Zamów najnowsze wydanie magazynu EVO
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
GR Supra ma zwolenników i przeciwników, ale na krytykę odpowiada charyzmą i właściwościami jezdnymi.
Dobry stosunek ekonomii do oferowanych osiągów. Na plus trzyletnia gwarancja. Znakomite osiągi w tych czasach nie muszą już być utożsamiane z ogromnym zużyciem paliwa, przynajmniej w katalogach producentów. Według normy WLTP deklarowane zużycie paliwa oscyluje w granicach 7,4-8,2 l/ 100 km w zależności od silnika. Oznacza to całkiem znośne koszty eksploatacji w codziennym użytkowaniu i rzeczywiście takie wyniki są do osiągnięcia przy spokojnej jeździe.
Emisja dwutlenku węgla wynosi 168 g/1 km w wersji 2.0 i 188 g/1 km w 3.0, co ma za granicą duże znaczenie przy wyliczaniu podatku drogowego. Warto wspomnieć o 3 letniej gwarancji (limit 100 000 km) z opcją rozszerzenia o rok lub dwa lata.
Pomimo różnicy w średnicy opony Supry mają te same szerokości i profile. Para przednich opon Michelin Pilot Super Sport o szerokości 255 mm kosztuje około 2000 zł, podobnie ma się sprawa z parą na tył (275 mm), więc komplet wraz z montażem powinien wynieść mniej więcej 4000 zł. Jeśli preferujesz coś mniej agresywnego wybierz model Pilot Sport 4S - przetrwa dłużej, choć niekoniecznie mniej kosztuje, bo to po prostu nowsza opona.
Już dziś możesz zamówić nowy numer lub prenumeratę magazynu EVO. Magazyn jest również dostępny w najlepszych salonach prasowych.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Elektryczny Taycan przeszedł kurację w dziale GT. Efekt to najmocniejsze seryjne Porsche w historii.
Już za tydzień Porsche pokaże flagową wersję Taycana, jakiej jeszcze nie było.
Mate Rimac wyraził swoje zastrzeżenia do zapowiadanych przez Elona Muska osiągów Tesli Roadster.
Na warszawskie ulice zabieramy dwa supersamochody - jeden z Włoch i jeden z Anglii.
Tuscan jest echem złotych lat marki TVR i jednym z naszych ulubionych aut ostatniego ćwierćwiecza.
Na bazie Maserati MC20 Włosi stworzyli torowy model specjalny wyposażony w 730-konny silnik V6.
Niektóre nowe AMG porzuciły V8 na rzecz silników czterocylindrowych, ale G63 ten trend nie dotyczy.
Za Peugeotem 9X8 w specyfikacji Le Mans Hypercar 2024 stoi gruntowna zmiana koncepcji aerodynamiki.
Amerykański Hennessey Venom F5 Revolution pobił rekord aut produkcyjnych na Circuit of the Americas.
Kultowe V12, ponad 800 KM i klasyczny wygląd GT - tak zapowiada się następca Ferrari 812 Superfast.
Modyfikacje opracowane dla Porsche Taycan mogą wkrótce trafić do pokrewnego Audi e-tron GT RS.
W ramach tegorocznego liftingu Continental GT po raz pierwszy otrzyma napęd hybrydowy typu plug-in.
Podstawowy Mercedes-AMG GT 43 ma pod maską dwulitrowe serce o mocy 422 KM.
Trzymiejscowy supercar SCG004 w wersji drogowej jest odrobinę bliżej oficjalnego debiutu.
GT-R zwyczajnie nie chce umrzeć. Teraz dostał poprawki silnika i kosmetyczne zmiany stylizacji.