Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
GT3 to coś więcej niż tylko droga zabawka, to samochód wyścigowy serii Supercup na drogi publiczne.
Kiedyś mocno kontrowersyjny, dziś wzbudza pożądanie. Tuż po premierze obecnej generacji GT3 spotkało się ze sporą krytyką na polu stylizacji. Zarzucano mu, że tylne skrzydło jest za małe, a przód nadwozia zdominowało czarne otwarcie dolne zawierające wloty powietrza. Dla niektórych nadal może być to problem, ale w dobrym świetle i metalicznym kolorze Porsche wygląda wspaniale ze swoimi wydatnymi błotnikami i klasyczną sylwetką.
Rozwiązaniem dla sceptyków może być wybór Touringa, w którym stałe tylne skrzydło zastąpiono rozkładanym, a przód polakierowano w jednym kolorze. Dodatkowo standardem tej wersji są chromowane ramki okienne, ale można się ich pozbyć dla uzyskania bardziej ciemnej kolorystyki nadwozia. Kute felgi na centralną nakrętkę mają rozmiar 20/21 cali i występują w kilku barwach - są dwa odcienie srebrnego, ciemne złoto, matowa czerń i czerń z dodatkowym paskiem ozdobnym w kontrastowym kolorze.

911 tej generacji występują z dwoma szerokościami nadwozia. Akurat GT3 ma węższe nadwozie z modelu Carrera, bo szerokie nadwozie a la Turbo zarezerwowano dla GT3 RS. Tylne skrzydło, choć rzeczywiście może wydawać się trochę małe, spoczywa na metalowych wspornikach, które są zamontowane bezpośrednio do tylnej ramy pomocniczej. Przednie “nozdrza” wkomponowano w dedykowaną dla GT3 karbonową pokrywę przednią.
Gdy zaszalejesz przy wyborze konfiguracji swojego Porsche z użyciem programu Exclusive Manufaktur skończysz z produktem zrobionym niemal w całości na zamówienie. Są tu setki opcji kolorystycznych i rozmaite materiały, co chętnie wykorzystują klienci, którym udało się wbić w kolejkę oczekujących na GT3.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Chery świętuje w Polsce dostarczenie 5-milionowego auta i prezentuje dwa nowe modele – Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Rolls-Royce świętuje 100 lat Phantoma limitowaną, wyjątkową edycją Centenary Private Collection.
Między Macana 4S i Turbo Porsche wprowadza nowy wariant GTS o typowo sportowym charakterze.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.