Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Porsche świętuje 50 lat modeli Turbo wypuszczając limitowaną wersję 911 Turbo 50 Years.
W tym roku przypada 50. rocznica uruchomienia produkcji Porsche 911 Turbo i z tej okazji firma wypuszcza na rynek model specjalny inspirowany historycznymi modelami tej linii. Wóz nazywa się 911 Turbo 50 Years, jest limitowany do 1974 sztuk (rok debiutu 930 Turbo) i kosztuje dokładnie 1,387 mln zł.
Bazą dla 50 Years jest model 992.1 Turbo S z 3.7-litrowym bokserem i (oczywiście) dwoma turbosprężarkami. Parametry napędu to identyczne jak w normalnym Turbo S 650 KM i 800 Nm, a za sprawą napędu na cztery koła i dwusprzęgłowej skrzyni samochód osiąga 100 km/h w 2,7 s. Limitowany model ma standardowo na pokładzie system rozdzielający moment obrotowy na osie PTV Plus, sportowy wydech, zawieszenie PASM i ceramiczne hamulce, a także detale i wykończenie wyróżniające tę wersję na tle innych 992 Turbo.
Winylowe grafiki na samochodzie to ukłon w stronę modelu 911 RSR Turbo pokazanego w 1973 roku na targach we Frankfurcie, a wykończone na szaro powierzchnie tylnego skrzydła i wlotów powietrza nawiązują do historycznych modeli Turbo. Oprócz tego 50 Years ma ciemniejsze logotypy “Turbonite” na pokrywie silnika, korku wlewu paliwa, felgach z gamy Exclusive, emblematach Porsche i w logo “Turbo 50”.
W kabinie Turbo 50 Years rządzi tradycyjna dla marki tapicerka w kratę (fotele i boczki) oraz więcej wykończeń Turbonite na pasach bezpieczeństwa i mniejszych detalach. Standardem są podświetlane logotypy “Turbo 50” oraz sportowe skórzane fotele ze specjalnym logo wytłoczonym w zagłówkach. Klienci mogą za dopłatą doposażyć auto w kolejny retro-pakiet Heritage zawierający logotypy Porsche według wzoru z 1964 roku, naklejki z numerem “74” na bokach nadwozia, zielone podświetlenia zegarów i rozszerzony pakiet skórzany.
Konfigurator nowego Porsche 992 Turbo 50 Years jest już aktywny na stronie producenta. Zamówione teraz samochody trafią do klientów jesienią. Każdemu z 1974 nabywców Porsche zaproponuje dokupienie ekskluzywnego zegarka Porsche Design z motywami Turbo 50 dopasowanymi do auta.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Andrzej Bargiel jako pierwszy w historii zjechał na nartach z Mount Everestu bez dodatkowego tlenu. W historycznej misji wspierał go Defender.
BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Bursztynowo-drzewna kompozycja, która redefiniuje nowoczesną męskość i ponadczasową elegancję.
Sprawdź, jak Defender z oponami Yokohama Geolandar A/T G015 radzi sobie w podróży z Polski do Dolomitów – test w trasie i w terenie.
Dział projektów specjalnych Ferrari przedstawia SC40 - one-off jawnie inspirowany kultowym F40.
Stylowy SUV Alfy Romeo przeszedł lifting obejmujący wygląd, wyposażenie i technologie pokładowe.
Cupra jeszcze nie żegna się z silnikiem 2.5 TFSI i przywraca model Formentor VZ5 do czasowej oferty.
Studio Italdesign wkrótce zaprezentuje nowy projekt inspirowany kultowym japońskim supersamochodem.
Małgorzata Bańka i Leszek Możdżer zaprezentowali album „Będę drżała” w galerii Archicom Collection w Warszawie.
Mercedes chwali się własną wizją mobilności… w postaci steampunkowego konceptu rodem z filmu sci-fi.
Nowa Alfa Romeo Junior łączy włoski charakter ze światem nowej mobilności. Dostępna jako elektryk lub hybryda – styl, technologia i emocje w jednym.
Ferrari przedstawiło szczegóły nowej autorskiej platformy dedykowanej do samochodów elektrycznych.
Niemiecki Capricorn debiutuje na rynku hipersamochodów z 900-konnym 01 stworzonym wspólnie z Zagato.
Na szczyt oferty Aston Martina DB12 wskakuje nowy model S oferujący 700 KM i garść stylowych detali.
35 lat temu rynkiem supersamochodów wstrząsnęła Honda NSX. Po latach ponownie odkrywamy jej uroki.
W nowym elektrycznym Porsche Cayenne większą powierzchnię wnętrza pokrywają ekrany niż skóra.