Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
W warszawskim salonie W.KRUK zaprezentowane zostały luksusowe modele zegarków marki Patek Philippe.
Dzięki uprzejmości W.KRUK redakcja Evo Magazine została zaproszona w niezwykłą podroż po historii zegarmistrzowskiego kunsztu Patek Philippe, podczas której zaprezentowane zostały zegarki z topowych linii: Complications, Calatrava, Nautilus, Aquanaut czy Twenty-4. Wystawa była dostępna tylko dla elitarnego grona kolekcjonerów i właścicieli zegarków marki Patek Philippe.
Patek Philippe, nieprzerwanie od 1839 roku, kultywuje tradycyjny genewski kunszt zegarmistrzowski, zapoczątkowany przez założycieli marki – Antoniego Patka i Franciszka Czapka, imigrantów z Polski oraz francuskiego inżyniera Adriena Philippe. Finalnie brak spadkobierców spowodował, że od 1932 roku firma została wykupiona przez rodzinę Sternów i jest prowadzona przez nich do dnia dzisiejszego. Spektakularny sukces marki rozpoczął się już w 1851 roku po światowej wystawie w Londynie, podczas której zegarki zakupiła sama królowa brytyjska, Wiktoria. Patka posiadał również książę Albert, papież Pius IX, król Włoch Emanuel III i wielu innych wpływowych osobistości. Kunszt wykonania i elitarność odbiorców wystarczyły, aby marka Patek Philippe stała się jedną z najbardziej cenionych. Do dnia dzisiejszego to jedne z najlepszych i najdroższych zegarków na świecie.
Podczas wizyty w Genewie Patek Philippe Celestial Sky 6102R-001 pokaże nam jak wygląda droga mleczna nad naszymi głowami - bez względu na panujące zachmurzenie. Zegarek wyposażony jest w mechanizm z automatycznym naciągiem. Koperta klasycznie wykonana z różowego złota ma średnicę 44mm. Oprócz datownika, pokazuje również fazy i orbitę księżyca oraz czas przejścia południka Syriusza. Całość ukryta za szafirowym deklem. Jego aktualna cena to około 1 mln 400 tys. złotych.
To co kochamy najbardziej to klasyczne linie i podążanie za tradycją - celebrowanie dobrego designu - to wszystko znajdziemy w linii Nautilus. To jeden z najbardziej pożądanych zegarków luksusowych na świecie.
Wystawa odbyła się w jednym z najnowszych salonów W.KRUK na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Nie jesteśmy w stanie oszacować łącznej wartości zaprezentowanych dziś eksponatów - jesteśmy pewni, że przekracza wartość niejednego kolekcjonerskiego garażu - gdzie oprócz aut typu Ferrari, pojawia się również coś bardziej egzotycznego spod znaku Pagani czy Bugatti.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Najmniejszy czterodrzwiowy model Mercedesa debiutuje w swojej trzeciej generacji, na razie jako EV.
Przeznaczona na tor, ale z homologacją drogową, Dallara Stradale zyskała ważne poprawki na 2025 rok.
Porsche 911 zyska kolejne ekscytujące, pożądane wersje o dużym stopniu personalizacji.
Lexus wkracza na europejski rynek z nowym RZ wyposażonym w układ kierowniczy steer-by-wire.
Następna dekada Morgana zaczyna się tu i teraz, od premiery nowego flagowca o nazwie Supersport.
Za mniej więcej dwa lata poznamy elektryczne sportowe Alpine, rywala Porsche Caymana EV.
Oczekiwana elektryczna wersja Maserati MC20 najpewniej w ogóle nie trafi na rynek.
Prace nad elektrycznym sportowym SUV-em od Mercedesa-AMG idą pełną parą. Na celowniku Lotus Eletre.
Trzy lata po debiucie Lotus odświeża ofertę sportowego modelu Emira.
Rodzina modeli A6 ma być dla Audi nowym otwarciem w walce z BMW 5 i Mercedesem klasy E.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Nowe normy bezpieczeństwa EuroNCAP będą premiować modele z fizycznymi przyciskami zamiast ekranów.