Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Nowy Mercedes-AMG E63 S to nie tylko niemiecki, czterodrzwiowy muscle car - to także ekscytujące, ostre i porywające auto.
Samochody z dużym V8 zdolne do prześcignięcia supersamochodów z założenia nie są tanie w utrzymaniu. To AMG nie jest wyjątkiem. Jeśli patrzysz na ten samochód jak na praktyczną, rodzinną limuzynę lub przepastne kombi, to w żaden sposób nie można uznać go za ekonomiczny środek transportu. Mamy na to sposób - rozważcie E63 S jako supersamochód z czterema drzwiami, a okaże się, że jest zaskakująco tani w utrzymaniu.
Oficjalne zużycie paliwa w trybie mieszanym to 12,1 l/100 km według normy WLTP. Różnica względem spalania mierzonego w cyklu NEDC jest spora, bo wtedy wynosiło ono 9,1 l/100 km. Cóż, po prostu stare normy były bardzo przyjazne dla turbodoładowanych, benzynowych silników. Warto wspomnieć, że kombi cięższe o 105 kg od sedana jest jeszcze mniej ekonomiczne z oficjalnym wynikiem 12,3 l/100 km.
Częste stawianie zasłony dymnej z użyciem trybu Drift i zabawa w zamaszyste poślizgi szybko skończy tylne opony Mercedesa. Dokupienie nowych Michelinów Pilot Sport 4S w rozmiarze 295/30 R20 to koszt około 3000 zł. Przednie opony w rozmiarze 265/35 R20 kosztują dokładnie tyle samo, choć pewnie nie będziesz ich potrzebował aż tak często.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
W sierpniu pierwsi brytyjscy klienci odbiorą kluczyki do elektrycznych roadsterów MG Cyberster.
OCTA będzie najszybszym i najdzielniejszym w terenie Defenderem w historii.
Ustępująca zima sprzyja planowaniu motoryzacyjnych eskapad. Dokąd zabierzemy Was w tym roku?
Druga generacja Modelu 3 Performance ma tak dobre osiągi, że w przyszłości może konkurować z BMW M3.
Czy testowanie i recenzowanie nowych modeli samochodów to praca marzeń? A może praca jak każda inna? Pora spojrzeć na życie redaktora EVO od kuchni.
Jeszcze w tym roku w salonach Lamborghini zawita Urus SE z napędem plug-in o mocy 800 KM.
Po latach zapowiedzi wreszcie jest - klasa G z napędem elektrycznym w swojej finalnej formie.
Seria 4 w wersji Gran Coupe oraz elektryczne i4 przeszły niewielkie odświeżenie designu i wnętrza.
Najtańsze BMW i4 ma mniejszą baterię, mniej mocy i kosztuje 259 tysięcy. Czy warto go wybrać?
Koncern JLR opublikował zdjęcia z testów pierwszego w historii elektrycznego Range Rovera.
Od roku modelowego 2024 Aston Martin DBX dostanie nowe wnętrze inspirowane nowym Vantage.
Najlepsze rzeczy z Cayenne Turbo GT poprzedniej generacji znalazły drugie życie w nowym Cayenne GTS.