Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Nowy Mercedes-AMG E63 S to nie tylko niemiecki, czterodrzwiowy muscle car - to także ekscytujące, ostre i porywające auto.
Samochody z dużym V8 zdolne do prześcignięcia supersamochodów z założenia nie są tanie w utrzymaniu. To AMG nie jest wyjątkiem. Jeśli patrzysz na ten samochód jak na praktyczną, rodzinną limuzynę lub przepastne kombi, to w żaden sposób nie można uznać go za ekonomiczny środek transportu. Mamy na to sposób - rozważcie E63 S jako supersamochód z czterema drzwiami, a okaże się, że jest zaskakująco tani w utrzymaniu.
Oficjalne zużycie paliwa w trybie mieszanym to 12,1 l/100 km według normy WLTP. Różnica względem spalania mierzonego w cyklu NEDC jest spora, bo wtedy wynosiło ono 9,1 l/100 km. Cóż, po prostu stare normy były bardzo przyjazne dla turbodoładowanych, benzynowych silników. Warto wspomnieć, że kombi cięższe o 105 kg od sedana jest jeszcze mniej ekonomiczne z oficjalnym wynikiem 12,3 l/100 km.
Częste stawianie zasłony dymnej z użyciem trybu Drift i zabawa w zamaszyste poślizgi szybko skończy tylne opony Mercedesa. Dokupienie nowych Michelinów Pilot Sport 4S w rozmiarze 295/30 R20 to koszt około 3000 zł. Przednie opony w rozmiarze 265/35 R20 kosztują dokładnie tyle samo, choć pewnie nie będziesz ich potrzebował aż tak często.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pagani pozbawiło swój klejnot koronny dachu i dodało opcję manualnej skrzyni. Hipersamochód idealny?
Podkręcony silnik Hondy Type R wystarcza, aby nowy Atom 4RR miał więcej mocy niż potężny Atom V8.
Tylko pozornie model ten jest elektryczną wersją udanego HR-V.
Przywiązani do klasycznego furgonu z Niemiec mogą nie znaleźć wspólnego języka z T7. I nie chodzi tu o to, co oferuje.
DBX nie miał dobrych początków, ale zdaje się, że wkracza na odpowiednią ścieżkę.
Debiutuje poliftowe Porsche 911 992 w wersji AWD oraz z nadwoziem Targa.
Nowa nazwa, odświeżony design i wnętrze - Ferrari Amalfi ma być nowym bazowym GT w miejsce Romy.
Pojawiają się przesłanki, że Lamborghini pracuje nad limitowanym hipersamochodem o nazwie Fenomeno.
Elektryczne super-GT o mocy 1000 KM wyznaczy kierunek rozwoju Jaguara. Na razie trwają testy.
Odwiedziliśmy Amerykę, aby przejechać kilka testowych kilometrów w pocisku o mocy 2059 KM.
Innowacyjna technologia silników i rewolucyjne baterie to główne cechy konceptu czterodrzwiowego AMG.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.