Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
GR Supra ma zwolenników i przeciwników, ale na krytykę odpowiada charyzmą i właściwościami jezdnymi.
Dobry stosunek ekonomii do oferowanych osiągów. Na plus trzyletnia gwarancja. Znakomite osiągi w tych czasach nie muszą już być utożsamiane z ogromnym zużyciem paliwa, przynajmniej w katalogach producentów. Według normy WLTP deklarowane zużycie paliwa oscyluje w granicach 7,4-8,2 l/ 100 km w zależności od silnika. Oznacza to całkiem znośne koszty eksploatacji w codziennym użytkowaniu i rzeczywiście takie wyniki są do osiągnięcia przy spokojnej jeździe.
Emisja dwutlenku węgla wynosi 168 g/1 km w wersji 2.0 i 188 g/1 km w 3.0, co ma za granicą duże znaczenie przy wyliczaniu podatku drogowego. Warto wspomnieć o 3 letniej gwarancji (limit 100 000 km) z opcją rozszerzenia o rok lub dwa lata.
Pomimo różnicy w średnicy opony Supry mają te same szerokości i profile. Para przednich opon Michelin Pilot Super Sport o szerokości 255 mm kosztuje około 2000 zł, podobnie ma się sprawa z parą na tył (275 mm), więc komplet wraz z montażem powinien wynieść mniej więcej 4000 zł. Jeśli preferujesz coś mniej agresywnego wybierz model Pilot Sport 4S - przetrwa dłużej, choć niekoniecznie mniej kosztuje, bo to po prostu nowsza opona.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Alpine przechodzi na elektryczność i zaczyna od hatchbacka A290. Czy model ten ma DNA Alpine?
Wiele już powiedziano na temat hybrydowego M5, ale czas przestać gadać. Czas się przejechać.
Od przeszło 100 lat światy aut i motocykli romansują ze sobą. Ducati z Bentleyem spotykają się po raz pierwszy.
Lamborghini nie będzie kontynuować przygody z WEC w sezonie 2025. Zadecydowała zmiana regulaminu.
Jaguar pracuje nad rywalem dla Porsche Taycan - mamy pierwsze zdjęcie konceptu tego auta.
Aston Martin wreszcie pokazał kosmiczne osiągi Valkyrie. Samochód ten pobił rekord toru Silverstone.
W 2025 roku Mercedes powraca do Le Mans z AMG GT dostosowanym do wymogów klasy LMGT3.
Singer i Alfaholics zbyt oklepane? Oto doładowany Jaguar XJS V12 o mocy 670 KM z manualną skrzynią.
Final Five to ostatnia seria F22 i pożegnanie z silnikami Audi. W tle już czeka nowy hipersamochód.
Nadchodzące BMW serii 3 z rodziny Neue Klasse otrzyma napędy spalinowe, hybrydowe i elektryczne.
Roma, najmniejsze GT Ferrari, zostanie zastąpiona nowym modelem w 2025 roku. Prototypy już jeżdżą.
Podobnie jak Veyron i Chiron, ostatnie Bugatti z W16 żegna się niebagatelnym rekordem prędkości.
Ośmiu polskich kierowców Forch Racing by Atlas Ward staje do walki o dominację w niemieckiej serii wyścigowej.
Taycan GTS jest lżejszy niż M5 i niemal tak samo mocny. Możesz go mieć także w wersji Sport Turismo.
CSR Twenty to limitowana wersja Seven stworzona do jazdy przede wszystkim po drogach publicznych.