Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Audi A3 czwartej generacji znalazło się niebezpiecznie blisko utraty swojego statusu premium.
    Wygląd zewnętrzny Audi A3 zawsze był podobny do wnętrza - ponadklasowy, wyrafinowany, z nutką sportowych dodatków, które pomagały trafiać do grupy docelowej. Nowy model wygląda, jakby designerzy chcieli upchnąć wszystkie swoje pomysły na kompaktowej karoserii Audi, która przez to wydaje się przeładowana. Miała być elegancja, sport i subtelność, a są ostre linie, kąty, załamania i migające światła zgromadzone na małej powierzchni.

To nie jest całkowicie nieudane i mało atrakcyjne auto - w tym przoduje nowa seria 1 od BMW - A3 po prostu straciło swoiste wyrafinowanie na rzecz głębokich przetłoczeń i skomplikowanych wzorów świetlnych. Wszystkie A3 mają standardowo aluminiowe felgi, ale trzeba dopłacić do 18-calowych, żeby samochód wyglądał proporcjonalnie. Światła przednie i tylne są niewątpliwie technologicznym popisem, ale w ich designie brakuje czystości i przejrzystości jaką emanowały kiedyś Audi.
Być może zainteresujecie się Audi A3 w innej linii stylistycznej niż S-line, wtedy będziecie należeć do mniejszości, jeśli oczywiście tendencje wśród klientów nie ulegną zmianie. Nawet w tym wydaniu, a może szczególnie w tym, S-line wydaje się jednak optymalnym wyborem, bo wtedy agresywna stylizacja całego auta ma nieco więcej sensu. W poszukiwaniu śladów dawnej powściągliwości charakterystycznej dla Audi A3 trzeba się skierować gdzie indziej. Czwarta generacja spodoba się tym, którzy lubią skomplikowane kształty, mocne akcenty i trochę przesadzone detale.
    Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
    Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
    Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
    Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
    Forch Racing by Atlas Ward bezkonkurencyjne w Porsche Sports Cup Deutschland 2025
    Lamborghini świetnie radzi sobie na zmiennym rynku i notuje zysk operacyjny ponad 592 mln euro.
    Na rok modelowy 2026 elektryczny wariant Maserati Grecale zyska istotne aktualizacje.
    Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
    OCHNIK w sezonie jesień–zima 2025 stawia na ponadczasową elegancję i miejski styl. Skórzane kurtki, płaszcze, torby i dodatki dla mężczyzn, którzy cenią klasę i komfort.
    Nie GT R i nie Black Series - nowy torowy Mercedes-AMG nazywa się Track Sport i już rozpoczął testy.
    Dwurotorowy silnik Wankla jest elementem nowego typu napędu PHEV do przyszłych modeli Mazdy.
    Novitec prezentuje pakiet modyfikacji do Ferrari 12Cilindri obejmujący stronę wizualną i techniczną.
    Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.
    Prelude powraca jako zgrabne coupe z wydajnym napędem hybrydowym i sportowym charakterem.
    Chery świętuje w Polsce dostarczenie 5-milionowego auta i prezentuje dwa nowe modele – Tiggo 4 HEV oraz Tiggo 9 PHEV.
    Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.