Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Za nami pierwsze dwa wyścigi Baraży Mistrzostw Polski Digital Motorsport pod patronatem Porsche Polska i PZM.
Mistrzostwa Polski Digital Motorsport (w skrócie MPDM) to najwyższa klasa motorsportowych rozgrywek esportowych w Polsce. W ramach kwalifikacji do głównego cyklu rozgrywane są baraże MPDM, do których zalicza się cykl Road to Porsche Esports Sprint Challenge Poland 2022. W każdej z czterech rund zawodnicy ścigają się na innym torze, po dwa wyścigi na rundę. Kierowcy rywalizują w jednej klasie samochodem Porsche 911 GT3 Cup (992), a najlepsza jedenastka klasyfikacji generalnej uzyska zaproszenie do udziału w sezonie głównym Mistrzostw Polski. Impreza jest wpisana do oficjalnego kalendarza PZM.
2 czerwca odbyła się pierwsza runda cyklu, w której najwięcej punktów zdobył zawodnik zespołu Hyperion Motorsport by UniRacers BLACK Kuba Bluj, choć nie odniósł zwycięstwa w żadnym wyścigu. Na torze Zolder brylowali też Nikodem Wierzbicki z WRS Competition by Prime Racing oraz Mateusz Tyszkiewicz z DV1 TRITON RACING JOKER, którzy podzielili między siebie dwa zwycięstwa.
Jak często bywa w wirtualnym motorsporcie, nie brakowało dramaturgii i zwrotów akcji. Wystarczy powiedzieć, że Nikodem Wierzbicki startował do pierwszego wyścigu z piątego miejsca, ale potrafił mistrzowsko odnaleźć się w zamieszaniu na pierwszym zakręcie i wysforował się do przodu, gdzie długo gonił Daniela Libronta z zespołu Mad Dog’s PACT. Dopadł go dopiero na ostatnim okrążeniu, choć wszystkim wydawało się, że na atak nie starczy już czasu. Niezagrożony do tej pory Libront przestrzelił szykanę, przez co nie tylko oddał zwycięstwo Wierzbickiemu, ale także pozwolił się wyprzedzić Piotrowi Śmiałkowi.
Drugi wyścig także był pechowy dla Libronta, który musiał się szybko wycofać z rywalizacji po karambolu w środku stawki. Z okazji skorzystali Jakub Żerdzicki (Hyperion Motorsport by UniRacers BLACK) mający za sobą Mateusza Tyszkiewicza (DV1 TRITON RACING JOKER) oraz kolegę zespołowego Kubę Bluja. Żerdzicki nie wykorzystał szansy, bo na piątym okrążeniu oddał prowadzenie Tyszkiewiczowi, a potem po serii błędów spadł aż na piąte miejsce. Zwyciężył Tyszkiewicz przed przed Miłoszem Węgreckim (Carbon Simsport MPDM) oraz Kubą Blujem.
Kierowca Hyperion Motorsport by UniRacers dzięki piątej pozycji w wyścigu numer jeden i trzecim w wyścigu numer dwa został liderem klasyfikacji generalnej i zwycięzcą całej rundy. Kolejna runda Road to Porsche Esports Sprint Challenge Poland już w czwartek, 9 czerwca o 21:30. Czołowi polscy simracerzy będą tym razem rywalizować na Oulton Park. Transmisja na żywo w ELEVEN SPORTS na Facebooku.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Rimac Nevera R to nowy najszybciej przyspieszający samochód świata z 24 rekordami na koncie.
Aston Martin Vantage S kryje sporo detali, dzięki którym może zaciekawić klientów na Ferrari Amalfi.
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.