Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Nowe wyścigowe Aston Martiny Vantage klasy GT3 i GT4 będą oparte na zmodernizowanym modelu drogowym.
Aston Martin zdradził pierwsze szczegóły na temat wyścigowych modeli Vantage GT3 i GT4, którymi będzie rywalizował od przyszłego sezonu.
Obie nowe wyścigówki AM będą oparte o zmodernizowanego drogowego Vantage’a, który powinien zadebiutować w pierwszym kwartale 2024 roku. Ich budową i rozwojem zajmie się centrum Aston Martin Performance Technologies, to samo które pracuje nad projektem Valkyrie LMH tworzonym z myślą o startach AM w wyścigach WEC i IMSA od sezonu 2025.
Ze względu na obowiązujące przepisy kolejny Vantage GT3 będzie nadal korzystał z dobrze znanego silnika 4.0 V8 twin turbo. Jednak nowy Vantage GT4 otrzyma już inny napęd bazujący na drogowym modelu Vantage, którego premiera odbędzie się już w 2024 r. Obecne samochody klasy GT3 generują między 500, a 600 KM i ważą między 1200, a 1300 kg.
Na przestrzeni 95 lat obecności Aston Martina w wyścigach długodystansowych marka ta zebrała wiele trofeów, w tym 19 razy wygrywała swoją klasę w Le Mans. Zarząd firmy ma nadzieję na podtrzymanie tej tradycji wraz z nowymi samochodami GT3, które zastąpią klasę GTE od przyszłorocznej edycji legendarnego maratonu. Nie będzie to łatwe zadanie, gdyż ten sam cel chcą osiągnąć m.in. Porsche i Ferrari ze sprawdzonymi w bojach modelami GT3 R i 296 GT3.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
Na 14 listopada wyznaczono datę premiery lekkiego tylnonapędowego Bentleya serii Supersports.
MINI prezentuje specjalną edycję stworzoną z Paulem Smithem – elegancja, detale i limitowany styl.
Forch Racing by Atlas Ward bezkonkurencyjne w Porsche Sports Cup Deutschland 2025
Lamborghini świetnie radzi sobie na zmiennym rynku i notuje zysk operacyjny ponad 592 mln euro.
Na rok modelowy 2026 elektryczny wariant Maserati Grecale zyska istotne aktualizacje.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
OCHNIK w sezonie jesień–zima 2025 stawia na ponadczasową elegancję i miejski styl. Skórzane kurtki, płaszcze, torby i dodatki dla mężczyzn, którzy cenią klasę i komfort.
Nie GT R i nie Black Series - nowy torowy Mercedes-AMG nazywa się Track Sport i już rozpoczął testy.
Dwurotorowy silnik Wankla jest elementem nowego typu napędu PHEV do przyszłych modeli Mazdy.
Novitec prezentuje pakiet modyfikacji do Ferrari 12Cilindri obejmujący stronę wizualną i techniczną.
Wyjątkowy Mercedes 190E 2.3-16 trafi pod młotek. Pierwszym właścicielem był sam Ayrton Senna.