Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Audi A3 czwartej generacji znalazło się niebezpiecznie blisko utraty swojego statusu premium.
Oszczędność to drugie imię Audi, przynajmniej tych napędzanych na przednią oś. Nawet wersja benzynowa o mocy 150 KM z łatwością osiąga deklarowane zużycie 6,3 l/100 km w trybie mieszanym. Wersje 3-cylindrowe śrubują ten wynik do równych 6 litrów, ale to nadal dużo w porównaniu z turbodieslami. Słabszy z nich dochodzi do maksymalnie 4,8 l/100km, a mocniejszy ledwo 0,2 l na “setkę” więcej. Na trasie wynik będzie jednak bliższy 4,5 l/100 km.
Na papierze lepsze wyniki osiąga tylko hybryda plug-in, ale jak wszystkie auta z tym napędem, także tutaj wiele zależy od naładowania baterii. Oficjalne spalanie podawane przez Audi wynosi 1,3 l/100 km (WLTP), a emisja CO2 zaledwie 30g/km. Przy sumiennym ładowaniu niewielkiej baterii można pokonywać 80% kilometrów na elektryczności, bo zasięg “na prądzie” wynosi 59 km.
Koszty utrzymania Audi A3 będą bardzo podobne do innych kompaktów premium. Serwis kosztuje trochę więcej, ale modułowa platforma i typowe rozwiązania gwarantują, że części nie są aż tak drogie jak u innych.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Temerario ma wysokoobrotowe V8 i trzy e-motory, ale czy technologia nie pozbawiła go duszy Lambo?
…dokładnie tak jak powinna zważając na ponad 450 KM różnicy mocy.
Zasiedliśmy za kierownicą prototypu Range Rovera Electric - potencjalnie najlepszego RR w historii.
Wiele wskazuje na to, że pod nadwoziem przypominającym GT3 kabrio kryje się nowy Porsche Speedster.
Zanim powstanie następca AMG GT R czy Black Series, AMG szykuje pro-torową wersję auta drogowego.
Niemcy skorzystali z zasobów magazynu Peugeota i Alfy Romeo i zaprezentowali elektryczną Mokkę GSE.
Najnowsza opona z rodziny P Zero jest zrobiona głównie z bioodpadów. Wkrótce trafi do produktów JLR.
Nowa perła w koronie Maranello - Ferrari F80 - łączy nierealne osiągi z intuicyjnością jazdy.
W ramach liftingu BMW M5 dostanie kontrowersyjny front według języka designu Neue Klasse.
Na bazie 750S Lanzante stworzyło hipersamochód inspirowany zwycięstwem McLarena F1 w 24h Le Mans.
Intrygujący prototyp BMW M2 z dodatkowym aero to nie nowy CSL, a jedynie pakiet płatnych dodatków M.
MCPura to głęboki lifting Maserati MC20 z dodatkami pozyskanymi z ekstremalnego modelu GT2 Stradale.