Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Nowy Mercedes-AMG E63 S to nie tylko niemiecki, czterodrzwiowy muscle car - to także ekscytujące, ostre i porywające auto.
Kokpit klasy E w wersji AMG nie zmienił się znacząco względem tańszych odmian, ale lepiej jeśli masz już doświadczenie z Mercedesami. Wnętrze Mercedesa w odmianie E63 S od AMG to mieszanka dobrze usytuowanych przełączników, ekskluzywnych materiałów (skóra nappa w standardzie) i całej masy drobiazgów jakich można się spodziewać od drogiej limuzyny tej marki. Na wyposażeniu są kolorowe światła nastrojowe i podwójny ekran LCD o wysokiej rozdzielczości i czułości. Pomimo przynależności do rodziny AMG nie ma tu zbyt wiele sportowych akcentów. Jednym z nich jest na pewno nowa kierownica, która wraz ze wspomnianymi ekranami jest zapowiedzią sportowych doznań podczas jazdy.
Standardowe fotele muszą zadowolić wszystkich, bo opcjonalne, kubełkowe już nie są oferowane za żadne pieniądze. W odróżnieniu od BMW M5 fotele Mercedesa są komfortowe i nie sprawiają wrażenia przesadnie wyrzeźbionych, za to oferują całkiem niezłe trzymanie boczne.
Najnowszy system MBUX jeszcze nie trafił do wszystkich odmian klasy E, ale to niedociągnięcie będzie nieaktualne dosłownie za moment, gdy trafi do nas ten model po liftingu. Stary system multimedialny nie jest zły, choć brakuje mu intuicyjności z Audi i szybkości działania z BMW.
Wystarczy rozejrzeć się po bardziej ciemnych kątach kabiny, żeby dostrzec parę nieprzyjemnych, tanich plastików, które nie powinny się tu znaleźć. Najwięcej jest ich w okolicach dołu konsoli środkowej i na boczkach drzwi, ale to nie powinno być czymś, co przekreśli szanse Mercedesa w porównaniu z rynkowymi rywalami.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.
Niezależnie czy to prototyp Toyoty czy Lexusa LFR, Japończycy nie zwalnia tempa rozwoju tego modelu.
Niemiecka inżynieria z włoskim designem i drzwiami “gullwing” - taki ma być hipersamochód od Zagato.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
Dekadę po premierze brytyjska marka Zenos podnosi moc E10 do 380 KM i cenę do ponad 140 tys. funtów.
AMG GT z czterocylindrowym sercem hot hatcha A45 ma niezłe osiągi, ale nie uzasadnia to jego ceny.
Elektryfikacja musi zaczekać. Porsche będzie produkować to, czego faktycznie chcą ich klienci.
Elektryczny Cayman/Boxster kiedyś się pojawi, ale teraz Porsche skupia się na napędach spalinowych.