Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
GT3 to coś więcej niż tylko droga zabawka, to samochód wyścigowy serii Supercup na drogi publiczne.
Wysokoobrotowy, wyczynowy silnik potrzebuje sporo paliwa, ale i tak mniej niż może się wydawać. Podczas naszej przygody z GT3 niejednokrotnie przemierzaliśmy długie trasy wzdłuż i wszerz kraju. Na papierze wersje z manualem i PDK zużywają niemal tyle samo, czyli 12,8-13 l/100 km, ale odkryliśmy, że przetoczenie się przez miasto i normalna jazda autostradowa skutkują wynikiem między 12, a 13 litrów. Można ten wynik jeszcze poprawić przy delikatnym operowaniu gazem.
Wolnossąca natura silnika Porsche sprawia, że po wrzuceniu go na obroty spalanie wcale nie rośnie lawinowo. Trzeba naprawdę się postarać aby przekroczyć 30 l/100 km, co turbodoładowanym rywalom jak Nissan GT-R czy McLaren 765 LT przychodzi bez większego problemu.
Materiały eksploatacyjne są bardziej problematyczną kwestią. Agresywna geometria kół i specyfika pracy opon powodują ich szybkie zużycie niezależnie czy mówimy o modelu Pirelli czy Michelin. Dobrym pomysłem jest zabezpieczenie auta folią, bo szczególnie tylna część auta zbiera sporo odprysków od kamieni.
Dobra informacja jest taka, że większość dolnych sekcji nadwozia to plastik, a nie drogi w naprawach karbon. Bez opcjonalnego podnoszenia przedniej osi auto często będzie ocierać dolną częścią przedniego zderzaka o przeszkody, warto więc zamówić tę opcję i nie przyprawiać sobie dodatkowego bólu głowy.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Lifting małego crossovera z Niemiec to żadna rewolucja. I chyba nikt nie ma mu tego za złe.
Serią 25 egzemplarzy o nazwie Encore marka Caterham kończy produkcję modelu Seven 310.
Valkyrie LM będzie dla garstki osób okazją, aby przejechać się bolidem wyścigowym rodem z Le Mans.
Niemcy przerobili hipersamochód Porsche 963 z serii WEC na auto drogowe. Są tylko dwa haczyki.
Opracowany równolegle z coupe Vantage Roadster pokazuje sportową spójność w jeździe bez dachu.
Debiutuje Emira V6 SE z poprawioną kalibracją podwozia i mocą 400 KM. Cel: Porsche 911 Carrera.
Honda wycofuje Civika Type R z Europy. Tak odchodzi jeden z najlepszych hot hatchy w historii.
Pogea R107 może być dla wielu urzeczywistnieniem wizji idealnego klasyka na letnie przejażdżki.
Już po raz 93. najlepsi kierowcy zmierzą się na torze pod Le Mans w morderczej 24-godzinnej batalii.
13 czerwca Peugeot odsłoni nowego 208 GTi, który ma reprezentować inną koncepcję niż poprzednicy.
Zniknięcie Focusa ST oznacza koniec ery szybkich Fordów jakie znamy i kochamy.
Napędzany wyłącznie 650-konnym V8 nowy Bentley Bentayga Speed ma być najszybszym SUV-em tej marki.