Znajdź informacje o wybranym aucie
Reklama

Corvette C8 Convertible H700 - kolejny as w talii Hennesseya

Hennessey H700 to Corvette po solidnej kuracji wzmacniającej w warsztacie teksańskiego tunera.

Redakcja EVO

autor: Redakcja Evo

27 lutego 2024
Corvette C8 Hennessey H700 pakiet
6

Plany Hennesseya na ten rok obejmują między innymi próbę bicia rekordu prędkości z modelem Venom F5, ale ci którzy nie załapali się na ten ultra-ekskluzywny hipersamochód mogą skorzystać z innej oferty teksańskiego warsztatu. Na przykład takiej jak H700 - mocno podkręcona Corvette C8 Convertible mająca więcej mocy niż stworzona przez fabrykę wersja Z06.

Absurdalne liczby stały się już normą dla Hennesseya. W tym przypadku standardowa Corvette z 6.2 V8 o mocy 495 KM dostała nowy układ dolotowy, sprężarkę mechaniczną i wodny intercooler. Wszystkie te zmiany plus oprogramowanie dały wynik 718 KM i 865 Nm - to o 225 KM i 235 Nm więcej niż seria. W ten sposób H700 prześcignęło rasowe supersamochody z otwartym dachem jak Maserati MC20 Cielo.

Pakiet H700 od Hennesseya jest już dostępny dla Corvette C8 z nadwoziem Convertible.

Silnik oddycha przez dedykowany układ wydechowy cat-back, ale to nie koniec. Hennessey oferuje do popularnej Corvette jeszcze całą gamę opcjonalnych modyfikacji. Należą do nich m.in. aktywny zawór w wydechu, kute 19-calowe felgi i specjalne okleiny.

Amerykanie nie wspominają o zmianach w zawieszeniu czy hamulcach. Standardowa Corvette C8 wykazuje się nadmiarem precyzji prowadzenia i stabilności, ale ten stan rzeczy może się diametralnie zmienić jeśli silnik zyskał ponad 40% mocy. Stworzona przez GM wersja Z06 ma standardowo większe hamulce, szersze opony, sztywniejsze sprężyny i aerodynamikę co pozwala opanować 680 KM przekazywane na tylną oś.

Reklama
Hennessey H700 C8 Corvette tył
6

Jeśli chodzi o inne fabryczne modyfikacje do Corvette, producent proponuje do tego auta pakiet Z51 Performance. Obejmuje on większe tarcze hamulcowe i inne klocki, przekalibrowane zawieszenie, poprawione chłodzenie i zmienione przełożenie ósmego biegu automatycznej skrzyni dwusprzęgłowej. Prawdę mówiąc, nie wyobrażamy sobie H700 bez chociażby takich podstawowych zmian…

Hennessey oferuje swój pakiet właścicielom Corvette C8 Convertible ze wszystkich roczników od 2020 wzwyż, także poprzez oficjalnych dealerów marki Corvette. Sam samochód obecnie kosztuje około 700 tysięcy złotych. Ile trzeba dołożyć aby mieć H700? Nie wiadomo, ale pakiet Hennesseya ma trzyletnią gwarancję z limitem 36 000 mil (58 000 km).

Magiczne okolice Jeziorska
Prezentacja Partnera
Centralna Polska zimą – co warto zobaczyć i jak zaplanować wyjazd?

Centralna Polska - region idealny dla turystyki samochodowej - staje się celem zimowej wyprawy w ramach akcji "Yokohama on Tour"

10 stycznia 2025
Padma Lakshmi i Simone Ashley - Pirelli
Prezentacja Partnera
Kalendarz 2025 Pirelli - "Refresh and Reveal"

Odkrywamy, co przyniesie 51. edycja kultowego kalendarza Pirelli, zwanego „The Cal”

31 grudnia 2024
Piętnaste wydanie EVO Magazine
EVO Magazine
EVO Magazine #15: Testy superaut, lifestyle i wydarzenia motoryzacyjne

Lamborghini Revuelto na okładce piętnastego wydania EVO Magazine – pożegnanie sezonu z superautem!

18 grudnia 2024
Redaktor Michał Sztorc na torze Hockenheimring
Sport
Wyścigowy weekend na torze Hockenheimring

Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.

13 listopada 2024
Alpine A110 R Ultime nurburgring
Alpine / A110
Alpine A110 R Ultime pobiło czas Porsche 991 Turbo S na Nürburgringu

Najszybsze Alpine A110 poprawiło się o 20 s względem wersji R. Może stąd cena 265 tys. euro…

7 lutego 2025
Ferrari 296 VS spyshot
Ferrari / 296 VS
Ferrari 296 VS - Maranello pracuje nad następcą 488 Pista

Z mocą ponad 850 KM nowe Ferrari 296 VS będzie jedną z najgorętszych premier 2025 roku.

7 lutego 2025
Alpine A390 spyshot
Alpine / A390
Elektryczny crossover Alpine A390 przyłapany podczas testów

Alpine A390 ma zadebiutować jeszcze w tym roku. Model ten bierze na celownik Polestara i Porsche.

6 lutego 2025
Ferrari EV crossover
Ferrari
Pierwsze elektryczne Ferrari zadebiutuje w październiku 2025

Zgodnie z harmonogramem elektryfikacji, Ferrari zaprezentuje swoje pierwsze EV jeszcze w tym roku.

6 lutego 2025
Aston Martin Valkyrie 24h Le Mans render
Aston Martin / Valkyrie
Aston Martin Valkyrie AMR-LMH jest gotowy na Le Mans 2025

Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.

5 lutego 2025
Audi RS6 zmiana nazwy
Audi / RS6
Audi RS6 z V8 pod maską jeszcze nie znika z rynku

Audi znowu miesza w gamie. Seria A6 będzie kontynuowana, zatem RS6 zachowa V8 i napęd quattro.

4 lutego 2025
Cupra Raval spyshot
Cupra / Raval
Nadchodzi Cupra Raval - mały, przystępny elektryk z Hiszpanii

Jako odpowiedź na R5, a w mocniejszych wersjach na Alpine A290, Cupra Raval ma sporo do wygrania.

3 lutego 2025
Ford GT LMDh Le Mans
WEC
W 2027 roku Ford ponownie zmierzy się z Ferrari w Le Mans

Stawka wyścigu Le Mans coraz bardziej się zacieśnia. W 2027 do topowej klasy LMDh dołączy Ford.

31 stycznia 2025
Jannarelly Ælla-60 design
Jannarelly
Jannarelly życzy sobie 3,65 mln zł za przebudowane Ferrari 360

Designer Anthony Jannarelly stworzył modne retro-coupe na bazie Ferrari 360 i nazwał je Ælla-60.

31 stycznia 2025
Polestar Arctic Circle seria
Polestar
Polestar rozszerza gamę projektów specjalnych Arctic Circle

Polestar 4 dołącza do “dwójki” i “trójki” w unikalnej, inspirowanej rajdami kolekcji Arctic Circle.

31 stycznia 2025
Morgan flagowiec teaser
Morgan / Plus Six
Morgan Plus Six odszedł, ale… będzie nowy sześciocylindrowy flagowiec

Morgan podzielił się informacjami na temat nowego modelu flagowego z sześciocylindrowym silnikiem.

30 stycznia 2025
BMW M3 CS Touring teaser
BMW / M3 CS
Nowe BMW M3 CS Touring - 300 km/h w rodzinnym stylu

Jedno z najlepszych szybkich kombi - BMW M3 Touring - właśnie dostało ostrzejszą wersję CS.

30 stycznia 2025