Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Po raz piąty celujemy w gusta miłośników nieprzeciętnej motoryzacji!
Okładkę najnowszego wydania magazynu zdobi limitowane do 999 sztuk Ferrari 812 Competizione. Ta żółta bestia z wolnossącym V12 osiąga setkę w 2,8 sekundy i to wyłącznie przy napędzanej osi tylnej! To jedna z ostatnich maszyn tego typu skonstruowanych przez Ferrari.
W wydaniu marzec-kwiecień przedstawiamy także rezultat naszych corocznych sprawdzianów dla najciekawszych według EVO aut sportowych roku. Podczas EVO Car of The Year 2022 zgromadziliśmy 8 samochodów na wymagających brytyjskich drogach i wyłoniliśmy zwycięzcę. Rezultaty zaskoczyły dosłownie wszystkich!
Ponurą Warszawę opuściliśmy by obrać cieplejsze kierunku. Do Maroka polecieliśmy na pustynne testy specjalnej wersji Porsche 911 Dakar, która wśród kolekcjonerów rozeszła się w oka mgnieniu! Portugalia pozwoliła nam natomiast zapoznać się z długo wyczekiwanym hot hatchem nowej generacji - Hondą Civic Type R. Jeździliśmy nią zarówno na krętych drogach, jak i torze wyścigowym. A skoro o nim mowa, to warto wspomnieć też rodzimy obiekt - Tor Kielce. Tam sprawdziliśmy dwie szalone konstrukcje - Ariela Atoma oraz KTM-a X-Bowa. Pojazdy, które koncentrują się przede wszystkim na niskiej masie, przerażających doznaniach i… muchach w zębach lub na szybce kasku wyścigowego.
Staramy się też przekonać Was, że tuning supersamochodu może mieć sens i cieszyć oko. Choć zadanie to nie jest łatwe, bo projektanci sportowych pojazdów dbają o redukcję każdego kilograma, odpowiednią aerodynamikę oraz aspekty wizualne, niektóre firmy stają na wysokości zadania i potrafią kompleksowo zająć się wyjątkowym pojazdem, by nie zepsuć tego, co stworzyła fabryka, a udoskonalić zgodnie z oczekiwaniami klienta. Za przykład posłużyło nam Audi R8 przygotowane przez PG Performance.
AMG z kolei tym razem nie zabrało się za modernizację któregoś z Mercedesów, a za budowę osobnego modelu. Pomimo rześkiej aury, spędziliśmy kilka dni z bajecznym roadsterem SL 63 AMG. Na warunki atmosferyczne nie oglądaliśmy się z kolei w Range Roverze Autobiography, którym eksplorowaliśmy polskie góry i autostrady. W podobną trasę zabraliśmy też elektryczne Audi RS e-tron GT, z kolei napędzaną prądem Kią EV6 GT pokonaliśmy znaczny odcinek Europy, docierając na francuskie szczyty. Tradycyjnie już, w EVO nie koncentrujemy się wyłącznie na najnowszych autach. Lubimy skrajności, dlatego blisko 60-letnim Fiatem 500 wybieramy się w bałkańską przygodę, nawijając na malutkie koła włoskiej ikony przeszło 7000 km.
Czy to wszystko w najnowszym wydaniu magazynu? Czeka w nim na Was sporo więcej materiałów z najwspanialszymi autami budzącymi emocje - niezależnie od mocy, ceny czy pochodzenia. Zapnijcie pasy i zamówcie swój egzemplarz już dziś!
Magazyn dostępny również od 8 marca w dobrych salonach prasowych (Empik, Relay, Inmedio) oraz na wybranych stacjach benzynowych.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.