Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Limitowany do 20 sztuk Bentley Bentayga Apex Edition dostał w standardzie 22-calowe karbonowe felgi.
Dawanie 22-calowych karbonowych kół do luksusowego SUV-a prawdopodobnie nie jest najbardziej korzystne jeśli chcesz jeździć po dziurawych bocznych drogach klasy B, ale w modelu Bentayga Apex Edition na coś takiego zdecydował się Bentley. Ten limitowany do 20 egzemplarzy samochód wyróżnia się unikalną stylistyką i bardzo bogatym wyposażeniem. A w tle już czai się groźba ogromnego rachunku jeśli uszkodzisz jedną z tych cennych obręczy…
Apex Edition to wersja oparta na standardowej Bentaydze S, więc pod maską pracuje silnik 4.0 V8 twin turbo rozwijający 550 KM i 770 Nm. Ten 2,4-tonowy SUV przyspiesza do 100 km/h w 4,5 s i rozpędza się do 290 km/h. Gdy zbliżasz się nim do zakrętu do akcji wchodzi aktywna stabilizacja przechyłów oraz skrętna tylna oś.
Wspomniane wcześniej karbonowe felgi zdejmują z auta 24 kg masy nieresorowanej, a także poprawiają sztywność skrętną pod obciążeniem (Bentley twierdzi, że kute felgi aluminiowe mogą stracić do jednego stopnia pochylenia pod naciskiem), co poprawia prowadzenie. Poza tym karbonowe koła pomagają utrzymać stałe powierzchnie styku opon z nawierzchnią podczas dynamicznej jazdy, a to zmniejsza zużycie opon.
Karbonowo-silokonowo-karbidowe hamulce są montowane w standardzie. W stosunku do tradycyjnych hamulców stalowych są lżejsze o 20 kg i potrafią wytrzymać temperatury do 1000 stopni Celsjusza.

Wizualnie Bentayga Apex Edition to najbardziej “wyścigowa” wersja w rodzinie (jeśli można w ogóle tak powiedzieć). Przez maskę i dach ciągnie się kontrastowy pas, a przedni splitter, lusterka, progi i tylna lotka są wykonane z satynowego włókna węglowego. Klienci będą mogli wybrać jeden z sześciu schematów kolorystycznych stworzonych przez Mulliner - oddział zamówień specjalnych firmy Bentley. Nabywcy, którzy wcześniej kupili limitowany model Continental Le Mans Edition, będą mogli dopasować swoją nową Bentaygę za pomocą takiego samego zielonego lakieru w połączeniu z czarnym wnętrzem.
W środku auta zamontowano system audio Naim, karbonowe dodatki ozdobne, kontrastowe przeszycia tapicerki i wyposażenie zgodne ze specyfikacją Touring (m.in. rozszerzone systemy ADAS). Producent nie pochwalił się ceną nowego SUV-a, ale wyposażenie, karbonowe dodatki i limitowany charakter Apex Edition mogły podnieść ceną znacznie powyżej granicy miliona złotych.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Fotograf, podróżnik, pasjonat Land Roverów. Bartek Kołaczkowski łączy pasję z zawodem, tworząc wyjątkowe kadry z końca świata.
Poznaj historię projektu Porsche 944 Dakarista: inspiracje Rajdami Safari, opony Yokohama Geolandar A/T G015, pierwsze wyprawy i plany na Islandię.
Jesień w Beskidzie Sądeckim za kierownicą Alpine A110 GTS. Luksus, emocje i relaks w Hotelu SPA Dr Irena Eris – idealny weekend w kulturze premium.
443 kW - tyle mocy Lotus wycisnął ze swojej elektrycznej architektury 800V w modelu Emeya.
Z mocą 1156 KM nowe Cayenne w wersji Turbo jest najmocniejszym seryjnym Porsche w historii.
Podczas Grand Prix Las Vegas McLaren zaprezentuje wyjątkowy model 750S Spider od MSO.
Limitowany model Leon VZ TCR to najbardziej torowo nastawiona Cupra w historii.
Fiat 126P Bis z Polski wygrywa Hot Wheels Legends Tour 2025 i trafi jako model 1:64 do serii Hot Wheels Garage of Legends. Poznaj jego specyfikację.
Nowy Supersports nie jest szybszy od poprzednika, ale to najbardziej sportowy Bentley od 100 lat.
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
Po intensywnym półroczu w WRC Kajetan Kajetanowicz rusza w Wielką Wyprawę Maluchów – charytatywny rajd dla dzieci poszkodowanych w wypadkach.
Limitowana wersja 911 GT3 Ocelot łączy sportową duszę Porsche z kulturą Ameryki Łacińskiej.
Większa moc i niższa masa sprawiają, że Sadair’s Spear to hardkorowa wersja Koenigsegga Jesko.
Lamborghini Temerario Super Trofeo ma w kolejnych latach być podstawą programu wyścigowego marki.
Po rundzie w Bahrajnie znamy ostateczne rozstrzygnięcia tego sezonu WEC. Ferrari może świętować.