Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Dodatkowe 40 koni skróciło czas przyspieszenia Enyaq’a RS o sekundę, poza tym zwiększył się zasięg.
Wyścig technologiczny trwa - producenci starają się opracować coraz bardziej wydajne i zaawansowane napędy elektryczne, aby pozostać konkurencyjnym w tym coraz bardziej zatłoczonym segmencie rynku. Zaledwie rok po prezentacji Enyaqa iV RS, Skoda wprowadza istotną aktualizację tego modelu. Zmiana polega głównie na poprawkach napędu i zastosowanej technologii, ale przy okazji skrócono nazwę modelu, który nazywa się teraz Enyaq RS.
Elektryczny SUV Skody po aktualizacji jest dostępny z nadwoziem klasycznym lub Coupe i wejdzie do sprzedaży jeszcze w tym miesiącu. Jego dwa silniki rozwijają teraz 340 KM zamiast wcześniejszych 300 KM, co poprawiło osiągi auta. Z przyspieszenia do 100 km/h udało się urwać całą sekundę, więc z czasem sprintu 5,5 s niepozorna Skoda dorównała efektownym hot hatchom z górnej półki np. Hondzie Civic Type R. Jednocześnie jest to najszybciej przyspieszająca Skoda w historii czeskiego producenta.
Poprawa osiągów nie wpłynęła negatywnie na zasięg auta, a nawet udało się go poprawić. Bateria o pojemności 77 kWh wyposażona w nowe oprogramowanie daje Enyaq’owi aż 541 km zasięgu na jednym ładowaniu, podczas gdy bardziej aerodynamiczne Coupe przejedzie do 547 km. Oznacza to wzrost odpowiednio o 24 i 26 km w stosunku do modeli sprzed modernizacji.
Zwiększono też moc szybkiego ładowania prądem stałym ze 135 do 175 kW. Dzięki temu można uzupełnić energię od 10 do 80 procent w 28 minut, a nie jak wcześniej 36 minut.

Poza tym ingerowano między innymi w system inforozrywki, a konkretnie w jego cyfrowy interfejs. Klimatyzację nadal obsługuje się z poziomu ekranu, ale poprawiono rozmieszczenie najważniejszych funkcji, które ma być łatwiejsze w obsłudze podczas jazdy. Poza tym wirtualne zegary i wyświetlacz head-up otrzymały bardziej wyraźną grafikę.
Nie znamy jeszcze cennika nowej Skody Enyaq RS, ale biorąc pod uwagę charakter modernizacji, która nie obejmowała znaczących elementów napędu, ceny tego auta nie powinny znacząco się zmienić. W tej chwili starszy model można kupić już od 287 500 zł.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.
Z mocą 1156 KM nowe Cayenne w wersji Turbo jest najmocniejszym seryjnym Porsche w historii.
Podczas Grand Prix Las Vegas McLaren zaprezentuje wyjątkowy model 750S Spider od MSO.
Limitowany model Leon VZ TCR to najbardziej torowo nastawiona Cupra w historii.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Nowy Supersports nie jest szybszy od poprzednika, ale to najbardziej sportowy Bentley od 100 lat.
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
Po intensywnym półroczu w WRC Kajetan Kajetanowicz rusza w Wielką Wyprawę Maluchów – charytatywny rajd dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Limitowana wersja 911 GT3 Ocelot łączy sportową duszę Porsche z kulturą Ameryki Łacińskiej.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Lamborghini Temerario Super Trofeo ma w kolejnych latach być podstawą programu wyścigowego marki.
Po rundzie w Bahrajnie znamy ostateczne rozstrzygnięcia tego sezonu WEC. Ferrari może świętować.