Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Nowe wyścigowe Aston Martiny Vantage klasy GT3 i GT4 będą oparte na zmodernizowanym modelu drogowym.
Aston Martin zdradził pierwsze szczegóły na temat wyścigowych modeli Vantage GT3 i GT4, którymi będzie rywalizował od przyszłego sezonu.
Obie nowe wyścigówki AM będą oparte o zmodernizowanego drogowego Vantage’a, który powinien zadebiutować w pierwszym kwartale 2024 roku. Ich budową i rozwojem zajmie się centrum Aston Martin Performance Technologies, to samo które pracuje nad projektem Valkyrie LMH tworzonym z myślą o startach AM w wyścigach WEC i IMSA od sezonu 2025.
Ze względu na obowiązujące przepisy kolejny Vantage GT3 będzie nadal korzystał z dobrze znanego silnika 4.0 V8 twin turbo. Jednak nowy Vantage GT4 otrzyma już inny napęd bazujący na drogowym modelu Vantage, którego premiera odbędzie się już w 2024 r. Obecne samochody klasy GT3 generują między 500, a 600 KM i ważą między 1200, a 1300 kg.
Na przestrzeni 95 lat obecności Aston Martina w wyścigach długodystansowych marka ta zebrała wiele trofeów, w tym 19 razy wygrywała swoją klasę w Le Mans. Zarząd firmy ma nadzieję na podtrzymanie tej tradycji wraz z nowymi samochodami GT3, które zastąpią klasę GTE od przyszłorocznej edycji legendarnego maratonu. Nie będzie to łatwe zadanie, gdyż ten sam cel chcą osiągnąć m.in. Porsche i Ferrari ze sprawdzonymi w bojach modelami GT3 R i 296 GT3.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Długo wyczekiwany system Apple CarPlay Ultra debiutuje na pokładzie wszystkich modeli Aston Martina.
BMW planuje wyprodukować 50 egzemplarzy efektownego roadstera Skytop bazującego na M8.
Tajemniczy prototyp Porsche 911 wyróżnia się znacznie poszerzonym tyłem i agresywną aerodynamiką.
Zaprezentowany pierwszy raz w 2019 roku butikowy hipersamochód De Tomaso P72 doczeka się produkcji.
Na drogach pojawiły się nowe, mniej zamaskowane i bardziej agresywne, prototypy Genesis GV60 Magma.
Elektryczna Skoda Enyaq RS w ramach liftingu otrzymała odświeżający design i wzrost wydajności.
Jak zapewnia Chevrolet, wnętrze nowej Corvette C8 zyskało głównie na ergonomii i technologii.
Nowa odsłona popularnej gry wyścigowej z 2014 roku właśnie zyskała pierwszą aktualizację.
Land Rover jako oficjalny partner Dakaru 2026 nie mógł pominąć okazji do posłania w bój Defendera.
Mija prawie połowa roku, a nadal niewiele wiemy o testowanym elektrycznym Porsche Cayman/Boxster.
Nowe AMG GT wygląda dobrze, ale jego długoterminowa wartość będzie zależała od sukcesu filmu “F1”.
Nowy Singer oprócz wyjątkowej jakości zawiera odrobinę wyścigowego know-how Red Bulla i Coswortha.