BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
W warszawskim salonie W.KRUK zaprezentowane zostały luksusowe modele zegarków marki Patek Philippe.
Dzięki uprzejmości W.KRUK redakcja Evo Magazine została zaproszona w niezwykłą podroż po historii zegarmistrzowskiego kunsztu Patek Philippe, podczas której zaprezentowane zostały zegarki z topowych linii: Complications, Calatrava, Nautilus, Aquanaut czy Twenty-4. Wystawa była dostępna tylko dla elitarnego grona kolekcjonerów i właścicieli zegarków marki Patek Philippe.
Patek Philippe, nieprzerwanie od 1839 roku, kultywuje tradycyjny genewski kunszt zegarmistrzowski, zapoczątkowany przez założycieli marki – Antoniego Patka i Franciszka Czapka, imigrantów z Polski oraz francuskiego inżyniera Adriena Philippe. Finalnie brak spadkobierców spowodował, że od 1932 roku firma została wykupiona przez rodzinę Sternów i jest prowadzona przez nich do dnia dzisiejszego. Spektakularny sukces marki rozpoczął się już w 1851 roku po światowej wystawie w Londynie, podczas której zegarki zakupiła sama królowa brytyjska, Wiktoria. Patka posiadał również książę Albert, papież Pius IX, król Włoch Emanuel III i wielu innych wpływowych osobistości. Kunszt wykonania i elitarność odbiorców wystarczyły, aby marka Patek Philippe stała się jedną z najbardziej cenionych. Do dnia dzisiejszego to jedne z najlepszych i najdroższych zegarków na świecie.
Podczas wizyty w Genewie Patek Philippe Celestial Sky 6102R-001 pokaże nam jak wygląda droga mleczna nad naszymi głowami - bez względu na panujące zachmurzenie. Zegarek wyposażony jest w mechanizm z automatycznym naciągiem. Koperta klasycznie wykonana z różowego złota ma średnicę 44mm. Oprócz datownika, pokazuje również fazy i orbitę księżyca oraz czas przejścia południka Syriusza. Całość ukryta za szafirowym deklem. Jego aktualna cena to około 1 mln 400 tys. złotych.
To co kochamy najbardziej to klasyczne linie i podążanie za tradycją - celebrowanie dobrego designu - to wszystko znajdziemy w linii Nautilus. To jeden z najbardziej pożądanych zegarków luksusowych na świecie.
Wystawa odbyła się w jednym z najnowszych salonów W.KRUK na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Nie jesteśmy w stanie oszacować łącznej wartości zaprezentowanych dziś eksponatów - jesteśmy pewni, że przekracza wartość niejednego kolekcjonerskiego garażu - gdzie oprócz aut typu Ferrari, pojawia się również coś bardziej egzotycznego spod znaku Pagani czy Bugatti.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Więcej jest teraz supersamochodów V12 niż aut miejskich. Do tego grona zamierza dołączyć Garagisti.
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
Porsche testuje poszerzony i wyposażony w ogromne skrzydło prototyp Tacyana. Pytanie tylko po co?
Może nie wygląda, ale to całkiem nowy Ariel Atom. Stanowi ogromny krok naprzód względem poprzednika.
Nowe Ducati V4 RS: Diavel i Multistrada w numerowanych seriach. Styl, lekkość i osiągi inspirowane MotoGP.
Analogue Automotive prezentuje projekt na bazie Elise z podobnym podejściem do lekkości jak w GMA.
W Europie póki co nie zobaczymy GR Yarisa z dodatkowym pakietem aero. To opcja tylko na Japonię.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Najmocniejsze Lamborghini w historii! Fenomeno 2025 z V12 i hybrydą ma 1080 KM, osiąga 350 km/h i powstanie tylko 29 egzemplarzy.
McLaren 750S JC96 – 61 egzemplarzy tylko dla Japonii. Limitowana edycja upamiętnia zwycięstwo McLarena F1 GTR w JGTC 1996.
Do katalogu części historycznych Toyoty dołączyły bloki i głowice do jednostki 4A-GE.
Lukę w gamie powstałą po wycofaniu linii SF90 Ferrari wypełnia nowym modelem 849 Testarossa.
Technologia T-Hybrid posłużyła Porsche do stworzenia najmocniejszego cywilnego 911 w historii.
Niby to tylko kolejny elektryczny SUV, ale realnie iX3 to początek nowej strategii produktowej BMW.