe 840i. Kabriolet jest droższy o 38 000 zł w każdej wersji.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.