Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Project 25 ma być flagowym produktem Radicala i demonstracją możliwości w budowie torowych zabawek.
W końcówce minionego roku Radical zapowiedział swój nowy, flagowy model nazwany roboczo “Project 25”. Samochód będzie rozwinięciem linii modeli RXC i powstanie w liczbie zaledwie 25 sztuk. W związku ze zbliżającym się terminem oficjalnej prezentacji brytyjski producent wypuścił kilka nowych zdjęć auta. Produkcja ma ruszyć pod koniec 2023 roku.
Project 25 ma być napędzany jednym z najmocniejszych silników jaki kiedykolwiek trafił do Radicala - podwójnie doładowane V6 ma generować około 860 KM. Silnik ten, podobnie jak w pozostałych modelach linii RXC, to 3.5-litrowy Ecoboost Forda używany przez macierzysty koncern w sportowych modelach GT i F-150 Raptor. Jego nowoczesna konstrukcja daje solidne podstawy do wygenerowania deklarowanej przez Brytyjczyków mocy. Aktualnie najbardziej ekstremalny model Radicala - RXC600R - osiąga “tylko” 650 KM.

Nie ma żadnych innych informacji na temat układu napędowego, ale patrząc na 600R spodziewamy się, że moc będzie przekazywana przez poprzecznie zamontowaną sześciobiegową skrzynię na tylne koła.
Project 25 będzie dwumiejscowym autem z zamkniętym kokpitem, co nie jest oczywiste w przypadku tej marki. Za podstawę konstrukcji posłuży stalowa rama przestrzenna, na którą nałożone będą panele nadwozia z włókna szklanego lub kompozytów węglowych. Zazwyczaj w mocnych Radicalach zawieszenie ma typowo wyścigową konstrukcję osadzoną wewnątrz karoserii, ale w przypadku swojego flagowca firma może zaskoczyć kilkoma nietypowymi dla siebie rozwiązaniami.
Ceny nowego Radicala nie są jeszcze znane. Biorąc pod uwagę mocno ograniczoną produkcję i duży rozmach projektu samochód na pewno nie będzie tani, za to na pewno będzie konkurencyjny wobec droższych maszyn podczas niedzielnych wypadów na tor.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Nie GT R i nie Black Series - nowy torowy Mercedes-AMG nazywa się Track Sport i już rozpoczął testy.
Dwurotorowy silnik Wankla jest elementem nowego typu napędu PHEV do przyszłych modeli Mazdy.
Novitec prezentuje pakiet modyfikacji do Ferrari 12Cilindri obejmujący stronę wizualną i techniczną.
Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.
Prelude powraca jako zgrabne coupe z wydajnym napędem hybrydowym i sportowym charakterem.
Chery świętuje w Polsce dostarczenie 5-milionowego auta i prezentuje dwa nowe modele – Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.