Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Nowy Mercedes dostarcza twardych dowodów na to, że długa ewolucja inżynieryjna przynosi znakomite efekty. Mercedes klasy C nigdy nie był tak dobry.
Kolejnym benefitem płynącym z kompletnej elektryfikacji napędów klasy C są całkiem dobre wyniki zużycia paliwa w przekroju całej gamy. W najmniej optymistycznym wariancie, czyli w benzynowym C300 średnie spalanie nadal wynosi 6,7 l/100 km według WLTP, a w wersji C180 spada do 6,3 l/100 km.
Większe wrażenie robią wyniki turbodiesli, które z łatwością napędzają niezbyt lekkie auto klasy średniej. Najsłabszy wariant C200d o mocy 163 KM spala średnio 4,5 l/100 km, co daje mu niewielką przewagę nad równorzędnym BMW 320d zużywającym 4,7 l/100 km. Wybór C300d wiąże się z niewiele wyższym spalaniem rzędu 5,1 /100 km. Po kilku dniach jazdy najmocniejszym dieslem po miastach i bocznych drogach usianych rondami uzyskaliśmy wynik 5,6 l/100 km. Z całą pewnością podczas jednostajnej jazdy z większą prędkością oficjalny wynik jest do pobicia.
Koszty eksploatacji stają się mniejszym problemem od czasu pojawienia się leasingu i finansowania indywidualnego, ale spora wartość rezydualna Merca sprawiają, że miesięczne płatności są niezwykle opłacalne, biorąc pod uwagę, jak dużo samochodu otrzymujesz.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
W EVO lubimy przygody, a czym, jeśli nie bajeczną podróżą, mogłaby być przygoda na miarę naszego magazynu? Przed Wami test na zawartość genu DEF.
Hybrydy plug-in (PHEV) miały być złotym środkiem między elektrykiem a spalinówką. W praktyce stały się narzędziem do omijania norm emisji CO2
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.