Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Wbrew najnowszym doniesieniom McLaren Group nie został sprzedany Audi.
Po poranku pełnym spekulacji na temat sprzedaży Grupy McLaren na rzecz Audi, a więc Grupy VW, McLaren postanowił odnieść się i opublikował oficjalne stanowisko zaprzeczające całej sprawie. Według tego komunikatu żadna z części Grupy nie została sprzedana i nie ma takiego zamierzenia.
W oświadczeniu wydanym dla mediów, napisano: "Grupa McLarena jest świadoma doniesienia mediów informacyjnych, w którym stwierdzono, że została sprzedana Audi. Jest to całkowicie nieścisłe i McLaren stara się o usunięcie tej informacji.
"Strategia technologiczna McLarena zawsze obejmowała bieżące dyskusje i współpracę z odpowiednimi partnerami i dostawcami, w tym z innymi producentami samochodów, jednak nie nastąpiła żadna zmiana w strukturze własnościowej McLaren Group."
W ciągu ostatnich 24 miesięcy Grupa McLaren przeżywała trudny okres finansowy, ale po szeroko zakrojonej kampanii pozyskiwania funduszy i restrukturyzacji zarządzania, w ramach której zrezygnowano z funkcji dyrektora generalnego Mike'a Flewitta i powołano dwóch nowych członków zarządu, w tym byłego dyrektora generalnego Porsche, Michaela Machta, marka zasadniczo zaczęła działać na nowo, co sprawia, że koncepcja hurtowego wykupu firmy tak szybko po tym wydarzeniu jest dość naciągana.
Częścią tych sensacyjnych doniesień był też koncern BMW, który podobno był zainteresowany przejęciem McLarena. Od tego czasu BMW zdążyło już zdementować te plotki w rozmowie z agencją Reuters, gdzie potwierdzili, że nie mają interesu w przejmowaniu Grupy McLaren jako całości. Jedyna forma współpracy między nimi mogłaby ewentualnie przybrać postać partnerstwa technicznego, czyli coś, co BMW chętnie podejmuje np. dostarczając silniki dla Toyoty, Morgana czy nawet McLarena F1 z historycznego punktu widzenia.
Zgodnie z oświadczeniem McLarena, dyskusje na temat potencjalnych partnerów technicznych są kluczową częścią zabezpieczenia finansowej niezależności części wyścigowej, motoryzacyjnej i technologicznej firmy. To nie wyklucza potencjalnego partnerstwa kapitałowego z Audi lub BMW w podobny sposób do relacji AMG z Aston Martinem, ale każdy potencjalny wykup wydaje się być w tym momencie niemożliwy.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.