Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
W tym roku Bentley planuje lifting Continentala GT, którego oklejone prototypy już krążą po drogach.
Jeszcze przed końcem roku zadebiutuje odświeżony Bentley Continental GT, którego prototypy właśnie pojawiły się na drogach. Spotterzy przyłapali je podczas intensywnych testów w niskich temperaturach za Kołem Podbiegunowym. Kluczowy model aktualnej gamy Bentleya ma zyskać aktualizację technologii pokładowej oraz poprawki wyglądu i parametrów silnika.
Design Continentala GT nie przejdzie rewolucji, ale na pewno zyska trochę świeżości za sprawą nowych jednostek oświetlenia zewnętrznego. Zmieniły się zwłaszcza tylne lampy, które rozciągnięto na przeprojektowaną klapę bagażnika. Inne są też koła i zderzaki, szczególnie tylny z wyraźniej zaznaczonym dyfuzorem. Z kolei przednie reflektory upodobnią się do niedawnych modeli specjalnych - Mulliner Bacalar i Batur.
W przednim grillu prototypu widać szereg różnych czujników, które w finalnej wersji auta oczywiście będą lepiej zintegrowane z typowym dla Continentala siateczkowym grillem.

Pod maską znajdą się dokładnie te same silniki co do tej pory - podwójnie doładowane jednostki 6.0 W12 i 4.0 V8. Aktualna gama Continentala GT zaczyna się od modelu V8 S, a kończy na 659-konnej wersji Speed zdolnej do osiągnięcia 335 km/h. Sprint do 100 km/h w najmocniejszym modelu trwa zaledwie 3,5 s.
Już oficjalnie wiadomo, że gama Continentala rozszerzy się o wersję hybrydową typu plug-in. Wynika to z komunikatu Bentleya zgodnie z którym każdy oferowany model będzie miał zelektryfikowany napęd przed końcem 2023 roku. W tym momencie wygląda na to, że będzie to ten sam układ hybrydowy, który znamy już z bliźniaczego konstrukcyjnie modelu Flying Spur, który z kolei przejął go od Porsche Panamery S E-Hybrid. Jednostką wiodącą jest w nim silnik benzynowy 2.9 l V6 z dwoma turbinami, a łączna moc systemowa wynosi 544 KM - tylko kilka koni mechanicznych mniej niż w odmianie V8.
Bentley na razie nie wydał żadnego oficjalnego komunikatu na temat odświeżonego Continentala GT, ale już wiemy że premiera nastąpi przed końcem roku i to od razu w dwóch wersjach nadwoziowych - Coupe i Convertible.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Unikatowe auta, supercary, klasyki i ikony motorsportu wracają na PGE Narodowy. Odkryj nową edycję Wystawy Castrol Ikony Motoryzacji.
Kalendarz Pirelli 2026 „Elements” Sundsbø to filmowa opowieść o żywiołach, naturze i emocjach redefiniujących „The Cal”.
Poddana fabrycznej renowacji Carrera GT składa hołd zwycięzcom 1970 24h Le Mans w Porsche 917.
Tylko 10 lojalnych klientów Rimaca dostało przywilej nabycia dedykowanej Nevery R Founder’s Edition.
Silniki i skrzynie biegów BMW już od 25 lat stanowią podstawę napędów wszystkich modeli Morgana.
Nowoczesne powłoki ceramiczne, folie PPF i innowacyjne rozwiązania Ceramic Pro chronią lakier, zmieniają wygląd auta i podkreślają jego styl.
Test zimowej opony Yokohama Advan Winter V907 w alpejskich warunkach. Sprawdzamy zachowanie na śniegu oraz na mokrym i suchym asfalcie.
Testujemy GAC Hyptec HT – elektrycznego SUV-a z Chin, który stawia na komfort, jakość i dojrzały styl.
Nowe projekty wokół klasycznych aut w Europie i Polsce. Community, emocje i kultura zamiast konkursów i inwestycji
Sezon 2026 Formuły 1 będzie pierwszym dla Audi jako samodzielnego producenta, a ambicje są ogromne.
F.A. “Butzi” Porsche - twórca sylwetki 911 - został uhonorowany w edycji specjalnej modelu GT3.
Nie tylko AMG i Porsche, ale także Bentley Continental GT stał się obiektem zainteresowania Brabusa.
MSO i brytyjska artystka Nat Bowen stworzyli McLarena 750S pokrytego innowacyjną warstwą lakieru.
Projekty takie jak G90 Wingback Concept Genesis mają podkreślić sportowe aspiracje marki Genesis.