Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
W sierpniu pierwsi brytyjscy klienci odbiorą kluczyki do elektrycznych roadsterów MG Cyberster.
Wygląda na to, że powoli otwiera się rynek sportowych roadsterów na prąd. W drodze jest już elektryczny następca Porsche 718, Alpine pracuje nad następcą A110, a Lotus za rok zaprezentuje swój model Type 135. Jednak żaden z nich nie będzie na rynku pierwszy, bo właśnie rozpoczęło się zbieranie zamówień na MG Cyberster.
Informacje na temat Cyberstera spływały stopniowo od momentu prezentacji konceptu w 2021 roku. Teraz MG Motor ogłosiło pełną specyfikację oraz cenniki swojego flagowego produktu. W podstawowej wersji z tylnym napędem ten dwumiejscowy elektryczny samochód będzie kosztował w UK 54 995 funtów (przel. 277 tys. zł; prawie tyle samo co Porsche Boxster) i można go już zamawiać z przewidywaną dostawą w sierpniu.
Do wyboru są dwie wersje napędu MG Cyberster. Podstawowy wariant Trophy ma jeden silnik, RWD, 340 KM i 475 Nm. Wystarcza to do osiągnięcia 100 km/h w pięć sekund. Wersja GT z dwoma silnikami i AWD powinna lepiej sprawdzić się w Youtube’owych wyścigach, bo dysponuje mocą 503 KM, momentem obrotowym 725 Nm i przyspieszeniem w 3,2 s do “setki”.
Niezależnie od wariantu bateria ma 77 kWh, z asięg wynosi dla wersji Trophy 508 km, a dla GT 444 km. Maksymalna moc ładowania 150 kW umożliwia uzupełnienie energii od 10 do 80 procent w 38 minut.
Słabszy i tańszy model Trophy ma standardowo koła 19-calowe, a mocniejszy GT 20-calowe z oponami Pirelli P Zero. Cyberster ma być sportowym GT, ale dzięki czterem trybom: Comfort, Sport, Track i Custom - może sprawdzić się w różnych sytuacjach drogowych.

Marka MG ma ogromną tradycję w budowaniu małych i lekkich roadsterów jak MGB czy TF, ale Cyberster “awansował” ją do wyższego segmentu. Rozmiarami model ten przypomina BMW Z4 i ma pełną technologicznych bajerów, pełnoprawną kabinę. Po podniesieniu nożycowych drzwi i zajęciu miejsca kierowcy przed oczami rozciągają się aż trzy ekrany. Przy kierownicy zamontowano łopatki do regulowania siły rekuperacji podczas jazdy. Mały windshot między fotelami pomaga utrzymać spokój w kabinie podczas jazdy ze złożonym dachem. Proces składania dachu następuje automatycznie i trwa 15 sekund.
MG Cyberster już jest dostępny do konfiguracji. Podstawowy wariant Trophy wyceniono na minimum 54 995 funtów, topowe GT kosztuje o 5 tysięcy funtów więcej. Producent zapowiada pierwsze dostawy na sierpień tego roku.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Kalendarz Pirelli 2026 „Elements” Sundsbø to filmowa opowieść o żywiołach, naturze i emocjach redefiniujących „The Cal”.
Poddana fabrycznej renowacji Carrera GT składa hołd zwycięzcom 1970 24h Le Mans w Porsche 917.
Tylko 10 lojalnych klientów Rimaca dostało przywilej nabycia dedykowanej Nevery R Founder’s Edition.
Silniki i skrzynie biegów BMW już od 25 lat stanowią podstawę napędów wszystkich modeli Morgana.
Nowoczesne powłoki ceramiczne, folie PPF i innowacyjne rozwiązania Ceramic Pro chronią lakier, zmieniają wygląd auta i podkreślają jego styl.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Testujemy GAC Hyptec HT – elektrycznego SUV-a z Chin, który stawia na komfort, jakość i dojrzały styl.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
F.A. “Butzi” Porsche - twórca sylwetki 911 - został uhonorowany w edycji specjalnej modelu GT3.
Nie tylko AMG i Porsche, ale także Bentley Continental GT stał się obiektem zainteresowania Brabusa.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.