Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
W warszawskim salonie W.KRUK zaprezentowane zostały luksusowe modele zegarków marki Patek Philippe.
Dzięki uprzejmości W.KRUK redakcja Evo Magazine została zaproszona w niezwykłą podroż po historii zegarmistrzowskiego kunsztu Patek Philippe, podczas której zaprezentowane zostały zegarki z topowych linii: Complications, Calatrava, Nautilus, Aquanaut czy Twenty-4. Wystawa była dostępna tylko dla elitarnego grona kolekcjonerów i właścicieli zegarków marki Patek Philippe.
Patek Philippe, nieprzerwanie od 1839 roku, kultywuje tradycyjny genewski kunszt zegarmistrzowski, zapoczątkowany przez założycieli marki – Antoniego Patka i Franciszka Czapka, imigrantów z Polski oraz francuskiego inżyniera Adriena Philippe. Finalnie brak spadkobierców spowodował, że od 1932 roku firma została wykupiona przez rodzinę Sternów i jest prowadzona przez nich do dnia dzisiejszego. Spektakularny sukces marki rozpoczął się już w 1851 roku po światowej wystawie w Londynie, podczas której zegarki zakupiła sama królowa brytyjska, Wiktoria. Patka posiadał również książę Albert, papież Pius IX, król Włoch Emanuel III i wielu innych wpływowych osobistości. Kunszt wykonania i elitarność odbiorców wystarczyły, aby marka Patek Philippe stała się jedną z najbardziej cenionych. Do dnia dzisiejszego to jedne z najlepszych i najdroższych zegarków na świecie.
Podczas wizyty w Genewie Patek Philippe Celestial Sky 6102R-001 pokaże nam jak wygląda droga mleczna nad naszymi głowami - bez względu na panujące zachmurzenie. Zegarek wyposażony jest w mechanizm z automatycznym naciągiem. Koperta klasycznie wykonana z różowego złota ma średnicę 44mm. Oprócz datownika, pokazuje również fazy i orbitę księżyca oraz czas przejścia południka Syriusza. Całość ukryta za szafirowym deklem. Jego aktualna cena to około 1 mln 400 tys. złotych.
To co kochamy najbardziej to klasyczne linie i podążanie za tradycją - celebrowanie dobrego designu - to wszystko znajdziemy w linii Nautilus. To jeden z najbardziej pożądanych zegarków luksusowych na świecie.
Wystawa odbyła się w jednym z najnowszych salonów W.KRUK na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Nie jesteśmy w stanie oszacować łącznej wartości zaprezentowanych dziś eksponatów - jesteśmy pewni, że przekracza wartość niejednego kolekcjonerskiego garażu - gdzie oprócz aut typu Ferrari, pojawia się również coś bardziej egzotycznego spod znaku Pagani czy Bugatti.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
W 2026 roku na starcie 24h Le Mans stanie zespół Genesis Magma Racing z modelem GMR-001.
To nie jest kolejna Mazda MX-5 - to jej pierwsza odmiana po konwersji na EV w firmie Electrogenic.
Nowy Escort nie jest kolejnym SUV-em, to klasyczny restomod napędzany benzyną.
Drogie, luksusowe, elektryczne super-GT o mocy 1000 KM ma pokazać kierunek, w którym podąża Jaguar.
Nieznana do tej pory kolekcja 69 bolidów Formuły 1 Berniego Ecclestone’a trafi na aukcję.
Ostatni spalinowy Lotus - Emira - może dostać od losu jeszcze jedną szansę - wersję hybrydową.
Katarczycy przejęli około 30% udziałów w zespole Formuły 1 Audi, który pojawi się na gridzie w 2026.
Elektryczne Lamborghini nie pojawi się przed 2030 rokiem, za to marka zapowiada nowy hipersamochód.
W 2026 roku Lotus chce powrócić do częściowo spalinowych napędów za sprawą technologii Hyper Hybrid.
Większa moc i poprawione ustawienia wersji Final Edition mogą w końcu uwolnić pełny potencjał Supry.
Gama Lamborghini Temerario wkrótce rozrośnie się o kolejne warianty, także z RWD i większą mocą.
Niedawno pokazany supersamochód Alfy Romeo osiągnął 333 km/h podczas testów dynamicznych w Nardò.