Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
W tym roku Bentley planuje lifting Continentala GT, którego oklejone prototypy już krążą po drogach.
Jeszcze przed końcem roku zadebiutuje odświeżony Bentley Continental GT, którego prototypy właśnie pojawiły się na drogach. Spotterzy przyłapali je podczas intensywnych testów w niskich temperaturach za Kołem Podbiegunowym. Kluczowy model aktualnej gamy Bentleya ma zyskać aktualizację technologii pokładowej oraz poprawki wyglądu i parametrów silnika.
Design Continentala GT nie przejdzie rewolucji, ale na pewno zyska trochę świeżości za sprawą nowych jednostek oświetlenia zewnętrznego. Zmieniły się zwłaszcza tylne lampy, które rozciągnięto na przeprojektowaną klapę bagażnika. Inne są też koła i zderzaki, szczególnie tylny z wyraźniej zaznaczonym dyfuzorem. Z kolei przednie reflektory upodobnią się do niedawnych modeli specjalnych - Mulliner Bacalar i Batur.
W przednim grillu prototypu widać szereg różnych czujników, które w finalnej wersji auta oczywiście będą lepiej zintegrowane z typowym dla Continentala siateczkowym grillem.
Pod maską znajdą się dokładnie te same silniki co do tej pory - podwójnie doładowane jednostki 6.0 W12 i 4.0 V8. Aktualna gama Continentala GT zaczyna się od modelu V8 S, a kończy na 659-konnej wersji Speed zdolnej do osiągnięcia 335 km/h. Sprint do 100 km/h w najmocniejszym modelu trwa zaledwie 3,5 s.
Już oficjalnie wiadomo, że gama Continentala rozszerzy się o wersję hybrydową typu plug-in. Wynika to z komunikatu Bentleya zgodnie z którym każdy oferowany model będzie miał zelektryfikowany napęd przed końcem 2023 roku. W tym momencie wygląda na to, że będzie to ten sam układ hybrydowy, który znamy już z bliźniaczego konstrukcyjnie modelu Flying Spur, który z kolei przejął go od Porsche Panamery S E-Hybrid. Jednostką wiodącą jest w nim silnik benzynowy 2.9 l V6 z dwoma turbinami, a łączna moc systemowa wynosi 544 KM - tylko kilka koni mechanicznych mniej niż w odmianie V8.
Bentley na razie nie wydał żadnego oficjalnego komunikatu na temat odświeżonego Continentala GT, ale już wiemy że premiera nastąpi przed końcem roku i to od razu w dwóch wersjach nadwoziowych - Coupe i Convertible.
Motocykl i rower Ducati oraz Lamborghini Huracán Sterrato na okładce szesnastego wydania EVO mówią, że wiosna jest za rogiem!
Niekończące się magiczne lasy, dzika przyroda, puste drogi, miejsca, do których nie dotarła cywilizacja - czas na weekendowy wypad samochodem!
Nowa linia na sezon 2025 ponownie przesuwa granice zarówno pod względem technologii, jak i emocji
Myślisz o wyposażeniu swojego samochodu sportowego w komplet najlepszych opon?
Najmniejszy czterodrzwiowy model Mercedesa debiutuje w swojej trzeciej generacji, na razie jako EV.
Przeznaczona na tor, ale z homologacją drogową, Dallara Stradale zyskała ważne poprawki na 2025 rok.
Porsche 911 zyska kolejne ekscytujące, pożądane wersje o dużym stopniu personalizacji.
Lexus wkracza na europejski rynek z nowym RZ wyposażonym w układ kierowniczy steer-by-wire.
Następna dekada Morgana zaczyna się tu i teraz, od premiery nowego flagowca o nazwie Supersport.
Za mniej więcej dwa lata poznamy elektryczne sportowe Alpine, rywala Porsche Caymana EV.
Oczekiwana elektryczna wersja Maserati MC20 najpewniej w ogóle nie trafi na rynek.
Prace nad elektrycznym sportowym SUV-em od Mercedesa-AMG idą pełną parą. Na celowniku Lotus Eletre.
Trzy lata po debiucie Lotus odświeża ofertę sportowego modelu Emira.
Rodzina modeli A6 ma być dla Audi nowym otwarciem w walce z BMW 5 i Mercedesem klasy E.
Z okazji 30. rocznicy zwycięstwa w Le Mans, Lanzante tworzy samochód inspirowany kultowym F1 GTR.
Nowe normy bezpieczeństwa EuroNCAP będą premiować modele z fizycznymi przyciskami zamiast ekranów.