Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Hennessey H700 to Corvette po solidnej kuracji wzmacniającej w warsztacie teksańskiego tunera.
Plany Hennesseya na ten rok obejmują między innymi próbę bicia rekordu prędkości z modelem Venom F5, ale ci którzy nie załapali się na ten ultra-ekskluzywny hipersamochód mogą skorzystać z innej oferty teksańskiego warsztatu. Na przykład takiej jak H700 - mocno podkręcona Corvette C8 Convertible mająca więcej mocy niż stworzona przez fabrykę wersja Z06.
Absurdalne liczby stały się już normą dla Hennesseya. W tym przypadku standardowa Corvette z 6.2 V8 o mocy 495 KM dostała nowy układ dolotowy, sprężarkę mechaniczną i wodny intercooler. Wszystkie te zmiany plus oprogramowanie dały wynik 718 KM i 865 Nm - to o 225 KM i 235 Nm więcej niż seria. W ten sposób H700 prześcignęło rasowe supersamochody z otwartym dachem jak Maserati MC20 Cielo.
Silnik oddycha przez dedykowany układ wydechowy cat-back, ale to nie koniec. Hennessey oferuje do popularnej Corvette jeszcze całą gamę opcjonalnych modyfikacji. Należą do nich m.in. aktywny zawór w wydechu, kute 19-calowe felgi i specjalne okleiny.
Amerykanie nie wspominają o zmianach w zawieszeniu czy hamulcach. Standardowa Corvette C8 wykazuje się nadmiarem precyzji prowadzenia i stabilności, ale ten stan rzeczy może się diametralnie zmienić jeśli silnik zyskał ponad 40% mocy. Stworzona przez GM wersja Z06 ma standardowo większe hamulce, szersze opony, sztywniejsze sprężyny i aerodynamikę co pozwala opanować 680 KM przekazywane na tylną oś.
Jeśli chodzi o inne fabryczne modyfikacje do Corvette, producent proponuje do tego auta pakiet Z51 Performance. Obejmuje on większe tarcze hamulcowe i inne klocki, przekalibrowane zawieszenie, poprawione chłodzenie i zmienione przełożenie ósmego biegu automatycznej skrzyni dwusprzęgłowej. Prawdę mówiąc, nie wyobrażamy sobie H700 bez chociażby takich podstawowych zmian…
Hennessey oferuje swój pakiet właścicielom Corvette C8 Convertible ze wszystkich roczników od 2020 wzwyż, także poprzez oficjalnych dealerów marki Corvette. Sam samochód obecnie kosztuje około 700 tysięcy złotych. Ile trzeba dołożyć aby mieć H700? Nie wiadomo, ale pakiet Hennesseya ma trzyletnią gwarancję z limitem 36 000 mil (58 000 km).
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.