Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Porsche pokazało jak będzie wyglądać wnętrze nowej Panamery wyposażone w aktualną technologię marki.
Taycan to pierwszy produkcyjny samochód elektryczny w historii marki z Zuffenhausen, a część jego pionierskich rozwiązań pojawia się teraz w innych modelach Porsche. Dotyczy to też nadchodzącej Panamery, która oprócz nowych technologii otrzyma aktualizację designu, lepsze osiągi i, jak pokazują najnowsze zdjęcia, zupełnie nowe wnętrze.
Podążając nurtem Taycana, w Panamerze 2024 pojawi się kilka fundamentalnych modyfikacji, w tym zmiana kształtu konsoli centralnej pozbawionej tradycyjnego lewarka automatycznej skrzyni biegów. Wybierak kierunku jazdy będzie miał formę kilku małych przycisków umieszczonych na prawo od kierownicy. W ten sposób między fotelami wygospodarowano miejsca na kubki i dodatkowe schowki.
Za kierownicą pojawił się zagięty panoramiczny ekran zegarów, czyli kolejny cytat z Taycana. Zestaw pięciu całkowicie analogowych wskaźników był wyróżnikiem Porsche od wielu lat, jednak stopniowo jest on wycofywany na rzecz całkowicie cyfrowych zegarów. Ich zaletą jest przede wszystkim elastyczność, bo na 12,6-calowym ekranie można w rożnych sekcjach wyświetlić fragment mapy z nawigacji, informacje o streamingu audio czy inne treści poza standardowymi parametrami jazdy.
Najważniejszym elementem wnętrza Panamery jest nowy pakiet informacyjno-rozrywkowy PCM. Steruje się nim poprzez 12,3-calowy ekran dotykowy umieszczony w czarnym panelu deski rozdzielczej. Obok rozciąga się kolejny ekran (prawdopodobnie opcjonalny) dla funkcjonalności obsługiwanych przez pasażera. Posiada on filtr kierunkowy, przez co kierowca się nie rozprasza, a pasażer może w czasie jazdy odtwarzać filmy.
Oprócz tego nowa Panamera otrzyma rozległy pakiet poprawek wzornictwa i jakości, a także garść gadżetów w stylu rozszerzonego oświetlenia nastrojowego. Pojawi się też bardziej elastyczna pianka foteli i bezżebrowe nawiewy wentylacji. Akurat ta ostatnia innowacja szybko może stać się utrapieniem - wystarczy wspomnieć dotykowe sterowanie nawiewami w Taycanie.
Wraz z liftingiem Porsche odświeży gamę silników Panamery. Najwięcej zmieni się w modelach hybrydowych, gdzie nowa (większa) bateria i mocniejsze silniki elektryczne mają przyczynić się do poprawy wydajności napędu. Przewidujemy, że nowa Panamera Turbo E-Hybrid osiągnie pułap mniej więcej 650 KM, a wersja Turbo S E-Hybrid przekroczy barierę 700 KM.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.