Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Nowy Mercedes-AMG E63 S to nie tylko niemiecki, czterodrzwiowy muscle car - to także ekscytujące, ostre i porywające auto.
Bądźcie gotowi na przyspieszenie godne supersamochodów, także w odmianie kombi. Puryści i wszelkiej maści koneserzy staromodnej motoryzacji byli zniesmaczeni na wieść, że klasa E AMG będzie miała wyłącznie napęd na wszystkie koła. Cynicznie twierdzili, że tryb Drift w wersji S to tylko zręczny wybieg, by przekonać dotychczasowych miłośników mocnych limuzyn z tylnym napędem.
Zalety napędu na obie osie stają się jasne, gdy spojrzymy na czasy przyspieszeń. Sedan o masie 1880 kg według Mercedesa przyspiesza do 100 km/h w 3,4 s. Mieliśmy okazję samodzielnie to zmierzyć i wyszło nam… 3,4 s. To o 0,1 s szybciej niż nasz pomiar takich aut jak Ferrari 599 GTB czy F430 Scuderia. Nadal mówimy o wielkiej limuzynie!
Odmiana kombi przyspiesza do “setki” o 0,1 s gorzej niż sedan, ale na drodze ta różnica jest marginalna. Wszystkie odmiany E63 AMG mają w standardzie limiter prędkości na 250 km/h. Dane w katalogu nie oddają jednej rzeczy - siły, z jaką moment obrotowy 850 Nm wchodzi do gry po wciśnięciu gazu. Nie mają znaczenia obroty ani prędkość w momencie rozpoczęcia przyspieszenia, to zawsze jest mocne przeżycie. Silnik V8 od AMG mimo posiadania dwóch turbosprężarek nie wykazuje objawów turbodziury, więc dostarcza swój gigantyczny moment obrotowy niemal natychmiast po wciśnięciu gazu.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
Dekadę po premierze brytyjska marka Zenos podnosi moc E10 do 380 KM i cenę do ponad 140 tys. funtów.
AMG GT z czterocylindrowym sercem hot hatcha A45 ma niezłe osiągi, ale nie uzasadnia to jego ceny.
Elektryfikacja musi zaczekać. Porsche będzie produkować to, czego faktycznie chcą ich klienci.
Elektryczny Cayman/Boxster kiedyś się pojawi, ale teraz Porsche skupia się na napędach spalinowych.