Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
GT3 to coś więcej niż tylko droga zabawka, to samochód wyścigowy serii Supercup na drogi publiczne.
Wysokoobrotowy, wyczynowy silnik potrzebuje sporo paliwa, ale i tak mniej niż może się wydawać. Podczas naszej przygody z GT3 niejednokrotnie przemierzaliśmy długie trasy wzdłuż i wszerz kraju. Na papierze wersje z manualem i PDK zużywają niemal tyle samo, czyli 12,8-13 l/100 km, ale odkryliśmy, że przetoczenie się przez miasto i normalna jazda autostradowa skutkują wynikiem między 12, a 13 litrów. Można ten wynik jeszcze poprawić przy delikatnym operowaniu gazem.
Wolnossąca natura silnika Porsche sprawia, że po wrzuceniu go na obroty spalanie wcale nie rośnie lawinowo. Trzeba naprawdę się postarać aby przekroczyć 30 l/100 km, co turbodoładowanym rywalom jak Nissan GT-R czy McLaren 765 LT przychodzi bez większego problemu.
Materiały eksploatacyjne są bardziej problematyczną kwestią. Agresywna geometria kół i specyfika pracy opon powodują ich szybkie zużycie niezależnie czy mówimy o modelu Pirelli czy Michelin. Dobrym pomysłem jest zabezpieczenie auta folią, bo szczególnie tylna część auta zbiera sporo odprysków od kamieni.
Dobra informacja jest taka, że większość dolnych sekcji nadwozia to plastik, a nie drogi w naprawach karbon. Bez opcjonalnego podnoszenia przedniej osi auto często będzie ocierać dolną częścią przedniego zderzaka o przeszkody, warto więc zamówić tę opcję i nie przyprawiać sobie dodatkowego bólu głowy.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiła się szansa, że GR Corolla trafi do salonów w EU, bo Toyota przenosi część produkcji do UK.
Wkrótce będziemy świadkami premiery drogowego wariantu 963 o nazwie RSP, zapowiada Porsche.
Nowe opcje i zaktualizowane multimedia - tak przygotowany Defender wjedzie w rok modelowy 2026.
BMW G87 M2 doczekało się wersji CS - jeśli jest ono lepsze niż poprzednik, powinno być genialne.
Giamaro Automobili z Modeny prezentuje Katlę z karbonowym podwoziem i V12 z czterema turbinami.
Limuzyna z Affalterbach ma mieć napęd PHEV z większym niż dotychczas zasięgiem elektrycznym.
Zagato i La Squadra wspólnie stworzyli współczesną interpretację wyścigowego Alpine A220 z lat 60.
Ofensywa modelowa Alpine nabiera rozpędu. Jako drugi w gamie debiutuje sportowy SUV A390 na prąd.
Po sprzedaży Alpiny rodzina Bovensiepen zakłada nową markę i zaprzęga do współpracy studio Zagato.
BMW ponownie przedstawia pomysł na ekskluzywnego shooting brake’a w postaci konceptu Speedtop.
Fernando Alonso zasiadł za sterami Valhalli podczas pokazowego przejazdu przed GP Monako.
Tesla Plaid dysponuje ogromną mocą, ale niekoniecznie świetnie jeździ. Czy nowy Model S będzie inny?