Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Porsche pokazało jak będzie wyglądać wnętrze nowej Panamery wyposażone w aktualną technologię marki.
Taycan to pierwszy produkcyjny samochód elektryczny w historii marki z Zuffenhausen, a część jego pionierskich rozwiązań pojawia się teraz w innych modelach Porsche. Dotyczy to też nadchodzącej Panamery, która oprócz nowych technologii otrzyma aktualizację designu, lepsze osiągi i, jak pokazują najnowsze zdjęcia, zupełnie nowe wnętrze.
Podążając nurtem Taycana, w Panamerze 2024 pojawi się kilka fundamentalnych modyfikacji, w tym zmiana kształtu konsoli centralnej pozbawionej tradycyjnego lewarka automatycznej skrzyni biegów. Wybierak kierunku jazdy będzie miał formę kilku małych przycisków umieszczonych na prawo od kierownicy. W ten sposób między fotelami wygospodarowano miejsca na kubki i dodatkowe schowki.
Za kierownicą pojawił się zagięty panoramiczny ekran zegarów, czyli kolejny cytat z Taycana. Zestaw pięciu całkowicie analogowych wskaźników był wyróżnikiem Porsche od wielu lat, jednak stopniowo jest on wycofywany na rzecz całkowicie cyfrowych zegarów. Ich zaletą jest przede wszystkim elastyczność, bo na 12,6-calowym ekranie można w rożnych sekcjach wyświetlić fragment mapy z nawigacji, informacje o streamingu audio czy inne treści poza standardowymi parametrami jazdy.
Najważniejszym elementem wnętrza Panamery jest nowy pakiet informacyjno-rozrywkowy PCM. Steruje się nim poprzez 12,3-calowy ekran dotykowy umieszczony w czarnym panelu deski rozdzielczej. Obok rozciąga się kolejny ekran (prawdopodobnie opcjonalny) dla funkcjonalności obsługiwanych przez pasażera. Posiada on filtr kierunkowy, przez co kierowca się nie rozprasza, a pasażer może w czasie jazdy odtwarzać filmy.
Oprócz tego nowa Panamera otrzyma rozległy pakiet poprawek wzornictwa i jakości, a także garść gadżetów w stylu rozszerzonego oświetlenia nastrojowego. Pojawi się też bardziej elastyczna pianka foteli i bezżebrowe nawiewy wentylacji. Akurat ta ostatnia innowacja szybko może stać się utrapieniem - wystarczy wspomnieć dotykowe sterowanie nawiewami w Taycanie.
Wraz z liftingiem Porsche odświeży gamę silników Panamery. Najwięcej zmieni się w modelach hybrydowych, gdzie nowa (większa) bateria i mocniejsze silniki elektryczne mają przyczynić się do poprawy wydajności napędu. Przewidujemy, że nowa Panamera Turbo E-Hybrid osiągnie pułap mniej więcej 650 KM, a wersja Turbo S E-Hybrid przekroczy barierę 700 KM.
Nazwa „Dom Volvo” kojarzy się z przyjaznym miejscem. Idealnym na powitanie dokładnie przemyślanego, elektrycznego SUV-a.
Zawarta w nazwie „ochrona”, to niejedyna zaleta folii ochronnych. Sprawdź jak poprawić komfort użytkowania ekranów dotykowych.
„WE RIDE AS ONE” – hasło łączące dziesiątki tysięcy Ducatisti, czyli miłośników marki z Borgo Panigale.
Mazury to wymarzony kierunek na wakacyjną przygodę. Bawiliśmy się fantastycznie.
Inspirowany modelami Carrera 2.7 RS i GT3 RS 4.0 nowy European RS jest ultra-analogowym Porsche 911.
Zmodernizowane wersje dotychczasowego Porsche Cayenne na benzynę pozostaną w ofercie obok nowego EV.
Wykorzystując sztuczki z 765LT McLaren stworzył jeden z najlepszych supersamochodów naszych czasów.
Nabywcy hybrydowego BMW M5 będą mogli dokupić do niego karbonowe dodatki z palety M Performance.
Dwa Aston Martiny Valkyrie kategorii LMH pojawią się w stawce WEC podczas pełnego sezonu 2025.
Następca LaFerrari będzie pomostem między zespołem wyścigowym, a działem drogowym marki Ferrari.
Nowy napęd i liczne poprawki podwozia sprawiły, że 992 Carrera GTS powróciła do optymalnej formy.
Zmiana W12 na V8 plug-in spowoduje, że nowy Flying Spur będzie miał tyle mocy co Panamera Turbo S.
Panamera GTS i Panamera Turbo S E-Hybrid dołączają do gamy nowej generacji limuzyny Porsche.
W gamie Porsche Macan pojawiły się dwa nowe warianty: bazowy model z jednym motorem oraz mocne 4S.
Zmiany w nazewnictwie marki Audi spowodowały, że A4 sedan i kombi będą teraz nosić oznaczenie A5.
Większa moc, lepsze chłodzenie i opony Cup 2R mają zrobić z Mercedesa-AMG GT zabawkę na tor.