Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
GT3 to coś więcej niż tylko droga zabawka, to samochód wyścigowy serii Supercup na drogi publiczne.
Kiedyś mocno kontrowersyjny, dziś wzbudza pożądanie. Tuż po premierze obecnej generacji GT3 spotkało się ze sporą krytyką na polu stylizacji. Zarzucano mu, że tylne skrzydło jest za małe, a przód nadwozia zdominowało czarne otwarcie dolne zawierające wloty powietrza. Dla niektórych nadal może być to problem, ale w dobrym świetle i metalicznym kolorze Porsche wygląda wspaniale ze swoimi wydatnymi błotnikami i klasyczną sylwetką.
Rozwiązaniem dla sceptyków może być wybór Touringa, w którym stałe tylne skrzydło zastąpiono rozkładanym, a przód polakierowano w jednym kolorze. Dodatkowo standardem tej wersji są chromowane ramki okienne, ale można się ich pozbyć dla uzyskania bardziej ciemnej kolorystyki nadwozia. Kute felgi na centralną nakrętkę mają rozmiar 20/21 cali i występują w kilku barwach - są dwa odcienie srebrnego, ciemne złoto, matowa czerń i czerń z dodatkowym paskiem ozdobnym w kontrastowym kolorze.
911 tej generacji występują z dwoma szerokościami nadwozia. Akurat GT3 ma węższe nadwozie z modelu Carrera, bo szerokie nadwozie a la Turbo zarezerwowano dla GT3 RS. Tylne skrzydło, choć rzeczywiście może wydawać się trochę małe, spoczywa na metalowych wspornikach, które są zamontowane bezpośrednio do tylnej ramy pomocniczej. Przednie “nozdrza” wkomponowano w dedykowaną dla GT3 karbonową pokrywę przednią.
Gdy zaszalejesz przy wyborze konfiguracji swojego Porsche z użyciem programu Exclusive Manufaktur skończysz z produktem zrobionym niemal w całości na zamówienie. Są tu setki opcji kolorystycznych i rozmaite materiały, co chętnie wykorzystują klienci, którym udało się wbić w kolejkę oczekujących na GT3.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Pojawiła się szansa, że GR Corolla trafi do salonów w EU, bo Toyota przenosi część produkcji do UK.
Wkrótce będziemy świadkami premiery drogowego wariantu 963 o nazwie RSP, zapowiada Porsche.
Nowe opcje i zaktualizowane multimedia - tak przygotowany Defender wjedzie w rok modelowy 2026.
BMW G87 M2 doczekało się wersji CS - jeśli jest ono lepsze niż poprzednik, powinno być genialne.
Giamaro Automobili z Modeny prezentuje Katlę z karbonowym podwoziem i V12 z czterema turbinami.
Limuzyna z Affalterbach ma mieć napęd PHEV z większym niż dotychczas zasięgiem elektrycznym.
Zagato i La Squadra wspólnie stworzyli współczesną interpretację wyścigowego Alpine A220 z lat 60.
Ofensywa modelowa Alpine nabiera rozpędu. Jako drugi w gamie debiutuje sportowy SUV A390 na prąd.
Po sprzedaży Alpiny rodzina Bovensiepen zakłada nową markę i zaprzęga do współpracy studio Zagato.
BMW ponownie przedstawia pomysł na ekskluzywnego shooting brake’a w postaci konceptu Speedtop.
Fernando Alonso zasiadł za sterami Valhalli podczas pokazowego przejazdu przed GP Monako.
Tesla Plaid dysponuje ogromną mocą, ale niekoniecznie świetnie jeździ. Czy nowy Model S będzie inny?