Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe wyścigowe Aston Martiny Vantage klasy GT3 i GT4 będą oparte na zmodernizowanym modelu drogowym.
Aston Martin zdradził pierwsze szczegóły na temat wyścigowych modeli Vantage GT3 i GT4, którymi będzie rywalizował od przyszłego sezonu.
Obie nowe wyścigówki AM będą oparte o zmodernizowanego drogowego Vantage’a, który powinien zadebiutować w pierwszym kwartale 2024 roku. Ich budową i rozwojem zajmie się centrum Aston Martin Performance Technologies, to samo które pracuje nad projektem Valkyrie LMH tworzonym z myślą o startach AM w wyścigach WEC i IMSA od sezonu 2025.
Ze względu na obowiązujące przepisy kolejny Vantage GT3 będzie nadal korzystał z dobrze znanego silnika 4.0 V8 twin turbo. Jednak nowy Vantage GT4 otrzyma już inny napęd bazujący na drogowym modelu Vantage, którego premiera odbędzie się już w 2024 r. Obecne samochody klasy GT3 generują między 500, a 600 KM i ważą między 1200, a 1300 kg.
Na przestrzeni 95 lat obecności Aston Martina w wyścigach długodystansowych marka ta zebrała wiele trofeów, w tym 19 razy wygrywała swoją klasę w Le Mans. Zarząd firmy ma nadzieję na podtrzymanie tej tradycji wraz z nowymi samochodami GT3, które zastąpią klasę GTE od przyszłorocznej edycji legendarnego maratonu. Nie będzie to łatwe zadanie, gdyż ten sam cel chcą osiągnąć m.in. Porsche i Ferrari ze sprawdzonymi w bojach modelami GT3 R i 296 GT3.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Kalendarz Pirelli 2026 „Elements” Sundsbø to filmowa opowieść o żywiołach, naturze i emocjach redefiniujących „The Cal”.
Silniki i skrzynie biegów BMW już od 25 lat stanowią podstawę napędów wszystkich modeli Morgana.
Nowoczesne powłoki ceramiczne, folie PPF i innowacyjne rozwiązania Ceramic Pro chronią lakier, zmieniają wygląd auta i podkreślają jego styl.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Testujemy GAC Hyptec HT – elektrycznego SUV-a z Chin, który stawia na komfort, jakość i dojrzały styl.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
F.A. “Butzi” Porsche - twórca sylwetki 911 - został uhonorowany w edycji specjalnej modelu GT3.
Nie tylko AMG i Porsche, ale także Bentley Continental GT stał się obiektem zainteresowania Brabusa.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Luksusowe samochody i malarstwo? Bentley i Mulliner udowadniają, że to bardzo dobre połączenie.